Kan best inderdaad als je:quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:14 schreef cultheld het volgende:
TS, wat is er nou weer mis met een zegelring dan ?
... en ik me maar afvragen wat er na al die jaren met John de Wolf was gebeurd...quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:08 schreef Kjew het volgende:
zijden overhemd kan best als het zwart is.
Sneu hequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
En wederom is dit een topic van een vrouw die de heren wel ff zal vertellen wat ze moeten dragen...![]()
Alleen als je *als schipper* de atlantische oceaan bent overgestoken!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef Solitarias het volgende:
- rode broeken: alleen op een jacht svp
Ik ging ooit winkelen met mijn ex. Komen wij zo'n winkel binnen, Winkelman tegen mij: "Zijn jullie naar iets speciaals op zoek ?" Ik: "Moet je hem vragen, dit is een herenkledingzaak, hij is een man, hij zoekt kleren."quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
En wederom is dit een topic van een vrouw die de heren wel ff zal vertellen wat ze moeten dragen...![]()
Niets gelul. Sportsokken heten niets voor niets sportsokken. Uitsluitend te dragen tijdens het sporten. Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat gelul over witte sokken altijd... zwarte sokken op witte gympen, dat staat mooi
Kleine sokjes zijn leuk als je een vrouw of gay bentquote:Ik draag zelf bij gympen altijd van die hele kleine sokjes, die net over je voetzool heen gaan. Lijkt net alsof je geen sokken aanhebt...
Vrouwen (zucht)......, zullen we het maar op het volgende houden: "if you can't beat them, then join them."quote:
Deze bedoel je:quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik draag zelf bij gympen altijd van die hele kleine sokjes, die net over je voetzool heen gaan. Lijkt net alsof je geen sokken aanhebt... vind ik persoonlijk wel fraai bij gympen.
Heel fout. En dan ook nog vaak gedragen in combinatie met een 3/4 broek en strak shirt met logoquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
[afbeelding]
Daar zie ik ook wel eens gozers mee lopen.
Wat is het alternatief dan? Geen sokken dragen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel fout. En dan ook nog vaak gedragen in combinatie met een 3/4 broek en strak shirt met logo.
Gewoon logisch nadenken van wat wel en niet kan. Meer niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan? Geen sokken dragen?
ja dat zijn wel de écht foute Nederlandersquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel fout. En dan ook nog vaak gedragen in combinatie met een 3/4 broek en strak shirt met logo.
Als je ze makkelijk vindt met sporten, kun je beter iets duurdere nemen. Die hebben vaak in de hiel een verdikt stuk of een soort balletje. Daardoor schuiven ze niet aan de achterkant onder je voet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef Whoho het volgende:
[..]
ja dat zijn wel de écht foute Nederlanders![]()
toch draag ik ze wel eens in combinatie met sportschoenen (alleen voor het sporten) maar daar zijn ze eigenlijk ook niet goed voor, want ze verschuiven heel makkelijk
Geen korte broeken dragen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan? Geen sokken dragen?
Behalve als je geen stropdas draagt IMHO. Ik heb een heel chique overhemd met buttondown.quote:
Draag ze nooit, maar ik zie niet in wat hier verkeerd aan is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |