Dat zal niet nu ze praktisch uit elkaar zijn...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:06 schreef Sport_Life het volgende:
Hoop dat Nightwish weer met wat nieuws komt, misschien eind 2006.
Komt Green Day met een nieuwe dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:35 schreef cappp het volgende:
R.E.M. en Green Day. Alleen hoop ik dat Green Day geen tweede american idiot uitbrengt, maar zoiets als Nimrod![]()
Laten we hopen dat de zanger een nare ziekte krijgtquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Komt Green Day met een nieuwe dan?
Dat hoeft nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de zanger een nare ziekte krijgt![]()
Niet echt bijzonder album.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:57 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dat zal niet nu ze praktisch uit elkaar zijn...
Verder: In Flames: Come Clarity zaterdag![]()
Kan me voorstellen dat je daar neurotisch van wordt inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:23 schreef sound-storm het volgende:
ik wacht ongeduldig op het nieuwe album van Muse.....
quote:Derde Audioslave in juni
Ondanks dat er nog niet bevestigd is berichten diverse buitenlandse media dat Audioslave hun derde, nog titelloze album in juni gaan uitbrengen.
Dat is maar 13 maanden na de release van het tweede album 'Out Of Exile'.
Bron: www.oor.nlquote:De RED HOT CHILI PEPPERS hebben hun nieuwe cd zo goed als af. Het zal naar alle waarschijnlijkheid een dubbel-cd gaan worden, met 25 songs. De release zou in mei moeten gaan plaatsvinden.
De opnamen van de nieuwe cd begonnen al in de herst van 2003. Toen werden er 15 nieuwe nummers opgenomen, waarvan er twee (Save The Population en Fortune Faded) terecht kwamen op het Greatest Hits album, en twee andere (Bunker Hill en Eskimo) als extra tracks op de single Fortune Faded.
Volgens zanger Anthony Kiedis zal de nieuwe plaat een stuk harder en agressiever uitpakken dan de toegankelijk klinkende cd’s By The Way en Californication. De productie is in handen van Rick Rubin.
UPDATE:
De albumtitel en de releasedatum zijn inmiddels bekend gemaakt. De 25-tracks tellende dubbelaar gaat Stadium Arcadium heten en ligt vanaf 5 mei in de schappen van de platenboer. De eerste single heet Danni California en is vernoemd naar het personage dat al eerder voorbij kwam in hitsingles Californication en By The Way.
Waarom wachten bands toch altijd zo lang? Mixen die hap en half februari in de winkels, zeg ik! Maak het dan niet 5 maanden van tevoren bekend.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:21 schreef Dwaashaas het volgende:
Voor de fans van RHCP (Als deze niet al op de hoogte waren)
[..]
publiciteit 1: we zeggen dat het al af isquote:Op zondag 5 februari 2006 17:10 schreef Rasing het volgende:
Waarom wachten bands toch altijd zo lang? Mixen die hap en half februari in de winkels, zeg ik! Maak het dan niet 5 maanden van tevoren bekend.
Nou, dan hebben we hem over 3 maanden dus alquote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
publiciteit 1: we zeggen dat het al af is
publiciteit 2: we melden dat er een brandbeveiliging op komt
publiciteit 3: beveiliging toch niet geslaagd, album staat 2 maanden van te voren al op internet
publiciteit 4: reclame maken voor onze cd die over een maand uit komt
publiciteit 5: de releas van ons album
En ervan uitgaande dat er 1 maand per stunt nodig is, dan snap ik het wel ja![]()
Uit elkaar? Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:57 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dat zal niet nu ze praktisch uit elkaar zijn...
Vergeten dat ze Tarja en die andere gast eruit gekickt hebben? Volgend album zal nog wel even op zich laten wachten, als die nog komt dan...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef Djaser het volgende:
[..]
Uit elkaar? Hoe kom je daar nu weer bij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |