abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33193171
-edit-
-
pi_33196414
AZ.

Feyenoord.
  maandag 19 december 2005 @ 10:24:51 #33
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33212228
TeringVlaarPiem0l
Confidence through competence
pi_33221180
Ach slechts een boete, valt mee dus...
pi_33221734
Hou Vlaar in Alkmaar.
pi_33222103
"Over de hoogte van de boete deed AZ geen mededelingen."
Zou ie em wel kunnen betalen?
  maandag 19 december 2005 @ 18:50:08 #37
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33222327
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:41 schreef kikoooooo het volgende:
"Over de hoogte van de boete deed AZ geen mededelingen."
Zou ie em wel kunnen betalen?
Hij verdient al zo weinig ...... vindt ie zelf
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_33222855
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:28 schreef Radegast het volgende:
Hou Vlaar in Alkmaar. [afbeelding]
Klinkt bijna als "Help Vlaar de winter door"
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:42:47 #39
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33240238
'Tottenham Hotspur wil ook Ron Vlaar inlijven'

20/12/2005 11:12

Ajax heeft in de strijd om Ron Vlaar concurrentie gekregen uit het Premiership. Tottenham Hotspur wil zich volgens De Telegraaf versterken met de verdediger.

Vlaar en AZ legden maandag hun conflict bij dat was ontstaan na een interview, waarin hij zijn ongenoegen uitte over onder meer trainer Louis van Gaal. Maar de verdediger lijkt zijn zinnen te hebben gezet op een vertrek uit Alkmaar.

Volgens zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer is er meer dan gemiddelde interesse voor hem, uit binnen- en buitenland. 'Beide clubs zijn in onderhandeling met AZ. Ik hoop daar snel duidelijkheid over te krijgen', zegt Oosterveer in VI zonder de namen van de twee clubs te noemen. PSV is naar verluidt ook in beeld als kandidaat-koper.

De twee clubs zouden zich niet hebben laten afschrikken door de vraagprijs. Volgens Vlaar heeft Ajax een bod van één miljoen neergelegd in Alkmaar. Maar AZ heeft die afkoopsom afgewezen. De Alkmaarse club wil naar verluidt zo'n 3,5 miljoen voor de verdediger, die nog een (jeugd)contract heeft tot medio 2007.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:47:41 #40
36461 Joppy
geen colaboy
pi_33240393
Misschien is het wel goed voor Vlaar om naar het buitenland te gaan. Kan in de luwte tot rust komen en zich langzaam de basis in werken. (beetje als Van Persie dus)
Let the beat control your body!
pi_33240521
Vlaar als enfant terrible (als een Van Persie).. Het is nog even wennen..
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:53:19 #42
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33240548
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef JorgeCampos het volgende:
Vlaar als enfant terrible (als een Van Persie).. Het is nog even wennen..
Inderdaad. Als je het over Ron had, werd je dood gegooid met de opmerking dat het zo'n gewone jongen was/is

Maar ik sta in dezen achter Louis. Een trainer beslist nou eenmaal, dikke vette PUNT (en pech )
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:58:40 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33240723
Dikke vette pech voor Scheringa. Hoewel het niet netjes is van Vlaar, staat hij vermoedelijk gewoon in z'n recht. Hij verdient 35.000 euro en dus moet de transferprijs in verhouding zijn met dat salaris. Dat Dirkje zich nu een keer van achteren genomen voelt zoals Willem II dat een keer of 4 a 5 heeft gevoeld, dat is zijn probleem. Zijn PERSOONLIJKE probleem.

Dat Louis 'm niet opstelt is natuurlijk z'n goed recht, met Mathijsen en Opdam
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:59:40 #44
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33240753
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:58 schreef twi het volgende:
Dikke vette pech voor Scheringa. Hoewel het niet netjes is van Vlaar, staat hij vermoedelijk gewoon in z'n recht. Hij verdient 35.000 euro en dus moet de transferprijs in verhouding zijn met dat salaris. Dat Dirkje zich nu een keer van achteren genomen voelt zoals Willem II dat een keer of 4 a 5 heeft gevoeld, dat is zijn probleem. Zijn PERSOONLIJKE probleem.

Dat Louis 'm niet opstelt is natuurlijk z'n goed recht, met Mathijsen en Opdam
O, maar daar had ik het ook niet over, in dezen heb je natuurlijk gelijk
pi_33244601
Mooie club voor hem, Tottenham.
pi_33244677
Ik ga me niet met de Vlaar discussie bemoeien, maar één ding vind ik wel opvallend:
Nu Scheringa hem niet naar Ajax laat gaan zonder slag of stoot, vindt zo'n beetje iedereen het gerechtvaardigd om de arbitragecommissie er bij te halen. Toen PSV Kalou wilde kopen was het land te klein. Opvallend...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33244742
Piep Piep
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33244764
Op zich heeft cult hier wel een punt...
pi_33253732
Kalou kon niet duidelijk zijn positie verbeteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:47:37 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33253803
En Kalou speelde gewoon..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 21 december 2005 @ 08:49:27 #51
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_33266454
quote:
Geen acute operatie nodig voor Schaars

21/12/2005 8 :33

De heupblessure van Stijn Schaars is minder ernstig dan gevreesd. De AZ-middenvelder hoeft niet op korte termijn onder het mes.
Schaars kampt met een heup die tijdens wedstrijden zo nu en dan blokkeert. Om de ware aard van de klachten te achterhalen onderging hij maandag een scan. De conclusie is dat mogelijk kraakbeensplintertjes een blokkade kunnen veroorzaken.

De uitkomst van het onderzoek betekent dat een operatie op korte termijn niet noodzakelijk is. Schaars is per direct weer beschikbaar voor trainer Louis van Gaal. Hoewel de middenvelder weer kan aansluiten bij de groep, wacht hem mogelijk in de toekomst wel een operatie om het gewricht schoon te maken.
Gelukkig...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_33275974
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Kalou kon niet duidelijk zijn positie verbeteren.
Vlaar ook niet; positieverbetering is gezien de huidige competitie en dadendrang van AZ ook geen doorslaggevende factor om naar Ajax te gaan.
pi_33276301
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stomme geld kneus is die Vlaar zeg
Inderdaad. Dat broekkie ruikt net aan het betaald voetbal en het is hem al naar het hoofd gestegen.
pi_33276304
Ajax is qua historie wel een stuk beter dan AZ en zal dat ook wel blijven. Dus wel verbetering.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Games woensdag 21 december 2005 @ 15:34:32 #55
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33276361
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Ajax is qua historie wel een stuk beter dan AZ en zal dat ook wel blijven. Dus wel verbetering.
Ik denk dat er nog wel meer dingen zijn die een verbetering zijn. Ik denk dat het nu ok alleen nog maar beter kan in Amsterdam
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33276390
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef cultheld het volgende:
Ik ga me niet met de Vlaar discussie bemoeien, maar één ding vind ik wel opvallend:
Nu Scheringa hem niet naar Ajax laat gaan zonder slag of stoot, vindt zo'n beetje iedereen het gerechtvaardigd om de arbitragecommissie er bij te halen. Toen PSV Kalou wilde kopen was het land te klein. Opvallend...
Dat kwam natuurlijk ook door de insinuaties dat PSV een arbitragezaak wilde aanspannen. Dat is in dezen niet het geval.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33278286
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Er zijn ook wel bedrijven geweest die vroeger succesvol waren (denk aan DAF bijv) en die nu niet meer bestaan. Het is wel zo'n ontzettend cliche zinnetje maar "behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" gaat toch wel op. Leuk die historie, maar Vlaar komt niet te spelen in 1995 tussen De Boertjes, Litmanen en Kluivert. Hij komt te spelen in het team van 2005-2006, en als dat gewoon slechter presteert dan het team van AZ 2005-2006, zonder dat we er nu van uitgaan dat het team van Ajax volgend jaar opeens de sterren van de hemel speelt, zie ik qua voetbal niet 1,2,3 een ontzettende verbetering.
Het enige wat je natuurlijk wel kan aandragen is de basisplek bij Ajax. (ik ga er dan even vanuit dat hij daar dan altijd speelt). Als voetballer wil je spelen, en als je dat niet kan bij je huidige club en wel bij een ander, dan ga je er toch wel op vooruit qua voetbal, los van een financieel plaatje.
pi_33279158
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Er zijn ook wel bedrijven geweest die vroeger succesvol waren (denk aan DAF bijv) en die nu niet meer bestaan. Het is wel zo'n ontzettend cliche zinnetje maar "behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" gaat toch wel op. Leuk die historie, maar Vlaar komt niet te spelen in 1995 tussen De Boertjes, Litmanen en Kluivert. Hij komt te spelen in het team van 2005-2006, en als dat gewoon slechter presteert dan het team van AZ 2005-2006, zonder dat we er nu van uitgaan dat het team van Ajax volgend jaar opeens de sterren van de hemel speelt, zie ik qua voetbal niet 1,2,3 een ontzettende verbetering.
Het enige wat je natuurlijk wel kan aandragen is de basisplek bij Ajax. (ik ga er dan even vanuit dat hij daar dan altijd speelt). Als voetballer wil je spelen, en als je dat niet kan bij je huidige club en wel bij een ander, dan ga je er toch wel op vooruit qua voetbal, los van een financieel plaatje.
Ik denk dat dit stuk tekst eerder van toepassing is op Feyenoord. Die hebben sinds 1970 eigenlijk niets meer gepresteerd op (inter)nationaal niveau (UEFA-cup is een totaal andere klasse dan CL).
Omdat zij als eerste de WereldCup wonnen zijn ze qua naam en supportersaantal tot de dag van vandaag een topclub, terwijl ze in dat in werkelijkheid al decennia niet meer zijn.
De prijzenkast van Feyenoord van de afgelopen 30 jaar, staat nagenoeg 'leeg' vergeleken met die van Ajax en PSV, de enige échte topclubs van Nederland.

Dus de uitspraak behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst is hier zeker van toepassing. In 1970 veel gehaald en veel bereikt, daarna, praktisch niets meer, met een klein uitschietertje in 2002.
Feyenoord is een subtopper dat teert op hele oude roem.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 21 december 2005 @ 16:56:01 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33279251
Meer spelen (Vermaelen moet hij toch wel uit de basis kunnen spelen), meer verdienen (het aanbod van AZ van 6 ton staat hier los van, het gaat om zijn huidige salaris), een club die een veel grotere omvang heeft en een grotere historie, dus vermoedelijk vanaf het heden tot over tien jaar ook de betere prestaties zal behalen. Sterker nog, AZ is sinds 25 jaar nooit hoger ge-eindigd dan Ajax zover ik weet. Behalve dat kampioenschap destijds.

Dat zijn dan gelijk drie doorslaggevende argumenten, en daar doet de huidige "momentopname" dat AZ boven Ajax staat niks aan af.
  woensdag 21 december 2005 @ 16:57:03 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33279289
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef Shreyas het volgende:
Dus de uitspraak behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst is hier zeker van toepassing. In 1970 veel gehaald en veel bereikt, daarna, praktisch niets meer, met een klein uitschietertje in 2002.
Feyenoord is een subtopper dat teert op hele oude roem.
Inderdaad. Desondanks blijft Feyenoord gewoon een stap omhoog wanneer je van AZ komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')