Hij verdient al zo weinig ...... vindt ie zelfquote:Op maandag 19 december 2005 18:41 schreef kikoooooo het volgende:
"Over de hoogte van de boete deed AZ geen mededelingen."
Zou ie em wel kunnen betalen?
Inderdaad. Als je het over Ron had, werd je dood gegooid met de opmerking dat het zo'n gewone jongen was/isquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef JorgeCampos het volgende:
Vlaar als enfant terrible (als een Van Persie).. Het is nog even wennen..
O, maar daar had ik het ook niet over, in dezen heb je natuurlijk gelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:58 schreef twi het volgende:
Dikke vette pech voor Scheringa. Hoewel het niet netjes is van Vlaar, staat hij vermoedelijk gewoon in z'n recht. Hij verdient 35.000 euro en dus moet de transferprijs in verhouding zijn met dat salaris. Dat Dirkje zich nu een keer van achteren genomen voelt zoals Willem II dat een keer of 4 a 5 heeft gevoeld, dat is zijn probleem. Zijn PERSOONLIJKE probleem.
Dat Louis 'm niet opstelt is natuurlijk z'n goed recht, met Mathijsen en Opdam
Gelukkig...quote:Geen acute operatie nodig voor Schaars
21/12/2005 8 :33
De heupblessure van Stijn Schaars is minder ernstig dan gevreesd. De AZ-middenvelder hoeft niet op korte termijn onder het mes.
Schaars kampt met een heup die tijdens wedstrijden zo nu en dan blokkeert. Om de ware aard van de klachten te achterhalen onderging hij maandag een scan. De conclusie is dat mogelijk kraakbeensplintertjes een blokkade kunnen veroorzaken.
De uitkomst van het onderzoek betekent dat een operatie op korte termijn niet noodzakelijk is. Schaars is per direct weer beschikbaar voor trainer Louis van Gaal. Hoewel de middenvelder weer kan aansluiten bij de groep, wacht hem mogelijk in de toekomst wel een operatie om het gewricht schoon te maken.
Vlaar ook niet; positieverbetering is gezien de huidige competitie en dadendrang van AZ ook geen doorslaggevende factor om naar Ajax te gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Kalou kon niet duidelijk zijn positie verbeteren.
Inderdaad. Dat broekkie ruikt net aan het betaald voetbal en het is hem al naar het hoofd gestegen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stomme geld kneus is die Vlaar zeg![]()
Ik denk dat er nog wel meer dingen zijn die een verbetering zijn. Ik denk dat het nu ok alleen nog maar beter kan in Amsterdamquote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Ajax is qua historie wel een stuk beter dan AZ en zal dat ook wel blijven. Dus wel verbetering.
Dat kwam natuurlijk ook door de insinuaties dat PSV een arbitragezaak wilde aanspannen. Dat is in dezen niet het geval.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef cultheld het volgende:
Ik ga me niet met de Vlaar discussie bemoeien, maar één ding vind ik wel opvallend:
Nu Scheringa hem niet naar Ajax laat gaan zonder slag of stoot, vindt zo'n beetje iedereen het gerechtvaardigd om de arbitragecommissie er bij te halen. Toen PSV Kalou wilde kopen was het land te klein. Opvallend...
Er zijn ook wel bedrijven geweest die vroeger succesvol waren (denk aan DAF bijv) en die nu niet meer bestaan. Het is wel zo'n ontzettend cliche zinnetje maar "behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" gaat toch wel op. Leuk die historie, maar Vlaar komt niet te spelen in 1995 tussen De Boertjes, Litmanen en Kluivert. Hij komt te spelen in het team van 2005-2006, en als dat gewoon slechter presteert dan het team van AZ 2005-2006, zonder dat we er nu van uitgaan dat het team van Ajax volgend jaar opeens de sterren van de hemel speelt, zie ik qua voetbal niet 1,2,3 een ontzettende verbetering.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Ajax is qua historie wel een stuk beter dan AZ en zal dat ook wel blijven. Dus wel verbetering.
Ik denk dat dit stuk tekst eerder van toepassing is op Feyenoord. Die hebben sinds 1970 eigenlijk niets meer gepresteerd op (inter)nationaal niveau (UEFA-cup is een totaal andere klasse dan CL).quote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er zijn ook wel bedrijven geweest die vroeger succesvol waren (denk aan DAF bijv) en die nu niet meer bestaan. Het is wel zo'n ontzettend cliche zinnetje maar "behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" gaat toch wel op. Leuk die historie, maar Vlaar komt niet te spelen in 1995 tussen De Boertjes, Litmanen en Kluivert. Hij komt te spelen in het team van 2005-2006, en als dat gewoon slechter presteert dan het team van AZ 2005-2006, zonder dat we er nu van uitgaan dat het team van Ajax volgend jaar opeens de sterren van de hemel speelt, zie ik qua voetbal niet 1,2,3 een ontzettende verbetering.
Het enige wat je natuurlijk wel kan aandragen is de basisplek bij Ajax. (ik ga er dan even vanuit dat hij daar dan altijd speelt). Als voetballer wil je spelen, en als je dat niet kan bij je huidige club en wel bij een ander, dan ga je er toch wel op vooruit qua voetbal, los van een financieel plaatje.
Inderdaad. Desondanks blijft Feyenoord gewoon een stap omhoog wanneer je van AZ komt.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef Shreyas het volgende:
Dus de uitspraak behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst is hier zeker van toepassing. In 1970 veel gehaald en veel bereikt, daarna, praktisch niets meer, met een klein uitschietertje in 2002.
Feyenoord is een subtopper dat teert op hele oude roem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |