Bij mij is het goed, maar als het maar niet weer zo gaat beginnen als gisteren overdagquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:15 schreef Sjet het volgende:
Hebben jullie nog streams? Hier al een tijdje niet.
preciesquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je... ik ben blij dat zoveel mensen achter me staan. Eeuwige roem op Fok... daar doe ik het voor![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha, het wordt echt een mediahype nu... Ik gooi de hoorn van de haak en sluit de rolluiken alvast
Foto op FOK! stoort oud Big Brother-bewoonster
Hmmmm.... hier dus echt helemaal niksquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel
Boeiend is het niet maar het beweegt nog wel
En zijn matties... kraken ze je woningquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Roel er uit is, en deze foto van mij ziet, zou hij zijn broer op me afsturen![]()
[afbeelding]
Ja Sjet hier wel hallo trouwensquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:15 schreef Sjet het volgende:
Hebben jullie nog streams? Hier al een tijdje niet.
hahahahahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zijn matties... kraken ze je woning![]()
Goed gesprokenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies. Naat kan dit toch van te voren weten dat dit gaat gebeuren met camera's. Vooral als je 24 uur per dag kan kijken via de live streams. Er is er altijd wel iemand die het ziet of capt omdat het zo hilarisch is
.
Whoeahahahaaaaaaaaaaaaa agossiequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Roel er uit is, en deze foto van mij ziet, zou hij zijn broer op me afsturen![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Zoals is gebleken: Als ze het zelf niet zien, dan word het ze wel gemeld door vriend,quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:26 schreef Bartoli het volgende:
Pijlemans ik vraag me uberhaupt wel af of die gasten weten wat "cappen" is
Dido zal haar nude fotos ook wel tegengekomen zijn. Zei maakt er toch ook geen ophef over. Haar poes staat ook meermaals op foto's van de fok cappers.
Naat doet gewoon een beetje zielig
Roel al 2x... voordat die ging fietsen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:31 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze al gezegd dat de opdracht niet te halen is??
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
LOL!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel al 2x... voordat die ging fietsen.
Geef mij maar de kans om 50.000 euro's te verdienen, en ik trap zonder klagen de sterren van de hemelquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef melke het volgende:
Wat me echt tegen staat van Fok is dat sommige posters zich ontzettend dom kunnen gedragen en zo ontzettend slecht kunnen inleven in een situatie van een ander. Ik zou jullie wel eens in zo'n situatie als Nathalie of andere bewoners willen zien. Kijken of jullie dan ook nog altijd zo'n grote bek hebben
Ze creeren die situatie zelf hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef melke het volgende:
Wat me echt tegen staat van Fok is dat sommige posters zich ontzettend dom kunnen gedragen en zo ontzettend slecht kunnen inleven in een situatie van een ander. Ik zou jullie wel eens in zo'n situatie als Nathalie of andere bewoners willen zien. Kijken of jullie dan ook nog altijd zo'n grote bek hebben
Kom zeg. Verplaats je eens in mij dan. Ik zal never mee doen aan de grootste etalagequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef melke het volgende:
Hoe dom ben je als je bovenop de dekens jezelf zo uitgebreid gaat lopen vingeren. Terwijl je weet dat er 100en camera's in huis zijn. Als je zo nodig moet, doe je het toch onder de dekens. Ze heeft het echt over zichzelf afgeroepen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef melke het volgende:
Makkelijk uitspraak zo achter je pcquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef mij maar de kans om 50.000 euro's te verdienen, en ik trap zonder klagen de sterren van de hemel
Vind je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:41 schreef melke het volgende:
[..]
Makkelijk uitspraak zo achter je pc
Geen enkel probleem hier, loopt als een zonnetje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
meer mensen problemen met de streams?
Ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb vandaag maar 1x 'gereset'. Bij mij was het gisteren overdag veel erger.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
Hoe dom ben je als je dat gelooft!! Die foto is genomen vlak voor ze ging zonnebanken. Ingrid lag op het andere bed. Nathalie liet ze zich op bed vallen met de boodschap dat ze zo blij was met het zonnebanken. Op dat moment moet die foto gemaakt zijn omdat ze zo met haar benen deed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef MissX het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je bovenop de dekens jezelf zo uitgebreid gaat lopen vingeren. Terwijl je weet dat er 100en camera's in huis zijn. Als je zo nodig moet, doe je het toch onder de dekens. Ze heeft het echt over zichzelf afgeroepen.
die gebruik ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geen enkel probleem hier, loopt als een zonnetje.
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
Eventjes (gillesdesmit) via firefox: alles stil.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
Moeilijke dag gehad melke?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:41 schreef melke het volgende:
[..]
Makkelijk uitspraak zo achter je pc
Ja, je kunt het verwachten dan klopt. Maar ik vind die aso berichten meer over de posters zeggen dat over de bewoners. Ik zou me in ieder geval nooit verlagen tot bepaalde niveau's. Ik doe niets wat ik zelf ook niet op prijs zou stellen. Misschien zouden anderen dat ook eens moeten proberenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:38 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Kom zeg. Verplaats je eens in mij dan. Ik zal never mee doen aan de grootste etalage
van Nederland.![]()
Doe je dat wel, dan kan je dit verwachten. Als je mediageil bent, dan moet je ook
alle standjes accepteren![]()
Of het is weer "die" tijd van de maandquote:
Dus toch naïefquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:44 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je dat gelooft!! Die foto is genomen vlak voor ze ging zonnebanken. Ingrid lag op het andere bed. Nathalie liet ze zich op bed vallen met de boodschap dat ze zo blij was met het zonnebanken. Op dat moment moet die foto gemaakt zijn omdat ze zo met haar benen deed.
Dat is niet waar Melke wat je zegt Nathalie lag een beetje te niksen op het bed, de anderen warenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:44 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je dat gelooft!! Die foto is genomen vlak voor ze ging zonnebanken. Ingrid lag op het andere bed. Nathalie liet ze zich op bed vallen met de boodschap dat ze zo blij was met het zonnebanken. Op dat moment moet die foto gemaakt zijn omdat ze zo met haar benen deed.
Ik wist dat ik die opmerking ging krijgen... Verzin eens wat beters zeg! Als je als meisje niet meeloopt met de rest maar tegengas geeft heb je altijd wel iemand die de bovenstaande opmerking geeft. Typischquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het is weer "die" tijd van de maand![]()
Ik zie er nog steeds geen hand op die foto hoor.. Volgens mij heeft een iemand gezegd dat Nathalie daar lag te vingeren en te geilen op de camera's en heeft de rest dat aangenomen. Want dat is tenslotte wat ze wilde zienquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is niet waar Melke wat je zegt Nathalie lag een beetje te niksen op het bed, de anderen waren
buiten, ze deed een beetje vreemd met haar handen vanwege het zand en zoals we weten met haar benen en zoals we allemaal weten Nathalie was zich heel bewust van de camera's zeg
maar gerust camerageil.
Klopt ja, maar geef toe, het is 'n pittige opdrachtquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind je?
Er zijn zat mensen die zich half dood zouden fietsen voor een kans van 1 op 4 op 50.000 euro.
Het zijn gewoon een stelletje verwende luie kinderen.
Dat heb je mij niet horen zeggen, en dat was ook niet zo want heb het fragment zelf gezien was vorige week vrijdagmiddag, ik reageerde even op de foto in zijn algemeen, maar wat mij betreftquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds geen hand op die foto hoor.. Volgens mij heeft een iemand gezegd dat Nathalie daar lag te vingeren en te geilen op de camera's en heeft de rest dat aangenomen. Want dat is tenslotte wat ze wilde zien
Zouden ze met 2 man opblijven of net zoals nu?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:56 schreef Pijlemans het volgende:
Eigenlijk is die 50.000 euro opdracht kl*te.
Nu gaat alles hier om draaien. Met maar 4 personen geeft dit
volgens mij minder stream plezier.![]()
Een voordeel is wel, dat er 'snachts wat te zien is![]()
Ik hoop van niet. Dat zou alleen maar pijnlijk voor haar zijn. Zoiets gun je toch niemandquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:54 schreef Shirley het volgende:
Ik hoop dat Naat haar smoelentopic hier eens gaat zien.
Het tempo ligt 'n stuk hoger dan de andere fiets opdrachten. Ze moeten in ieder geval flink door fietsen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke opdracht
Beetje deju vu, en terugdenkend aan de allereerste opdracht, en dat het nu eindigt in een stil huis met nog maar 4 bewoners.
Het draaitempo van Lieske ligt erg hoog, valt me op.
Is dit tempo nodig om de lamp aan te houden, of fietst ze te snel?
ze willen elkaar om het half uur aflossenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef melke het volgende:
[..]
Zouden ze met 2 man opblijven of net zoals nu?
Wil je nou perse tegendraads zijn of meen je het ook echtquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Dat zou alleen maar pijnlijk voor haar zijn. Zoiets gun je toch niemand
Mijn eerste reaktie is dan toch ook: dat halen ze niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:00 schreef melke het volgende:
[..]
Het tempo ligt 'n stuk hoger dan de andere fiets opdrachten. Ze moeten in ieder geval flink door fietsen.
Maar ze heeft zichzelf al jaren in de spiegel kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Dat zou alleen maar pijnlijk voor haar zijn. Zoiets gun je toch niemand
Met een wissel elk half uur of 45 minuten? Ik denk dat er vanzelf elke keer 2 gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef melke het volgende:
[..]
Zouden ze met 2 man opblijven of net zoals nu?
Je hebt gelijk, dit lijkt meer op een klassiek geval van puberteit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wist dat ik die opmerking ging krijgen... Verzin eens wat beters zeg! Als je als meisje niet meeloopt met de rest maar tegengas geeft heb je altijd wel iemand die de bovenstaande opmerking geeft. Typisch
Joost was na de eerste serie van 3 kwartier meer dood dan levend.quote:
Misschien kan ze dan eens leren om met haar eigen mimiek om te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar ze heeft zichzelf al jaren in de spiegel kunnen bekijken.
Ze weet hoe ze er uitziet, en wat ze met haar gezichtsuitdrukking kan aanrichten..
Ze heeft een hele interessante mimiek.![]()
Is het niet slimmer dat ze 's nachts 2 uur per persoon fietsen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:01 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ze willen elkaar om het half uur aflossen
Dus dat wordt een lange nacht.met zijn vieren
En dan morgen de hele dag
En dan zaterdag op zondag
En dan zondagochtend nog.
Zondagmiddag komen vier ambulances, om vier mensen af te voeren.
"Overspannen."![]()
Ik zou toch denken aan 1 uur fietsen, 3 uur rust.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Met een wissel elk half uur of 45 minuten? Ik denk dat er vanzelf elke keer 2 gaan slapen.
Maar als ze slim zijn: met groepjes van 3 fietsen en dan elke keer 1 goed laten uitrusten.
Dus 3 x 45 minuten en dan 2 keer = 4,5 uur fietsen
Dus 13,5 uur fietsen en 4,5 uur slapen voor 50,000 euro?
Of zoiets, maar wie ben ik![]()
Het is volgens mij niet te doen. Iemand een beter idee?
Dat houden Roel en in ieder geval Joost niet vol.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef melke het volgende:
[..]
Is het niet slimmer dat ze 's nachts 2 uur per persoon fietsen?
Weet je wat pas puberaal is? Zulke foto's plaatsen en het nog leuk vinden ook!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit lijkt meer op een klassiek geval van puberteit.
Maar volgens mij ligt het tempo hiervoor te hoog. Een uur is dan erg lang.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan 1 uur fietsen, 3 uur rust.
Dan is het per persoon elke 24 uur, 6 uur fietsen.
En die rust 2 uur in de slaapkamer, en één uur (eventueel duttend) bij een medefietser
Misschien moeten ze dan maar eens wennen aan het moe worden. Vooral Joost en Roel. Ik denk dat Ingrid en Lieske door gaan tot ze erbij neer vallenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:09 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dat houden Roel en in ieder geval Joost niet vol.
Josti valt na een half uur al uit elkaar![]()
Preciesquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:54 schreef Shirley het volgende:
Ik hoop dat Naat haar smoelentopic hier eens gaat zien.
Ja, maar ze kunnen stuk voor stuk nog praten op de fiets. Zo vermoeid zijn ze dan toch nog nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Maar volgens mij ligt het tempo hiervoor te hoog. Een uur is dan erg lang.
Iedereen met een beetje gezond verstand weet, dat als je in Big Brother zit, en als je bovendien nog gratis 24 uur per dag bekeken kan worden via internet, dat er dan gegarandeerd rare plaatjes van je op het WorldWideWeb geplaatst zullen worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:09 schreef melke het volgende:
[..]
Weet je wat pas puberaal is? Zulke foto's plaatsen en het nog leuk vinden ook!
Nee, dat is niet waar. Ze lag alleen op bed toen. De rest zat volgens mij toen in het bubbelbad. Was de dag na het zandverhaal als ik het me goed herrinner.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben een bewijs dat dit onzin is. Maar relativeren is ook een kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:13 schreef melke het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige posters die niet wil dat de bewoners of andere mensen in de zeik worden gezet....
Ja klopt, maar dat betekent niet dat je het zomaar moet accepterenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje gezond verstand weet, dat als je in Big Brother zit, en als je bovendien nog gratis 24 uur per dag bekeken kan worden via internet, dat er dan gegarandeerd rare plaatjes van je op het WorldWideWeb geplaatst zullen worden.
Was even weg,dus vandaar late reactie. Maar bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ze hebben het als weekopdracht gehad.
Met 13 man een dag of 3 fietsen.
En dat hebben ze ook gehaald.
Maar toen moesten ze in de Liveshow weer verder fietsen voor ¤50.000
Met maar 6 mensen en al 3 dagen gefietst te hebben.
Ze moesten toen ook een dag langer fietsen dan ze gedaan hadden.
En die opdracht hebben ze na een paar uur gestaakt.
He, hallo, was het eten lekker?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ze lag alleen op bed toen. De rest zat volgens mij toen in het bubbelbad. Was de dag na het zandverhaal als ik het me goed herrinner.
Ik denk dat je best wel eens gelijk zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:13 schreef melke het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige posters die niet wil dat de bewoners of andere mensen in de zeik worden gezet....
O ja helemaal vergeten... BEWquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:16 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
He, hallo, was het eten lekker?
Bewijs van boeiende streams![]()
Als je dat niet wilt accepteren, dan ga je BB niet in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:15 schreef melke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat betekent niet dat je het zomaar moet accepteren
Leedvermaak is nog altijd iets anders dan iemand afzeiken he..quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik denk dat je best wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Maar denk maar zo: het mooiste vermaak is leedvermaak.![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef melke het volgende:
[..]
Leedvermaak is nog altijd iets anders dan iemand afzeiken he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |