quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... wat erg dat je zo slecht over mij denkt![]()
zegt al genoeg over joostquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:35 schreef Jojogirl het volgende:
Hij zegt nu dat het voor hem zwaarder is om al die tijd zijn mond te moeten houden Bartoli.
Je wordt nog een bekende Nederlanderquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha, het wordt echt een mediahype nu... Ik gooi de hoorn van de haak en sluit de rolluiken alvast
Foto op FOK! stoort oud Big Brother-bewoonster
Allemaal leuk en aardig... maar zoveel aandacht hoef ik nu ook weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Je wordt nog een bekende Nederlander![]()
![]()
Het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha, het wordt echt een mediahype nu... Ik gooi de hoorn van de haak en sluit de rolluiken alvast
tsja niet op deze manier in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig... maar zoveel aandacht hoef ik nu ook weer niet
Zolang het met jou er bij is... moet dat best lukkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het lijkt er wel opdat wordt eenzame opsluiting FB
![]()
Goede reclame voor dit forum!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:48 schreef Bartoli het volgende:
het zou me niet verbazen als NSE en BVD hier vanavond ook melding over gaan maken. Misschien dat Shownieuws enzo ook nog komen. En de Privé, Story of weet ik wat
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:50 schreef I_doubt het volgende:
Wat is internet toch een prachtig medium.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang het met jou er bij is... moet dat best lukken
Je kon ergens kaarten voor de finale mee winnen. Ik weet alleen niet meer wat. Die zullen nu wel allemaal weg zijn ben ik bang.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:51 schreef Chica87 het volgende:
Misschien een domme vraag.. Maar een kennis van me wil naar de finale. KUN je daarvoor kaarten kopen? Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Of kom je zowiezo die toko niet binnen, behalve als je kaarten wint?
Je hebt een naamtopicquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kon ergens kaarten voor de finale mee winnen. Ik weet alleen niet meer wat. Die zullen nu wel allemaal weg zijn ben ik bang.
Hahaha nog meer eer kan ik niet aan hoor mensenquote:
Dat kun je wel zeggen, jammer dat Menno er niet is om hem even op te krikkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef Falco het volgende:
Dat gaat dus echt niet goed met Joost hee!
Staat ineens Nathalie bij je op de stoepquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
Dan wordt het wel heeeeel stil hoor... als je bij mij ondergedoken zit / ligt *quote:
Hallo Pijlemansquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:00 schreef Pijlemans het volgende:
Dag allemaal![]()
Dat word weer doorgaan vannacht. Perfect zo'n opdracht. Alleen nu begint Josti
ook nog eens te zingen. Maar in de 2e of 3e beurt zal hij dat wel niet meer trekken.![]()
Mijn file met al het internetverkeer en survailancefoto's zijn nu al opgevraagd bij de AIVD ben ik bang (past toch op een diskettequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef Bartoli het volgende:
alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden FB
We komen gewoon met fokkertjes een kordon rond je huis leggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heeeeel stil hoor... als je bij mij ondergedoken zit / ligt *
(* streep door wat niet van toepassing is)
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heeeeel stil hoor... als je bij mij ondergedoken zit / ligt *
(* streep door wat niet van toepassing is)
Tuurlijk... ik maak me er ook niet druk om. Ik overdrijf graag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahahaik streep helemaal niets door!
![]()
weet zeker dat het mee valt![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk... ik maak me er ook niet druk om. Ik overdrijf graag.
Dank je... ik ben blij dat zoveel mensen achter me staan. Eeuwige roem op Fok... daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:12 schreef Pijlemans het volgende:
Toch even een klein eerbetoon aan onze bekende NLder is spe: Foreverblue![]()
Ik begrijp dat het maken van een 'normale' cap van Nathalie bijna bijna niet te doen is![]()
De stand van de lippen van Nathalie heeft mij erg vermaakt op het forum, maar
deze slaat alles.![]()
Niks rolluiken dicht: Wees trots op die ultieme cap![]()
Jawelquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:15 schreef Sjet het volgende:
Hebben jullie nog streams? Hier al een tijdje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |