Geef mij maar de kans om 50.000 euro's te verdienen, en ik trap zonder klagen de sterren van de hemelquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef melke het volgende:
Wat me echt tegen staat van Fok is dat sommige posters zich ontzettend dom kunnen gedragen en zo ontzettend slecht kunnen inleven in een situatie van een ander. Ik zou jullie wel eens in zo'n situatie als Nathalie of andere bewoners willen zien. Kijken of jullie dan ook nog altijd zo'n grote bek hebben
Ze creeren die situatie zelf hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef melke het volgende:
Wat me echt tegen staat van Fok is dat sommige posters zich ontzettend dom kunnen gedragen en zo ontzettend slecht kunnen inleven in een situatie van een ander. Ik zou jullie wel eens in zo'n situatie als Nathalie of andere bewoners willen zien. Kijken of jullie dan ook nog altijd zo'n grote bek hebben
Kom zeg. Verplaats je eens in mij dan. Ik zal never mee doen aan de grootste etalagequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef melke het volgende:
Hoe dom ben je als je bovenop de dekens jezelf zo uitgebreid gaat lopen vingeren. Terwijl je weet dat er 100en camera's in huis zijn. Als je zo nodig moet, doe je het toch onder de dekens. Ze heeft het echt over zichzelf afgeroepen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef melke het volgende:
Makkelijk uitspraak zo achter je pcquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef mij maar de kans om 50.000 euro's te verdienen, en ik trap zonder klagen de sterren van de hemel
Vind je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:41 schreef melke het volgende:
[..]
Makkelijk uitspraak zo achter je pc
Geen enkel probleem hier, loopt als een zonnetje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
meer mensen problemen met de streams?
Ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb vandaag maar 1x 'gereset'. Bij mij was het gisteren overdag veel erger.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
Hoe dom ben je als je dat gelooft!! Die foto is genomen vlak voor ze ging zonnebanken. Ingrid lag op het andere bed. Nathalie liet ze zich op bed vallen met de boodschap dat ze zo blij was met het zonnebanken. Op dat moment moet die foto gemaakt zijn omdat ze zo met haar benen deed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef MissX het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je bovenop de dekens jezelf zo uitgebreid gaat lopen vingeren. Terwijl je weet dat er 100en camera's in huis zijn. Als je zo nodig moet, doe je het toch onder de dekens. Ze heeft het echt over zichzelf afgeroepen.
die gebruik ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geen enkel probleem hier, loopt als een zonnetje.
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
Eventjes (gillesdesmit) via firefox: alles stil.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef D.Rose het volgende:
Moeilijke dag gehad melke?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:41 schreef melke het volgende:
[..]
Makkelijk uitspraak zo achter je pc
Ja, je kunt het verwachten dan klopt. Maar ik vind die aso berichten meer over de posters zeggen dat over de bewoners. Ik zou me in ieder geval nooit verlagen tot bepaalde niveau's. Ik doe niets wat ik zelf ook niet op prijs zou stellen. Misschien zouden anderen dat ook eens moeten proberenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:38 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Kom zeg. Verplaats je eens in mij dan. Ik zal never mee doen aan de grootste etalage
van Nederland.![]()
Doe je dat wel, dan kan je dit verwachten. Als je mediageil bent, dan moet je ook
alle standjes accepteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |