Voordat je zeikt, ik woon in een dorp niks mis mee hoor, MAAR ALS JE DUIDELIJKT LEEST bedoel ik ermee GA TOCH ERGENS ANDERS JAGENquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:11 schreef Hyperdude het volgende:
Ga in de stad wonen huilebalk
Omdat haas vet lekker is! Net als eend, fazant, duif, ree, wild zwijn! HMmmmmmm het water loopt me in de mond!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Drumpie het volgende:
Dierenbuil!, ik eet wel vlees, maar ik bedoel ermee het is zielig dat je voor 3000 mensen wat hazen neerknalt, en waarom hazen?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Megumi het volgende:
Jagen om te eten prima. Jagen voor de lol wat de meesten doen. Oprotten.
Je eet wel vlees. Dan is het bekhouden dus een koe doden met een stroomstoot of een haas doden met een schot. Zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Drumpie het volgende:
Dierenbuil!, ik eet wel vlees, maar ik bedoel ermee het is zielig dat je voor 3000 mensen wat hazen neerknalt, en waarom hazen?
Is wel verschil. Koe is in meeste gevallen bio-industrie product. Oftewel gemarteld enzo en in te kleine ruimtes geleefd. De geschoten haas daarentegen heeft een lekker vrij leven gehad. Dus jagen is in dit geval beter voor de dieren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je eet wel vlees. Dan is het bekhouden dus een koe doden met een stroomstoot of een haas doden met een schot. Zie het verschil niet.
Omdat een enkele haas per jaar 13 hazen krijgt. Dus als die 13 hazen ook 13 hazen krijgen, dan is de berekening als volgt:quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Drumpie het volgende:
Ik kom eten, neem wel een lekker flesje wijn mee voor bij die heerlijke hazerug!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Megumi het volgende:
Wat leuke recepten op gezocht. Haas met de kerst dus.![]()
En als je pech hebt zit er ook nog een deuk in je autoquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:50 schreef The_Mavericks het volgende:
kut beesten, als je ze overijdt kun je gelijk de carwash in![]()
![]()
Nooit geweten dat die beesten 2-slachtig waren of planten ze zich voort dmv. deling?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef thefunny het volgende:
Omdat een enkele haas per jaar 13 hazen krijgt. Dus als die 13 hazen ook 13 hazen krijgen, dan is de berekening als volgt:
13 keer 13 = 169
169 * 13 = 2197
2197 * 13 = 28561
Na DRIE jaar stik je in die beesten. Daarom wordt op ze gejaagd.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:03 schreef mazzels het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die beesten 2-slachtig waren of planten ze zich voort dmv. deling?
Bambi is geen haas of konijn debielquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef Camplo het volgende:
Erger nog. Me vriendin lust haas en konijn. Zit je daar met bambi en stampertje op je bord...[afbeelding]
ff voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef Camplo het volgende:
Erger nog. Me vriendin lust haas en konijn. Zit je daar met bambi en stampertje op je bord...[afbeelding]
kutpuber.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Drumpie het volgende:
Dat is alleen maar zo omdat er ook op vossen gejaagd wordt, het ene jaar zijn er teveel konijnen en hazen, worden die afgeschoten, het volgende jaar zijn er teveel vossen, mogen ze die weer afschieten, werkt goed hoor dat systeem, zo hou je altijd een smoes waardoor je toch leuk kan blijven jagen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef thefunny het volgende:
[..]
Omdat een enkele haas per jaar 13 hazen krijgt. Dus als die 13 hazen ook 13 hazen krijgen, dan is de berekening als volgt:
13 keer 13 = 169
169 * 13 = 2197
2197 * 13 = 28561
Na DRIE jaar stik je in die beesten. Daarom wordt op ze gejaagd.
Dat het niet mag betekend niet dat het niet gebeurt, hier schieten ze ook in velden waar alle schoolkinderen langs komen, zijn een aantal gevallen bekend van honden die afgeschoten zijn, ja hadden ze niet gezien dat het een hond was(mijn god schieten zonder dat je ziet wat het is wat je schiet, nou vraag ik je!!!!).quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kutpuber.
Ten eerst is het dierenBEUL.
Daarbij moet je je eens inlezen in het jagen. Er mag niet ZOMAAR geschoten worden.
Ga maar lekker terug naar school want je hebt nog een hoop te leren.
Nou het moet wel een schok voor alle SP GL en PvdD dierenknuffelaars geweest zijn dat hun biefstukje niet uit de fabriek komt. Wat een halfzachte eitjes zijn we in het westen gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik zeg het voor de alweer 3de keer, hazen doodschieten geen punt
, maar hazen doodschieten in een weiland waar zoveel mensen langs rijden, dat vind ik een punt, want iedereen die langs kwam zei van " Teringlijers, Dierenbuil" dat is het punt om hazen te gaan dood maken voor zoveel mensen die daar langskomen, Stel je voor fiets je daar zie je en man lopen met 2 dooie hazen in z'n hand
, maar hier einde discussie!. want jullie zeggen wel huilebalk maar als je eerst is even leest dan ga je het snappen
![]()
Jagen gebeurt op particuliere grond. Daar heeft je hond niks te zoeken en dan moet JIJ niet raar opkijken als hij een partij hagel in z'n reet krijgt nee. Laat je je kinderen ook fietsen op de snelweg?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:18 schreef erodome het volgende:
Dat het niet mag betekend niet dat het niet gebeurt, hier schieten ze ook in velden waar alle schoolkinderen langs komen, zijn een aantal gevallen bekend van honden die afgeschoten zijn, ja hadden ze niet gezien dat het een hond was(mijn god schieten zonder dat je ziet wat het is wat je schiet, nou vraag ik je!!!!).
Jagen is nodig om de wildstand binnen de perken te houden en sommige beesten ga je echt niet eten hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Zolang je eet wat je jaagt, vind ik het niet erg. Zou ook hypocriet zijn om dan el gewoon een pakje vlees in de supermarkt te kopen.
Waar is dit een reactie op? Ik snap hem niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:39 schreef Drumpie het volgende:
Maar dit is de eerste keer in half jaar dat ik jagers daar zie
Het was volgens mij niet grond van hen, en ik heb je voor de 1ste keer gezien in 1 jaar ( wel vaker langsgefietst )quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:31 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jagen gebeurt op particuliere grond. Daar heeft je hond niks te zoeken en dan moet JIJ niet raar opkijken als hij een partij hagel in z'n reet krijgt nee. Laat je je kinderen ook fietsen op de snelweg?
Die honden zijn daar niet geschoten, het bos waar het hondenlosloop gebied is ligt naast de landerijen en daar zijn die honden afgeschoten...quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:31 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jagen gebeurt op particuliere grond. Daar heeft je hond niks te zoeken en dan moet JIJ niet raar opkijken als hij een partij hagel in z'n reet krijgt nee. Laat je je kinderen ook fietsen op de snelweg?
De grond hoeft niet van de jagers te zijn, maar kan van een boer zijn waar ze toestemming van krijgen om de wildstand op peil te houden. Het is ook niet het hele jaar jachtseizoen, dus misschien dat je ze daarom nu pas voor het eerst gezien hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef Drumpie het volgende:
Het was volgens mij niet grond van hen, en ik heb je voor de 1ste keer gezien in 1 jaar ( wel vaker langsgefietst )
Die wildstand is uit balans omdat er gejaagd wordt oa....quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jagen is nodig om de wildstand binnen de perken te houden en sommige beesten ga je echt niet eten hoor.
Een lekkere haas daarentegen...
Volgend jaar rond deze tijd zal je ze weer zien, altijd in de late herfst....quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Het was volgens mij niet grond van hen, en ik heb je voor de 1ste keer gezien in 1 jaar ( wel vaker langsgefietst )
Dat mag natuurlijk niet, maar ik geloof het gewoon niet. Jagers zijn nogal zuinig op hun vergunning en als dit soort verhalen eenmaal uitkomen zijn ze hartstikke zuur. Aangezien we in Nederland nogal veel miemelende anti-jagers hebben kun je er poep op zeggen dat de kleinste miezerverhalen uitgebreid opgeblazen in de media zullen komen (kwaliteits-tv zoals hart van nederland, waarin zelfs de zieke hond van loretta schrijver als nieuws wordt bestempeld.) Natuurlijk wordt er wel eens illegaal een duif afgeknald, maar een hond zal echt zeer zelden een keer voorgekomen zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:43 schreef erodome het volgende:
Die honden zijn daar niet geschoten, het bos waar het hondenlosloop gebied is ligt naast de landerijen en daar zijn die honden afgeschoten...
Ze schieten ook direct naast de weg, waar een fietspad langsloopt waar heeeeeeeeel veel kinderen langs fietsen, ook al wat bijna ongelukken mee geweest.
Je kan lekker proberen goed te praten, maar dat iets niet mag en/of niet zo hoort betekend niet dat het niet gebeurt...
Ja, droom lekker verder in je eigen wereldquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:45 schreef erodome het volgende:
Die wildstand is uit balans omdat er gejaagd wordt oa....
Het komt door het afschieten van vossen dat konijnen en hazen welig tieren, het volgende jaar mogen ze weer vossen schieten omdat ze de balans weer in de war hebben gebracht door die konijnen en hazen te schieten...
4 keer in de tijd dat ik hier woon, je mag het niet geloven hoor, maar is echt zo....quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:50 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk niet, maar ik geloof het gewoon niet. Jagers zijn nogal zuinig op hun vergunning en als dit soort verhalen eenmaal uitkomen zijn ze hartstikke zuur. Aangezien we in Nederland nogal veel miemelende anti-jagers hebben kun je er poep op zeggen dat de kleinste miezerverhalen uitgebreid opgeblazen in de media zullen komen (kwaliteits-tv zoals hart van nederland, waarin zelfs de zieke hond van loretta schrijver als nieuws wordt bestempeld.) Natuurlijk wordt er wel eens illegaal een duif afgeknald, maar een hond zal echt zeer zelden een keer voorgekomen zijn.
Het is waar, echt.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:51 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ja, droom lekker verder in je eigen wereld![]()
waarom vroeg doodschieten als ze nog weet ik veel jaar te leven hebben gaan ze toch ook dood??quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:09 schreef Evil_Jur het volgende:
De wildstand op peil houden vind ik een beetje slap. "We moeten de dieren doodschieten omdat ze anders doodgaan."
Jagen doe je op afstand. Anders is je prooi weg. En dus kan het voorkomen dat je niet goed ziet wat het is. Verder wat er gezegd is over particuliere grond etc...quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat het niet mag betekend niet dat het niet gebeurt, hier schieten ze ook in velden waar alle schoolkinderen langs komen, zijn een aantal gevallen bekend van honden die afgeschoten zijn, ja hadden ze niet gezien dat het een hond was(mijn god schieten zonder dat je ziet wat het is wat je schiet, nou vraag ik je!!!!).
Een bekwame jager weet altijd waar hij op aan het schieten is. Stel je voor zeg...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jagen doe je op afstand. Anders is je prooi weg. En dus kan het voorkomen dat je niet goed ziet wat het is. Verder wat er gezegd is over particuliere grond etc...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Aaahh wat zielig.![]()
Als ik ooit een vieze vuile k*nker jager tegenkom word ik ontoerekeningsvatbaar.
Ik heb schoon genoeg van mensen die op dieren jagen.
En al helemaal als het onder het mom ''overpopulatie'' of ''veiligheid'' wordt goed gepraat.
We leven toch niet meer in het stenen tijdperk?![]()
Oke,zullen we dan ook maar mensen doodschieten? Oh nee,jagen op mensen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog zo'n hersenloze holbewoner
Anders maak je er even een nuttige discussie van? Doe eens even normaal hequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke,zullen we dan ook maar mensen doodschieten? Oh nee,jagen op mensen.
Overbevolking,hongersnood en ziekte brengt het evenwicht van de natuur in gevaar.Dus is opjagen en afschieten van mensen noodzakelijk.
Begeef je je op het verkeerde grondgebied dan heb je pech gehad.
En ze mogen met jou beginnen achterlijke mongool die je bent!!!!!!!!!![]()
Nee dat hoef ik niet!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
Doe even normaal, tuurlijk zitten er wel wat foute jagers tussen... maar we hebben ook foute agenten, foute ambtenaren, enz enz Rotte appels heb je overal.
Mensen die meteen negatief reageren weten vaak niet eens de regels/wet en hoe en waarom mensen jagen.
De krijgt alleen maar meteen kanker jagers dit en kankers jagers dat te horen. Verdiep je er eerst eens even in voordat je een mening geeft.
Hmm, jammer dan komt wijsheid dus NIET met de jaren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik niet!!Dat wil ik niet eens. Er is geen excuus voor jagen. Het zijn allemaal foute jagers.Goede,lieve brave jagers bestaan niet.
En je wilt weten hoe oud ik ben? Ouder dan jij,lummel.![]()
Je denkt toch niet dat vossen alleen maar hazen eten?! Als er teveel vossen zijn worden halve kippenboerderijen leeggevroten en als er teveel hazen zijn hebben we hier binnenkort alleen nog maar dorre vlaktes met hooguit één preistengel. Vossen en hazen houden elkaar niet in evenwicht hoe graag jij dat ook zou willen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef erodome het volgende:
Het is waar, echt.....
Je wil nu beweren dat het niet zo is dat het ene jaar er toestemming is om hazen e.d. af te schieten en dat dat altijd gevolgt wordt door een jaar waarin er vossen afgeschoten worden???
Het is je ontgaan dat vossen hazen en konijnen eten en die balans dus in stand houden????
Nee, omdat ze alles opvreten wat los en vast zit. Boeit het die haas of die wortel van die boer is. Hij heeft honger, en hij gaat hem lekker opvreten!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:09 schreef Evil_Jur het volgende:
De wildstand op peil houden vind ik een beetje slap. "We moeten de dieren doodschieten omdat ze anders doodgaan."
Laat ze maar lekker met jou beginnen, want als we deze ethische discussie moeten beginnen heb je bij voorbaat al verloren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Overbevolking,hongersnood en ziekte brengt het evenwicht van de natuur in gevaar.Dus is opjagen en afschieten van mensen noodzakelijk.
He wat is dat nou?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hmm, jammer dan komt wijsheid dus NIET met de jaren.
Wanneer er geen discussie mogelijk is dan hoef ik er verder ook geen woorden aan vuil te maken.
Groetjes thuis he
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker met jou beginnen, want als we deze ethische discussie moeten beginnen heb je bij voorbaat al verloren.
Lees jij alles nog maar eens door. Ik wil helemaal geen topic verpesten,ik geef gewoon mijn mening. Jij probeert mij op te naaien,op een manier die mij heel bekend voorkomt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jij wilt geen discussie, je wilt alleen maar weer een topic verprutsen, beetje jammer.
En dan kun je wel weer een klote zweepje erbij zetten om het wat 'leuker' te maken maar dat is gewoon je doel. Blijf weg van een forum wanneer je niet normaal kunt doen. Ga nu eens slapen en lees morgen al je reacties hierboven eens door, misschien zie je dan in dat je niet echt normaal doet!
Iedereen mag z'n eigen mening hebben, of je nou voor of tegen bent, maar als je niet naar de argumenten van de tegenpartij wilt luisteren en slechts een goedlopend topic wilt verprutsen krijg je wmb maar lekker de tering ouwe graftakquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lees jij alles nog maar eens door. Ik wil helemaal geen topic verpesten,ik geef gewoon mijn mening. Jij probeert mij op te naaien,op een manier die mij heel bekend voorkomt.Jaja.
Persoonlijke rancune tegen mij ?Die hoor je niet uit te vechten op een forum.
Maar een goede discussie ga ik niet uit de weg.![]()
Net je fotoboek gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:50 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Iedereen mag z'n eigen mening hebben, of je nou voor of tegen bent, maar als je niet naar de argumenten van de tegenpartij wilt luisteren en slechts een goedlopend topic wilt verprutsen krijg je wmb maar lekker de tering ouwe graftak![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Rond deze tijd moet je hier je hond aan de lijn houden als je wat verder wil dan het veldje bij het dorp, er zijn de de afgelopen jaren dat ik hier woon al een aantal honden afgeschoten door jagers, zo goed letten ze op waarop ze schieten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jong durf ik niet te zeggen want in jou fotoboek staat en foto samen met je dochter waar je een dikke hazenbek hebtquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Net je fotoboek gezien.Je zal maar met zo'n kutkop moeten rondlopen!
Btw,ik ben een mooie jonge vrouw,dus geen ouwe graftak.
Ben je niet in de war met je moeder ofzo?![]()
Lees even het hele topic door, dan snap je wat ik bedoel met "Hazen Doodschieten" voordat je en domme reactie neerplaats.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk, Haas.
Wat is dat toch lekker.
Huilie topic starter is vegetarier?
dus ze mogen t wel doen, als ze t maar niet in jouw gezichtsveld doen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef Drumpie het volgende:
Kunnen die teringlijers niet ergens ander gaan jagen dan waar 3000 man per dag fietsen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus ze mogen t wel doen, als ze t maar niet in jouw gezichtsveld doen?
Wat een moraal zegVan mij mogen ze alle Turken en Antillianen doodschoppen als ze t maar niet ergens doen waar ik het kan zien
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:11 schreef Drumpie het volgende:
Laat me toch! ik mag mijn mening toch uiten en dan jullie meteen Huillie! dit en huillie dat, ik vind dit en wat jij vind mag jezelf weten, maar dat hoef je dan niet in mijn topic te doen!!
Hazen die worden doodgeschoten en gegeten is de meest diervriendelijke manier van ecologisch vlees wat er te verzinnen is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:11 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Lees even het hele topic door, dan snap je wat ik bedoel met "Hazen Doodschieten" voordat je en domme reactie neerplaats.
Je bent dus een hypocriet stuk vreten, je loopt te jammeren en te huilen om een haas, maar met een varken of een koe heb je dus geen moeite.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Drumpie het volgende:
He jankhaas,mijn gebit is perfect,dus kop houden!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:11 schreef Drumpie het volgende:
Laat me toch! ik mag mijn mening toch uiten en dan jullie meteen Huillie! dit en huillie dat, ik vind dit en wat jij vind mag jezelf weten, maar dat hoef je dan niet in mijn topic te doen!!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He jankhaas,mijn gebit is perfect,dus kop houden!![]()
Waarom zit je nou zo te zeiken als anderen (en ik) hun mening geven?Daar open je toch een topic voor?
Jij bent een rare.![]()
leer ook eens fatsoenlijk Nederlands schrijven![]()
Anders ga je zelf eens een keertje weg? Ouwe taartquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En nu weet je ineens van niks? Dáááááááááááág![]()
Och,daar hebben we ons motormuisje ook weer hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Anders ga je zelf eens een keertje weg? Ouwe taart![]()
Hmmm...we zijn slechts 1 post verwijderd van de vergelijking met nazi's. Dé vergelijking waar het ALTIJD weer op uitdraait met zulke discussies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef Klonk het volgende:
Is idd zielig voor de hazen, dan is het al van dat kouwe takkeweer, wind, regen. Nooit geleerd van mama om een fatsoenlijk hol te graven, dus daar zit je dan als haas, zeiknat in een kuil in de grond en dan komen er ook nog jagers langs.......
Ik heb geleerd nederlands te schrijven!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He jankhaas,mijn gebit is perfect,dus kop houden!![]()
Waarom zit je nou zo te zeiken als anderen (en ik) hun mening geven?Daar open je toch een topic voor?
Jij bent een rare.![]()
leer ook eens fatsoenlijk Nederlands schrijven![]()
Uh,jij bent degene die begon te schelden. Nu niet gauw de schuld bij mij neerleggen he!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmmm...we zijn slechts 1 post verwijderd van de vergelijking met nazi's. Dé vergelijking waar het ALTIJD weer op uitdraait met zulke discussies.
Ja, en die waren het niet met jou eens.quote:Nou, je kan m'n rug op. Je draait door. De rest is door andere mensen al gezegd in dit topic
Ga je gang.quote:Laten we een uitzondering maken en jouw als eerste met je kop op het hakblok leggen....![]()
Wil je nou even kappen met dat idiote gedoe, want ik wordt hier strontziek van je gezeik!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uh,jij bent degene die begon te schelden. Nu niet gauw de schuld bij mij neerleggen he!![]()
[..]
Ja, en die waren het niet met jou eens.![]()
[..]
Ga je gang.![]()
Ga jezelf opblazen in de McDrive ofzo achterlijke idiootquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef Drumpie het volgende:
Ik zo van school fietsen, zie ik iemand lopen die net 2 hazen heeft doodgeschoten, iets verderop ziek ik 10 jagers met 2 honden staan.
Kunnen die teringlijers niet ergens ander gaan jagen dan waar 3000 man per dag fietsen![]()
Die jagers verdienen het om doodgeschoten te worden, is toch zielig om onschuldige dieren neer te patsen![]()
Is het al in je brein naar voor gekomen dat dit heeft plaatsgevonden nádat ze zijn gestorven of dat het misschien om stropers gaat ??quote:
Stond dat in je horoscoop ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik niet!!Dat wil ik niet eens. Er is geen excuus voor jagen. Het zijn allemaal foute jagers.Goede,lieve brave jagers bestaan niet.
En je wilt weten hoe oud ik ben? Ouder dan jij,lummel.![]()
Vervelend hč, de kleuters op fok?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:09 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Wil je nou even kappen met dat idiote gedoe, want ik wordt hier strontziek van je gezeik!!
Spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus ze mogen t wel doen, als ze t maar niet in jouw gezichtsveld doen?
Wat een moraal zegVan mij mogen ze alle Turken en Antillianen doodschoppen als ze t maar niet ergens doen waar ik het kan zien
Dat is niet de schuld van de jagers maar van de hazen, zij gaan in dat weiland zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik zeg het voor de alweer 3de keer, hazen doodschieten geen punt
, maar hazen doodschieten in een weiland waar zoveel mensen langs rijden, dat vind ik een punt,
Onder het mom: HET BEWEEGT !!!!!!!! SCHIET !!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is alleen maar zo omdat er ook op vossen gejaagd wordt, het ene jaar zijn er teveel konijnen en hazen, worden die afgeschoten, het volgende jaar zijn er teveel vossen, mogen ze die weer afschieten, werkt goed hoor dat systeem, zo hou je altijd een smoes waardoor je toch leuk kan blijven jagen...
Die jagers zijn dan ook heel erg dapper, met kudde's tegelijk komen ze aan in hun stoere landrovers enzo, want tja die heb je wel nodig als je 2 meter het veld op wil rijden he
Dan gaat een gedeelte drijven, de rest zit op z'n gemak te wachten en schiet op alles wat beweegt.
Rond deze tijd moet je hier je hond aan de lijn houden als je wat verder wil dan het veldje bij het dorp, er zijn de de afgelopen jaren dat ik hier woon al een aantal honden afgeschoten door jagers, zo goed letten ze op waarop ze schieten...
hoezo is het nou een sport, het moet gewoon gedaan worden. Misschien kan je je beter druk maken om sportvissers die doen het wel als sport...(no offence) Oh, ja eet je trouwens geen vlees?, want een koe heeft een stuk kleinere kans om een slachthuis te overleven. Een haas komt nog wel eens weg ....quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Onder het mom: HET BEWEEGT !!!!!!!! SCHIET !!
o het was een hond.
Of nog erger: ow het was je buurmeisje van 2![]()
Jagen om te eten en te overleven ok, maar om er nou een SPORT van te maken![]()
hoe haal je het in je kop denk ik dan altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |