dus ze mogen t wel doen, als ze t maar niet in jouw gezichtsveld doen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef Drumpie het volgende:
Kunnen die teringlijers niet ergens ander gaan jagen dan waar 3000 man per dag fietsen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus ze mogen t wel doen, als ze t maar niet in jouw gezichtsveld doen?
Wat een moraal zegVan mij mogen ze alle Turken en Antillianen doodschoppen als ze t maar niet ergens doen waar ik het kan zien
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:11 schreef Drumpie het volgende:
Laat me toch! ik mag mijn mening toch uiten en dan jullie meteen Huillie! dit en huillie dat, ik vind dit en wat jij vind mag jezelf weten, maar dat hoef je dan niet in mijn topic te doen!!
Hazen die worden doodgeschoten en gegeten is de meest diervriendelijke manier van ecologisch vlees wat er te verzinnen is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:11 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Lees even het hele topic door, dan snap je wat ik bedoel met "Hazen Doodschieten" voordat je en domme reactie neerplaats.
Je bent dus een hypocriet stuk vreten, je loopt te jammeren en te huilen om een haas, maar met een varken of een koe heb je dus geen moeite.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Drumpie het volgende:
Dierenbuil!, ik eet wel vlees, maar ik bedoel ermee het is zielig dat je voor 3000 mensen wat hazen neerknalt, en waarom hazen?
He jankhaas,mijn gebit is perfect,dus kop houden!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:11 schreef Drumpie het volgende:
Laat me toch! ik mag mijn mening toch uiten en dan jullie meteen Huillie! dit en huillie dat, ik vind dit en wat jij vind mag jezelf weten, maar dat hoef je dan niet in mijn topic te doen!!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He jankhaas,mijn gebit is perfect,dus kop houden!![]()
Waarom zit je nou zo te zeiken als anderen (en ik) hun mening geven?Daar open je toch een topic voor?
Jij bent een rare.![]()
leer ook eens fatsoenlijk Nederlands schrijven![]()
Anders ga je zelf eens een keertje weg? Ouwe taartquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En nu weet je ineens van niks? Dáááááááááááág![]()
Och,daar hebben we ons motormuisje ook weer hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Anders ga je zelf eens een keertje weg? Ouwe taart![]()
Hmmm...we zijn slechts 1 post verwijderd van de vergelijking met nazi's. Dé vergelijking waar het ALTIJD weer op uitdraait met zulke discussies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke,zullen we dan ook maar mensen doodschieten? Oh nee,jagen op mensen.
Overbevolking,hongersnood en ziekte brengt het evenwicht van de natuur in gevaar.Dus is opjagen en afschieten van mensen noodzakelijk.
Begeef je je op het verkeerde grondgebied dan heb je pech gehad.
En ze mogen met jou beginnen achterlijke mongool die je bent!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef Klonk het volgende:
Is idd zielig voor de hazen, dan is het al van dat kouwe takkeweer, wind, regen. Nooit geleerd van mama om een fatsoenlijk hol te graven, dus daar zit je dan als haas, zeiknat in een kuil in de grond en dan komen er ook nog jagers langs.......
Ik heb geleerd nederlands te schrijven!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He jankhaas,mijn gebit is perfect,dus kop houden!![]()
Waarom zit je nou zo te zeiken als anderen (en ik) hun mening geven?Daar open je toch een topic voor?
Jij bent een rare.![]()
leer ook eens fatsoenlijk Nederlands schrijven![]()
Uh,jij bent degene die begon te schelden. Nu niet gauw de schuld bij mij neerleggen he!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmmm...we zijn slechts 1 post verwijderd van de vergelijking met nazi's. Dé vergelijking waar het ALTIJD weer op uitdraait met zulke discussies.
Ja, en die waren het niet met jou eens.quote:Nou, je kan m'n rug op. Je draait door. De rest is door andere mensen al gezegd in dit topic
Ga je gang.quote:Laten we een uitzondering maken en jouw als eerste met je kop op het hakblok leggen....![]()
Wil je nou even kappen met dat idiote gedoe, want ik wordt hier strontziek van je gezeik!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uh,jij bent degene die begon te schelden. Nu niet gauw de schuld bij mij neerleggen he!![]()
[..]
Ja, en die waren het niet met jou eens.![]()
[..]
Ga je gang.![]()
Ga jezelf opblazen in de McDrive ofzo achterlijke idiootquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef Drumpie het volgende:
Ik zo van school fietsen, zie ik iemand lopen die net 2 hazen heeft doodgeschoten, iets verderop ziek ik 10 jagers met 2 honden staan.
Kunnen die teringlijers niet ergens ander gaan jagen dan waar 3000 man per dag fietsen![]()
Die jagers verdienen het om doodgeschoten te worden, is toch zielig om onschuldige dieren neer te patsen![]()
Is het al in je brein naar voor gekomen dat dit heeft plaatsgevonden nádat ze zijn gestorven of dat het misschien om stropers gaat ??quote:
Stond dat in je horoscoop ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik niet!!Dat wil ik niet eens. Er is geen excuus voor jagen. Het zijn allemaal foute jagers.Goede,lieve brave jagers bestaan niet.
En je wilt weten hoe oud ik ben? Ouder dan jij,lummel.![]()
Vervelend hè, de kleuters op fok?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:09 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Wil je nou even kappen met dat idiote gedoe, want ik wordt hier strontziek van je gezeik!!
Spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus ze mogen t wel doen, als ze t maar niet in jouw gezichtsveld doen?
Wat een moraal zegVan mij mogen ze alle Turken en Antillianen doodschoppen als ze t maar niet ergens doen waar ik het kan zien
Dat is niet de schuld van de jagers maar van de hazen, zij gaan in dat weiland zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik zeg het voor de alweer 3de keer, hazen doodschieten geen punt
, maar hazen doodschieten in een weiland waar zoveel mensen langs rijden, dat vind ik een punt,
Onder het mom: HET BEWEEGT !!!!!!!! SCHIET !!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is alleen maar zo omdat er ook op vossen gejaagd wordt, het ene jaar zijn er teveel konijnen en hazen, worden die afgeschoten, het volgende jaar zijn er teveel vossen, mogen ze die weer afschieten, werkt goed hoor dat systeem, zo hou je altijd een smoes waardoor je toch leuk kan blijven jagen...
Die jagers zijn dan ook heel erg dapper, met kudde's tegelijk komen ze aan in hun stoere landrovers enzo, want tja die heb je wel nodig als je 2 meter het veld op wil rijden he
Dan gaat een gedeelte drijven, de rest zit op z'n gemak te wachten en schiet op alles wat beweegt.
Rond deze tijd moet je hier je hond aan de lijn houden als je wat verder wil dan het veldje bij het dorp, er zijn de de afgelopen jaren dat ik hier woon al een aantal honden afgeschoten door jagers, zo goed letten ze op waarop ze schieten...
hoezo is het nou een sport, het moet gewoon gedaan worden. Misschien kan je je beter druk maken om sportvissers die doen het wel als sport...(no offence) Oh, ja eet je trouwens geen vlees?, want een koe heeft een stuk kleinere kans om een slachthuis te overleven. Een haas komt nog wel eens weg ....quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Onder het mom: HET BEWEEGT !!!!!!!! SCHIET !!
o het was een hond.
Of nog erger: ow het was je buurmeisje van 2![]()
Jagen om te eten en te overleven ok, maar om er nou een SPORT van te maken![]()
hoe haal je het in je kop denk ik dan altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |