de ANWB maakt geen pechstatistieken openbaar, itt de ADAC.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:08 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Daar komen we bij door de anwb testresultaten....
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
de ANWB maakt geen pechstatistieken openbaar, itt de ADAC. TÜV
de TUV test alleen shit, dus hebben geen gegevens over het aantal auto's dat stil komt te staan ed.quote:
Boeie hoe het heet, het gaat erom dat opel feitelijk betrouwbaarder is dan citroenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
de TUV test alleen shit, dus hebben geen gegevens over het aantal auto's dat stil komt te staan ed.
Het heet nota bene ADAC-Pannenstatistik
Ah... My mistake... Dacht altijd dat het van de tuv vandaan kwam...quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
de TUV test alleen shit, dus hebben geen gegevens over het aantal auto's dat stil komt te staan ed.
Het heet nota bene ADAC-Pannenstatistik
klik
Je hebt em al gevonde zie ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:17 schreef Repeat het volgende:
-
Ja je pakt hier de modellen die jouw het beste uitkomen, dan kan ik het ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Repeat het volgende:
Een citroen Picasso gaat minder vaak kapot dan een Zafira.... Een berlingo gaat ook minder vaak kapot dan een Zafira.... Een Saxo minder vaak dan een Agila... Een C5 ongeveer net zo vaak als een Vectra...
Alleen de astra scheelt flink met de Xsara, maar dat is dus een oud model....
Dus opel is niet zo superieur hoor, staat gewoon in die cijfertjes
Bijna alle gele vakjes zijn frans of italiaans....quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Repeat het volgende:
Een citroen Picasso gaat minder vaak kapot dan een Zafira.... Een berlingo gaat ook minder vaak kapot dan een Zafira.... Een Saxo minder vaak dan een Agila... Een C5 ongeveer net zo vaak als een Vectra...
Alleen de astra scheelt flink met de Xsara, maar dat is dus een oud model....
Dus opel is niet zo superieur hoor, staat gewoon in die cijfertjes
Die C3, daar staat de Vectra direct boven en die doet 't amper beter.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Ja je pakt hier de modellen die jouw het beste uitkomen, dan kan ik het ookkijk eens naar de c3 bijvoorbeeld. En trouwens de saxo word nu ook niet meer gemaakt, en kijk dan eens naar de corsa van nu..
Boven de vectra is de c5, de c3 zit in een heel andere klassequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die C3, daar staat de Vectra direct boven en die doet 't amper beter.
Overigens zou ik voor Citroën kiezen, tenminste een auto met karakter.
Foutjequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Boven de vectra is de c5, de c3 zit in een heel andere klasse
Klopt, tegenwoordig zijn er ook geen slechte auto's meer (bijna niet dan) maar met kwaliteitsverschil doelde ik vooral op het verleden. Toen was het nl. dramatisch gesteld met de kwaliteit van citroen. De cijfers van citroen nu vallen me ook absoluut niet tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Foutje![]()
Maar als je gemiddeld kijkt, staat Citroën net zo vaak boven Opel als andersom.
Da's wel waar. Vroeger stonden franse auto's slecht bekend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig zijn er ook geen slechte auto's meer (bijna niet dan) maar met kwaliteitsverschil doelde ik vooral op het verleden. Toen was het nl. dramatisch gesteld met de kwaliteit van citroen. De cijfers van citroen nu vallen me ook absoluut niet tegen.
De kwaliteit van Citroen doet niets onder voor die van Opel. Daarbij komt dat de wegligging van een Citroen veel beter is dan die van een Opel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:57 schreef Killaht het volgende:
Duidelijke zaak: OPEL! zkr citroen gare bakken ik haar citroen, gare modellen vooral de lelijkste ooit! die ene wweet nie met hele grote banden voor en kleine achter jaren 80 model ofzo te erg! franse rotzooi!
Opel heb je tenminste nog duitse degelijkheid en is kwalitatief veel beter! Opel veel mooiere modellen en veel beter dan die franse troep!
naar eigen zeggen heb ik t liefst AUDI!
qua comfort misschien maar niet qua weggedrag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:00 schreef marky het volgende:
[..]
De kwaliteit van Citroen doet niets onder voor die van Opel. Daarbij komt dat de wegligging van een Citroen veel beter is dan die van een Opel.
Mwah... dat is maar net wat je wil maar ik weet wel dat het weggedrag van eenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
qua comfort misschien maar niet qua weggedrag.
Erg mooie auto wel. Vermeld er maar niet bij dat die dingen zo slecht waren dat ze een eigen wegenwacht toegewezen kregenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:46 schreef Shaman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |