Alle sjonnies gaan kiezen voor Opel, das logisch. Dus Opel gaat wel winnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef yup het volgende:
Shit 3 tegen 1, we hebben tegengas nodig :-)
Citroën is als Marmite, dus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Alle sjonnies gaan kiezen voor Opel, das logisch. Dus Opel gaat wel winnen![]()
En gelukkig maar, want Citroën is geen doorsnee merk![]()
You love it, or you don't![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:13 schreef Klonk het volgende:
1965
Opel Rekord L
[afbeelding]
Citroen DS
[afbeelding]
Opel probeert Amerikaans te doen, Citroen produceert een legende
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:13 schreef Klonk het volgende:
1965
Opel Rekord L
[afbeelding]
Citroen DS
[afbeelding]
Opel probeert Amerikaans te doen, Citroen produceert ellende
gek genoeg doen ze het altijd prima in rally rijdenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Klonk het volgende:
Da's appelen met peren vergelijken, Citroen was nooit echt sterk in sportwagens, maar je hebt wel gelijk Opel GT is een puik gebakje al heb ik liever z'n grote broer, een Stingray ofzo
oe, dat is een heel fraai exemplaar, speciale rally uitvoering, waar iemand van autovisie enkele jaren volgens mij ook nog een deuk in heeft geredenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
gek genoeg doen ze het altijd prima in rally rijden
die oude DS heeft toch ook nog aardig wat rally's gewonnen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Het probleem is dus dat veel mensen de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Dan vraag je waarom is opel zo slecht dan!? ja.. eh.. opel roest!quote:
1e verstandige keuze ...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef Tjabbo het volgende:
Mag ik dan ook kiezen om mijn geld te houden en te gaan fietsen?
dan doe ik dat.
Zonder die 2 merken zaten de jongens van toyota nog steeds rijst te plukken!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef Tjabbo het volgende:
Mag ik dan ook kiezen om mijn geld te houden en te gaan fietsen?
dan doe ik dat.
Mja ok ik heb iig opel kadet gereden en ik vond et een grafbak,quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:35 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat veel mensen de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Dan vraag je waarom is opel zo slecht dan!? ja.. eh.. opel roest!
Goh, heb je wel eens opel gereden? nee eigenlijk niet...
Dus dan lul je je stomme maatjes maar na? ja, eigenlijk wel...
Zoiets
Mja, ok dan gaat de vlieger voor jouw niet op, maar je begrijpt waar ik heen wil. Ik lul ook alleen maar mee omdat ik tot een van de weinige opel liefhebbers behoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef KeessieX het volgende:
[..]
Mja ok ik heb iig opel kadet gereden en ik vond et een grafbak,
stroef, lelijk, gammel digi-dash, enz... Maargoed ik heb nooit Citroën gereden...
Ik heb zelf in een grijs verleden een XM gehad voor een blauwe maandag .quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef yup het volgende:
Shit 3 tegen 1, we hebben tegengas nodig :-)
Pech met stijl ben ik het niet mee eens, CX en al die ouwe dingen zijn wel stijlvol, maar BX, XM, Xantia enzo zijn allemaal ouwe lullen bakken![]()
zegt degene die net een Renault Laguna heeft gekochtquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:46 schreef siekman het volgende:
[..]
Ik heb zelf in een grijs verleden een XM gehad voor een blauwe maandag .
Ze zitten en rijden heerlijk maar zien er niet uit
Mijn zwager heeft een xantia , dat ding rijd ook heerlijk maar het is allemaal niet speciaal
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:36 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zonder die 2 merken zaten de jongens van toyota nog steeds rijst te plukken!!
idd renault laguna , of een 525 , of xantia , of een astraquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
zegt degene die net een Renault Laguna heeft gekocht![]()
en dan heet je 2Nutzquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
als ik een gun op mn slaap kreeg en moest kiezen dan werd et een Citroen, want Opel's zijn voor mafkezen.
nee, dan hadden ze nu perfecte naaimachines op grote schaal gemaakt (dat is hun oorsprong namelijk)quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:36 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zonder die 2 merken zaten de jongens van toyota nog steeds rijst te plukken!!
Daar is niks mis meequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:29 schreef dark_humanity774 het volgende:
Citroen is voor rare mensen.
komt daar de uitdrukking "hij loopt als een naaimachientje" vandaan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, dan hadden ze nu perfecte naaimachines op grote schaal gemaakt (dat is hun oorsprong namelijk)!
OT: Ik zou Citroën kiezen.
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
komt daar de uitdrukking "hij loopt als een naaimachientje" vandaan?
Oh!! JA!! Joh!!! Goed!! Onderbouwd!!! ook!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:57 schreef Killaht het volgende:
Duidelijke zaak: OPEL! zkr citroen gare bakken ik haar citroen, gare modellen vooral de lelijkste ooit! die ene wweet nie met hele grote banden voor en kleine achter jaren 80 model ofzo te erg! franse rotzooi!
Opel heb je tenminste nog duitse degelijkheid en is kwalitatief veel beter! Opel veel mooiere modellen en veel beter dan die franse troep!
naar eigen zeggen heb ik t liefst AUDI!
hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:57 schreef Killaht het volgende:
Duidelijke zaak: OPEL! zkr citroen gare bakken ik haar citroen, gare modellen vooral de lelijkste ooit! die ene wweet nie met hele grote banden voor en kleine achter jaren 80 model ofzo te erg! franse rotzooi!
Opel heb je tenminste nog duitse degelijkheid en is kwalitatief veel beter! Opel veel mooiere modellen en veel beter dan die franse troep!
hehe ik heb medelijden met je oudersquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:57 schreef Killaht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |