abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33411282
Wanneer zijn de verkiezingen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33412913
7 maart 2006
  maandag 26 december 2005 @ 13:43:47 #78
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33413222
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:29 schreef the_disheaver het volgende:
7 maart 2006
En dat is op een dinsdag omdat het woensdag de 8e biddag voor het gewas is.
pi_33413237
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:43 schreef freako het volgende:

[..]

En dat is op een dinsdag omdat het woensdag de 8e biddag voor het gewas is.
Ik weet dat er iets christelijk was op de woensdag, maar niet wat. Dat dus
pi_33429049
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef freako het volgende:

[..]

Als ik zo nieuwsgierig mag zijn: welk oud-Kamerlid was dit? .
Niederer
pi_33429112
Ik PLOP
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_33429117
Stel dat je op 8 maart in het buitenland bent kan je dan iemand anders laten stemmen ook als je voor langere tijd in het buitenland bent?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33429358
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Stel dat je op 8 maart in het buitenland bent kan je dan iemand anders laten stemmen ook als je voor langere tijd in het buitenland bent?
Als je maar op 7 maart wel in nederland bent kan het zeker De verkiezingen zijn op 7 maart, niet 8

Maar als je nog in nederland ingeschreven staat moet het kunnen, mits je maar tijd hebt om de volmacht te kunnen tekenen (stemkaart wordt iets van een maand voor de verkiezing verzonden). Moet wel iemand zijn die in dezelfde gemeente als jij woont.
pi_33429377
Nee, ben langer dan een maand vantevoren weg
pi_33429408
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:36 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee, ben langer dan een maand vantevoren weg
Per post het stembriefje verzenden?
pi_33430061
Dat kost te veel moeite. Ik wil best tekenen voor iemand maar dan moet het oproepbiljet er wel zijn
pi_33430280
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef fernando_redondo het volgende:
Dat kost te veel moeite. Ik wil best tekenen voor iemand maar dan moet het oproepbiljet er wel zijn
Als je er werkelijk belang in stelt dat jouw stem niet verloren gaat.....geen probleem. Even naar burgerzaken en het wordt in no time geregeld dat er iemand anders gemachtigd wordt in jouw plaats te stemmen.

Wellicht is het zelfs nog mogelijk om ter plaatse te stemmen, al weet ik niet echt of dit ook opgaat met verkiezingen voor de lagere polititek.
pi_33430481
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:39 schreef Whimpey het volgende:

[..]

Als je er werkelijk belang in stelt dat jouw stem niet verloren gaat.....geen probleem. Even naar burgerzaken en het wordt in no time geregeld dat er iemand anders gemachtigd wordt in jouw plaats te stemmen.

Wellicht is het zelfs nog mogelijk om ter plaatse te stemmen, al weet ik niet echt of dit ook opgaat met verkiezingen voor de lagere polititek.
Dat eerste kan wel, al denk ik niet dat het mogelijk is
pi_33430533
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:58 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Dat eerste kan wel, al denk ik niet dat het mogelijk is
pi_33430560
De mogelijkheid die je geeft in de eerste alinea
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 december 2005 @ 03:14:43 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33430690
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:39 schreef Whimpey het volgende:

[..]

je kan volgens mij zelfs op je eigen oproepkaart invullen dat je iemand machtigt. Diegene kan dan met jouw oproepkaart en zijn of haar id papieren een stem in jouw naam uitbrengen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33430715
Weet ik, maar dan moet je wel je oproepkaart hebben
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 december 2005 @ 03:21:21 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33430768
ja dat klopt, ik weet dus niet hoever je die van te voren krijgt, best wel een heel eind volgens mij.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33430859
Niet 2 maanden in elk geval
pi_33431751
VVD, SGP of CDA. Hangt er altijd een beetje vanaf...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33432560
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik PLOP
Assenaar dus?
pi_33432844
Ik stem op een partij die de koopzondag wil afschaffen, dus zal het wel Christen Unie worden.
Bij ons is dat de gecombineerde lijst CU/SGP.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_33433267
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef fernando_redondo het volgende:
Tsja, je wilt je stem uitbrengne of niet... De mogelijkheden zijn er, als jij er te lui voor bent dan is het jou probleem.
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:41:37 #99
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33433435
Snap niet dat stemmen per brief in NL niet kan, in veel landen is dat doodnormaal.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:04:56 #100
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33433904
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Snap niet dat stemmen per brief in NL niet kan, in veel landen is dat doodnormaal.
Dat zou wel veel makelijker zijn

Ik denk dat dan ook veel meer mensen die moeite zouden nemen om te stemmen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')