En dat is op een dinsdag omdat het woensdag de 8e biddag voor het gewas is.quote:Op maandag 26 december 2005 13:29 schreef the_disheaver het volgende:
7 maart 2006
Ik weet dat er iets christelijk was op de woensdag, maar niet wat. Dat dusquote:Op maandag 26 december 2005 13:43 schreef freako het volgende:
[..]
En dat is op een dinsdag omdat het woensdag de 8e biddag voor het gewas is.
Niedererquote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef freako het volgende:
[..]
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn: welk oud-Kamerlid was dit?.
Als je maar op 7 maart wel in nederland bent kan het zekerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Stel dat je op 8 maart in het buitenland bent kan je dan iemand anders laten stemmen ook als je voor langere tijd in het buitenland bent?
Per post het stembriefje verzenden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:36 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee, ben langer dan een maand vantevoren weg
Als je er werkelijk belang in stelt dat jouw stem niet verloren gaat.....geen probleem. Even naar burgerzaken en het wordt in no time geregeld dat er iemand anders gemachtigd wordt in jouw plaats te stemmen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef fernando_redondo het volgende:
Dat kost te veel moeite. Ik wil best tekenen voor iemand maar dan moet het oproepbiljet er wel zijn
Dat eerste kan wel, al denk ik niet dat het mogelijk isquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:39 schreef Whimpey het volgende:
[..]
Als je er werkelijk belang in stelt dat jouw stem niet verloren gaat.....geen probleem. Even naar burgerzaken en het wordt in no time geregeld dat er iemand anders gemachtigd wordt in jouw plaats te stemmen.
Wellicht is het zelfs nog mogelijk om ter plaatse te stemmen, al weet ik niet echt of dit ook opgaat met verkiezingen voor de lagere polititek.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:58 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Dat eerste kan wel, al denk ik niet dat het mogelijk is
je kan volgens mij zelfs op je eigen oproepkaart invullen dat je iemand machtigt. Diegene kan dan met jouw oproepkaart en zijn of haar id papieren een stem in jouw naam uitbrengen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:39 schreef Whimpey het volgende:
[..]
Als je er werkelijk belang in stelt dat jouw stem niet verloren gaat.....geen probleem. Even naar burgerzaken en het wordt in no time geregeld dat er iemand anders gemachtigd wordt in jouw plaats te stemmen.
Wellicht is het zelfs nog mogelijk om ter plaatse te stemmen, al weet ik niet echt of dit ook opgaat met verkiezingen voor de lagere polititek.
Tsja, je wilt je stem uitbrengne of niet... De mogelijkheden zijn er, als jij er te lui voor bent dan is het jou probleem.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef fernando_redondo het volgende:
Dat kost te veel moeite. Ik wil best tekenen voor iemand maar dan moet het oproepbiljet er wel zijn
Dat zou wel veel makelijker zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Snap niet dat stemmen per brief in NL niet kan, in veel landen is dat doodnormaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |