Regelmatig langsgekomen in deze reeks. Heb ze ook 3 keer live gezien ondertussen, en heb zowel hun EP Love the Cup als hun album The Repulsion Box. Als ik jou was zou ik met Love the Cup beginnen, "Blood" is nog niet eens het beste nummer ervan.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef tonks het volgende:
En blood van sons & daughters vind ik ook een goed nunmmer, kennen jullie die?
Ik zal eens kijken, bedankt!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Regelmatig langsgekomen in deze reeks. Heb ze ook 3 keer live gezien ondertussen, en heb zowel hun EP Love the Cup als hun album The Repulsion Box. Als ik jou was zou ik met Love the Cup beginnen, "Blood" is nog niet eens het beste nummer ervan.
Cool, vooral doen!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, bedankt!
Ik zou zo eens een playlist maken van liedjes die ik leuk vind en hier posten!
Toffe titel! En dat van die ex-lover ookquote:Op woensdag 28 december 2005 19:03 schreef Grobbel het volgende:
En het fantastische nummer Hot Autism
Oh God, is dat vanavond al? Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef thaleia het volgende:
[..]
Toffe titel! En dat van die ex-lover ook
Hee Grob, zometeen de jaarlijkse popquiz in (voorheen) Gonzo. Is doorgaans dolle pret, maar duurt wel wat lang (nouja, de quiz niet, maar het wachten op de uitslag)
klinkt wel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Grijp je kans, dan!
http://music.download.com/joggers/3600-8592-100400463.html
Come On! Feel the Indie noise! Ode aan de mooiste plaat van het jaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef Grobbel het volgende:
Iemand trouwens nog titelsuggesties voor het nieuwe topic? Deze begint ook weer aardig vol te raken.
(iemand al bezig met het aanmaken van een nieuwe trouwens? misschien dat we nu in de openingspost kunnen linken naar wat andere Fok!topics, zoals het hypevoorsteltopic wellicht. Scheelt over een jaar weer een hoop zoekwerk...)
[..]
Cool, vooral doen!
Ik hoor nog steeds niet tot de Sufjan-bekeerlingen, maar ik vind het wel een prachttitelquote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Z het volgende:
Come On! Feel the Indie noise! Ode aan de mooiste plaat van het jaar.
Doen! Wereldtitel!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Z het volgende:
[..]
Hmmm ik vond het zeker niet de mooiste plaat van het jaar......quote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Z het volgende:
[..]
Doen!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Z het volgende:
[..]
Doe jij maar.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Doen! Wereldtitel!
Maak jij er al eentje of zal ik het doen?
Yep, effe data's die geweest zijn deleten. Hij is nog vrij up-to-date.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:09 schreef Grobbel het volgende:
Love the Cup vind ik zelf iets gevarieerder en daardoor wat sterker dan The Repulsion Box, maar dat is gewoon een persoonlijke mening.
En Daisy, waar staat de meest recente concertagenda-update? Gewoon die ene op pagina 1?
het meerfout van data?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:11 schreef DaisyDuke het volgende:
data's
Ga je overstappen?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:18 schreef Grobbel het volgende:
Nog niet. Maar gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |