Nee, ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
is je msn kapot rewimo?
Hee wat grappig, zit net even te kijken naar je kippensoop (dacht dat er kippensoep stond en daar heb ik trek in joh). In je openingspost staat dat je ze gekocht hebt in Halfweg. Ik vraag me af of je je kuikentjes toen bij mijn zwager hebt gekocht. Woonde ze aan die grote weg?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit net wat te zoeken op internet kom ik dit tegen: http://knutselen.pagina.nl/
misschien hebben anderen er nog wat aan. ik ben in ieder geval razend enthousiast.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ze bij ene Ilse gekocht dacht ik
t was wel langs een weg
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef bixister het volgende:
hehheh heb jij zo'n kippig zusje sjak!
nee, het is een onwijs leuke chickquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef bixister het volgende:
hehheh heb jij zo'n kippig zusje sjak!
jij kent 'r ook al, wat een kleine wereld!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
nee, het is een onwijs leuke chick![]()
nee, ik ken dr niet, maar 't was zon leuk inkoppertje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef bixister het volgende:
[..]
jij kent 'r ook al, wat een kleine wereld!![]()
Ik zal het laten lezen aan d'r. Leuk hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dan weet ze meteen hoe het ze vergaan is, sinds ze ze aan ons verkocht heeft
Ik lees dit en mijn maag doet *KNORRRRRRR*quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:30 schreef moussy het volgende:
idd! Neem nou de sausijzenbroodjes, lidl 4 voor 89 cent, ah 4 voor 1,49
Hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond gelachen.en ik waren even bij de Christine le Duc en toen we daar binnen stapten stonden er 2 kindjes voor in de winkel. De verkoopster vroeg of ze bij ons hoorden, nee dus. Komen net de ouders eraan lopen: 'Kijk mam! Allemaal ijsjes!'.
Zegt die moeder: Nee lieverd, dat is allemaal speelgoed voor mama! Over 16 jaar mag jij hier ook gaan kijken!![]()
Don't you just love kids!
Ik kan bevestigen dat dat vanmorgen om half 10 al zo was iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Lois het volgende:
Ik vind die kerstgezeik foto gaaf![]()
![]()
Ik ben er kort maar krachtig. De dag duurt enorm lang als je al om kwart over 4 wakker gemaakt bent door een Eefje die echt niet meer wou slapen maar wou "spelen en dora kijken en naar school".
Ik loop de hele dag zo rond:![]()
Hahahaha erg he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:18 schreef Belana het volgende:
Ik kan bevestigen dat dat vanmorgen om half 10 al zo was idd
Eh nee, maar ik weet niet of ik het wel wíl wetenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef E.T. het volgende:
Ben ik nou de enige met zo'n dirty mind die dan meteen nieuwsgierig is wat jullie bij ClD gingen doen?
ik welquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Eh nee, maar ik weet niet of ik het wel wíl weten
Dat is nou het eerste wat mij dus ook door mijn hoofd spooktequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef E.T. het volgende:
Ben ik nou de enige met zo'n dirty mind die dan meteen nieuwsgierig is wat jullie bij ClD gingen doen?
doe je dan ff zwaaienquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef Luchtbel het volgende:
Die in Limburg.
En plezier dat zal wel lukken
lees z&g maar ik heb nog wle ffquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef Luchtbel het volgende:
Wel nee dan ben je veel te druk om terug te zwaaien.
i know.. we zien het welquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef Luchtbel het volgende:
Alles kan nog _evenstar_ wel lomp dat ze zo data aangeven, daar kan je toch niks van zeggen
ennuh da nog, dan moet je de vloer dweilen enzo rond die tijd
Reuver?! Ik zal aan je denken als ik in de trein langs kom op weg naar Venloquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef Luchtbel het volgende:
Die in Limburg.
En plezier dat zal wel lukken
tuulk wel , wortd gewoon het mooiste kind van allemaalquote:
en waarom vraagt er nu niemand om fotooooooooooooooooooooooo's ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nieuwsgierige aagjes!
Wat we daar gingen doen? Speelgoed kopen natuurlijk!
Ik had een tip gekregen.
Gewoon een leuke man tochquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:23 schreef moussy het volgende:
Ow ik roep alleen maar gatverdamme bij die echte nep piemels met dikke aders er op en zohet oog wil toch ook wat
Daar ga ik maandag eens om uit!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn zusje had trouwens een leuk uitdeelidee gevonden. Niet heel erg creabea maar er schijnt bij de boekhandel een doos te krijgen zijn met daarin 16 mini dikkie dik boekjes voor nog geen euro geloof ik. (Zo'n dik kartonnen boekje.)
En dan met een ballon met helium eraan. Mijn nichtje is bijna 1 jaar en dit is op zich wel een kadootje waar alle kleintjes tot 2 jaar iets mee kunnen. Iets te snoepen is dan weer heel lastig met die hele kleintjes.
* Spuuglokje ziet allemaal boekjes de lucht in vliegen als ze buiten het touwtje loslatenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:53 schreef moussy het volgende:
* moussy ziet allemaal boekjes aan het plafond hangen
ja god, sneu he, ik zou dat dus echt niet doen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
* Spuuglokje ziet allemaal boekjes de lucht in vliegen als ze buiten het touwtje loslatenDrama
![]()
Chiara had laatst zo'n boekje gekregen op de peuterspeelzaal, ik vond het ook een top idee! En zelf was ze er ook weg van, hij moest zelfs mee naar bed. Andere keren kreeg ze van die uitdeelzakjes vol met snoepjes, terwijl er toch echt een uitdeelbeleid is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn zusje had trouwens een leuk uitdeelidee gevonden. Niet heel erg creabea maar er schijnt bij de boekhandel een doos te krijgen zijn met daarin 16 mini dikkie dik boekjes voor nog geen euro geloof ik. (Zo'n dik kartonnen boekje.)
En dan met een ballon met helium eraan. Mijn nichtje is bijna 1 jaar en dit is op zich wel een kadootje waar alle kleintjes tot 2 jaar iets mee kunnen. Iets te snoepen is dan weer heel lastig met die hele kleintjes.
nee, wel 2 platen gekochtquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:07 schreef lady-wrb het volgende:
heb je al een stokjes-verkooppunt gevonden?
das waar ook.. Weet alleen niet of ik voor woensdag nog een keer de auto heb.. Maar goed idee!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef moussy het volgende:
ook bij speelgoedwinkels.
ET, action heeft ook heel veel mini boekjes voor een scheet en 3 knikkers.
Niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef babyfeet het volgende:
ze schijnen ze bij de ikea te hebben zag ik eens ergens in een topic
Lange touwtjes en leidsters van chreches die aangeven dat ze ouders hem vast moeten binden aan de wagens of zo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef moussy het volgende:
ja god, sneu he, ik zou dat dus echt niet doen!
Voor 30 kindjes is het idd wel weer een heel duur verhaal ineens. En mijn zusje kan ze met 20% korting krijgen via mijn moeder.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef E.T. het volgende:
zie trouwens bij bol.com dat die boekjes dus 1 euro per stuk kosten... a 30 kinderen... maakt 't toch net ff een ander verhaal.
Morgen toch maar proefbakken met m'n ijslollie-cakejes
Er is nog geen traktatie-topic en ik zat eigenlijk net hetzeflde te bedenkenquote:Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef jessie het volgende:
En ik wilde vanavond nog wel mijn traktie's voor Jans gaan sjowen
Is er een traktatie topic trouwens?
Misschien stiekum best leuk om ideen van elkaar op te doen enzo.
Of draaf ik nu door![]()
Ik was duidelijk nog niet wakkerquote:Op zondag 18 december 2005 12:22 schreef moussy het volgende:
Kinderfeestjes en traktaties
Consuminderen met kinderen
Tractaties voor op school/kdv/psz
Zo, dan nu ff de posts opsplitsen en in die topics posten
Wij hebben er al diverse van gehad inmiddels, Iris vind ze helemaal te gek. Ze kan er zo leuk uit voorlezenquote:Op zondag 18 december 2005 10:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja Snoopy, dat klopt. Ze zijn er in ridderversie en prinsessenversie. En dan zitten er ik geloof 8 in een verpakking. Da's een stuk goedkoper
I know I knowquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 09:17 schreef moussy het volgende:
Trouwens, we hebben de speelkeuken in de kamer staan, alleen moet je nu je glas drinken in je handen houden, voor je het weet ligt het omgekiept in het wasbakje
Klopt. Dat hoorde ik dus ook toen ik een foto van de bank showde.quote:Op zondag 18 december 2005 20:37 schreef Githa het volgende:
BEik zag je bank in Life&Cooking!
Gaaf ding hoor![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt. Dat hoorde ik dus ook toen ik een foto van de bank showde.
Beetje jammer wel. Ik heb echt een ontzettende hekel aan die 2!![]()
* Brighteyes heeft vandaag een jaar 'verkering'.![]()
Nah, valt wel meequote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef mallemeid het volgende:
Mijn schoonzus gaat 5 januari trouwen, dan kent ze haar lief 1 jaar. Ze is dan 5 maand zwanger. Dus dat is ook zo ontzettend snel gegaan tussen die 2.
Foto!quote:Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef Rewimo het volgende:
Oew en ik heb zó'n leuk setje gekocht voor de baby van mijn collegaBij H&M. Een overgooier, een shirtje en bijpassende maillot en sokjes. Er was ook nog een schattig bijpassend vestje maar ja dan moest ik 15 euro over het budget heen
nu maar 2,5 maar ik kon die sokjes echt niet laten liggen...
quote:Op maandag 19 december 2005 15:51 schreef moussy het volgende:
Wij hebben 2 meisjes en die gaan straks verkassen naar een groter hok
Vooral meestal te veelquote:Op maandag 19 december 2005 17:50 schreef Igraine het volgende:
[..]
Foto!
Bij H&M hebben ze meestal wel leuke dingen, ik koop altijd wel wat (te veel) als ik d'r ben...
Zal het straks even uit de auto halenquote:Op maandag 19 december 2005 17:50 schreef Igraine het volgende:
Foto!
Bij H&M hebben ze meestal wel leuke dingen, ik koop altijd wel wat (te veel) als ik d'r ben...
Een collega van me is vader gewordenquote:Op maandag 19 december 2005 20:35 schreef jessie het volgende:
Wat leuk Rewimo!!! Voor een kennisje ofzo? Echt een supersetje!
Als je dat vestje had gezien had je zoonlief zó ingeruildquote:Op maandag 19 december 2005 21:05 schreef renzell het volgende:
Dat overgooiertje allen al is bijna een reden om nog een kindje te maken, maar dan een meisje...![]()
Ik dacht al, Cas heeft een grote bos krullen maar om 'm nu een meid te noemen. En een groter hok...je begrijpt mijn verwarring. Zijn ze blij met hun hok?quote:Op maandag 19 december 2005 18:11 schreef moussy het volgende:
ratten sjak, was een reactie op mevrouwkorn, maar vergat te quoten.
hahaha dat ze in een hok gaan geloofde je wel gelijk?quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik dacht al, Cas heeft een grote bos krullen maar om 'm nu een meid te noemen. En een groter hok...je begrijpt mijn verwarring. Zijn ze blij met hun hok?
Ach, Moussy heeft soms vreemde uitdrukkingen. En dat ze hun kamer een hok zou noemen zo af en toe zou me niets verbazen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef Lois het volgende:
[..]
hahaha dat ze in een hok gaan geloofde je wel gelijk?![]()
Is heel lief spul idd! Kyra had daar een jurkje van aan met de oranje tinten op onze trouwdag.quote:Op maandag 19 december 2005 20:24 schreef Rewimo het volgende:
De kleertjes dusOvergooiertje, shirtje, maillot en sokjes
Ik vond ze lief en toch stoer door de ribstof. 't Is niet zo heel duidelijk te zien maar aan de sokjes zitten diezelfde bloemetjes als op de andere dingen.
[afbeelding]
Feauteau! (Hee, is Rewimo haar nieuwe kapsel al langsgeweest trouwens?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:25 schreef Ireth het volgende:
Luchtbel en Jolie waren hier vanmorgenJolie en Suus hebben heel lief samen gespeeld
en nu zijn ze weer richting huiswaarts
Was erg gezellig!
*wijst naar fototopic*quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Feauteau! (Hee, is Rewimo haar nieuwe kapsel al langsgeweest trouwens?)
Ik zie net dat ik op de 2e en 3e plaats sta voor twee appartementen/flatjes/dinges![]()
![]()
![]()
Even blijven duimen tot woensdagmiddag dus (OMG, moet ik het huis uit....)
Daar zie ik geen nieuw kapsel van Rewimoquote:
Kloptquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:59 schreef jessie het volgende:
Daar zie ik geen nieuw kapsel van Rewimo
Ik heb nog geen foto. Zal het van het weekend even aan Frank vragenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha ik begin t te snappen!!!!
Rewimo doe jij nog is ff foto dan!!!!!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:25 schreef Ireth het volgende:
Luchtbel en Jolie waren hier vanmorgenJolie en Suus hebben heel lief samen gespeeld
en nu zijn ze weer richting huiswaarts
Was erg gezellig!
Iets administratiefs bij een net beginnend bedrijfje. op zich hou ik niet van administratief werk maar het schijnt wel afwisselend enzow te zijn, en de sfeer en mensen sprak me op zich wel aan. Het is een half uur fietsen (denk ik) of 3 kwartier met de bus en dat zeg ik niet zo zitten. Maar nu vind ik dat ik verwend ben met de 5 minuten fietsen die ik nu moet naar mijn werkquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:27 schreef Luchtbel het volgende:
Hmmmm Tex wat was het voor werk? Denk je echt dat het niks kan worden?
Ik heb gister een sollicitatiebrief verstuurd voor een baan die me echt heel leuk lijkt (wel 38 uur per week) hoop echt heel erg dat ik wat hoor!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef dutchie het volgende:
Rewimo, doet us laten horen.
JAAAAA!!!! Boven uit de aerobicszaal schalt ineens Wham - Last Christmas!!! Zie je wel, ze houden toch van me.
't Is een midi zie ik net: http://r.qltel.org/fff/letitsnow.mid (24 kb slechts)quote:
Heb je 'm nou gehoord?quote:
Ik probeerde het ook te voorkomen en snap niet waarom het nu fout is gegaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:45 schreef dutchie het volgende:
Ai Snoop!
Dat probeer ik dus te voorkomen. Zit hier ook met een onwillige rug, maar het gaat nog redelijk goed vooralsnog.
Maar zing het even uit totdat alles inderdaad of netjes op tafel staat en je zo aan kunt schuiven. Of dat alles bijna klaar is en dan met een van pijn betrokken gezicht vragen 'of je nog iets kunt doen?'
Ik heb de Skyradio Best Christmas cd gekochtquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:05 schreef dutchie het volgende:
Is maar goed dat je mij dan niet kent Syrena, ben echt heel erg als het op dat vlak aankomt.
Brand speciaal 'Favorite Xmas'cd's.Volume 1 & 2
Heb een kerstmannetje die met zijn beentjes over de bar bungelt.
Heb een kerstboom en een kersttak (boven de tafel)
Krijg het helemaalvan programma's als 'I love Xmas' of de kerstaflevering van 'All you need is Love'
(is ook iets hormonaals
)
Dusseuh.... HOHOHOOO!!
sesamstraat heeft er wel een.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:47 schreef texelonia het volgende:
Ik dachtvandaag leuk kerstliedjes "met" Noah te zingen. Wist ik er nog amper eentje te bedenken
Maar ja waarom heeft de Band Krijgt Kinderen dan ook geen kerst CD![]()
Oh Denneboom ja, en Er is een kindeke geboren op aard lukte ook nog, toen De herdertjes lagen bij nachten, maar ik wist alleen de AJAX!!! versie nogquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef lady-wrb het volgende:
sesamstraat heeft er wel een.
en vof de kunst ook
maar een beetje o denneboom moet toch wel lukken?
volgens mij scoor je juist punten als je nog even contact opneemt. je komt serieus geinteresseerd over.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef dutchie het volgende:
Rewimo, heb 'm gehoord hoor. En hij is idd heel erg!
Heb je niks anders dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet hetIk draai hem elke dag wel een paar keer
![]()
Hey ik had vroeger ook mijn eigen LP's hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef dutchie het volgende:
zo'n lp (voor de -25ers onder ons, de voorloper van de cd)
Nee, ik heb niks andersquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef dutchie het volgende:
Heb je niks anders dan?
Moussy heeft nog wel 2,3 Gb kerstmuziek voor je![]()
Ik zoek eigenlijk nog zo'n ouderwetse kinderkerstcd. Hadden vroeger zo'n lp (voor de -25ers onder ons, de voorloper van de cd) van een kinderkoor die al die klassiekers zong. Grijs gedraaid!
quote:Zeer grote brand in Centerparcs Het Meerdal in America
In Centerparcs Het Meerdal in America is een zeer grote brand uitgebroken.
Brandweerkorpsen uit de hele regio Noord-Limburg bestrijden de vuurzee met groot materieel. Volgens een woordvoerder van de brandweer in Venlo staat een gedeelte van het zwembad in brand. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Neeeeee toch!!!!quote:
Ja ik hoop ook dat het gewoon Loohorst is waar je heen gaat LB! Ff duimen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef snoopy het volgende:
Er staat in het bericht dat de huisjes leeg staan ivm met renovatie. Dan zal je daar toch niet naartoe gaan neem ik aan... (hoop ik).
Leuke cd-tjes van dirk scheele, ik heb geloof ik de liedjesspeeltuin nummer 3quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:57 schreef jessie het volgende:
Ik wil dirk scheele gaan kopen denk ik.
Ik ben er fan van
Logopediste raadde dit voor Jans aan.
Hier raade iedereen het me af
Maar ik vind ze toch wel erg leuk hoor.
Ze hebben ook een kerst winter cd. Ik denk dat ik daar morgen even voor op pad ga.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ha! Limburg is niet altijd één en hetzelfde gebied naar het schijnt
Nu moetnog opknappen anders gaan we alsnog niet mee....
Euhm ja, maar dan in Belgisch-Limburg. Daar heb ik namelijk mijn glijbanenfobie opgelopen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Peer is ook een centerparcs in Limburg overgens
Leuke traktaties van Saskia trouwens
Cas zou ze niet uitdelen, die wil altijd alles zelf houdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef jessie het volgende:
Het ziet er echt heel leuk uit ET.
Ik heb geen foto's meer gemaakt van mijn kerstballen met rozijntjes van Jans. Maar die waren overgens ook heel leuk. Jans was helemaal trots toen ze met de doos rond ging
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ieks bah Syrena, ziek zijnhier gister kotsen en vandaag ziek van werk gegaan en koorts enzo.
Ik hoop wel dat hij een beetje gauw opknapt
Ze heeft gelijk, uitdelen is potverdomme uitdelen en geen zelfbedieningquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha. Bij Jans mochten ze dan ook weer niet zelf pakken. Die werden heel kattig terug gepakt. Weer in de doos gelegd en dan weer gepakt om alsnog te gevenVermoeiend gedoe
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig! Mijnes was alleen moe en "niet helemaal lekker...."
Aanstellert
Had ik mijn zwembadfobie nog niet wereldkundig gemaakt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
mannen
![]()
Die glijbanen zijn ook best eng denk ik maar ja, als je sowieso niet gaat zwemmen hoef je daar ook niet vanaf![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Had ik mijn zwembadfobie nog niet wereldkundig gemaakt?
Ik durf dus niet in vreemde zwembaden...ik ben doodsbenauwd voor die roosters die "vers" water erin blazen. Of zuigen. Of wat ze ook doen. ALS ik al een zwembad inga, loop ik er eerst zes keer omheen, om te zien waar alle roosters en putten enzo zitten.
En dan ga ik er in en krijg ik het spaans benauwd en ben ik er binnen 5 min. weer uit. Ik durf alleen in het buitenbad van het zwembad in het durrep (met glijbaan). Binnenbad niet meer, de laatste keer wilde ik eruit met het trapje, hadden ze achter het trapje een nieuw, heel eng rooster gemaakt. Zo eentje die je pas ziet als je er bijna in zit..... *ril*
Ik een keer een keutel, in de Sonnevijver in België (natuurplas).quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef Luchtbel het volgende:![]()
![]()
![]()
Ach ja ik ken iemand die nooit ergens buiten gaat zwemmen omdat die iemand ooit een patatje voorbij zag drijven toen diegene bovenkwam.
Ga nooit zwemmen in Thermea 2000quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] Ik heb een "vreemde kleedhokjes" fobie. Ben altijd bang dat ik de uitgang (dus de ruimte uit, niet het hokje uit!) niet meer kan vinden en doelloos eeuwenlang tussen allemaal lege kleedhokjes moet rondlopenIk ga dus altijd eerst op zoek naar de ingang van het zwembad en dan waar ten opzichte daarvan weer de uitgang van de ruimte zit.
![]()
Hiehie maar ik had al wat en het was klaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:16 schreef jessie het volgende:
Gewoon niet sturen luchtbel.
Weet je wel zeker dat het een champignon was?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:53 schreef Ireth het volgende:
Horen er champignons in kip-kerriesalade?* Ireth kijkt verbaasd naar halve toastje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |