Nee, ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
is je msn kapot rewimo?
Hee wat grappig, zit net even te kijken naar je kippensoop (dacht dat er kippensoep stond en daar heb ik trek in joh). In je openingspost staat dat je ze gekocht hebt in Halfweg. Ik vraag me af of je je kuikentjes toen bij mijn zwager hebt gekocht. Woonde ze aan die grote weg?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit net wat te zoeken op internet kom ik dit tegen: http://knutselen.pagina.nl/
misschien hebben anderen er nog wat aan. ik ben in ieder geval razend enthousiast.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ze bij ene Ilse gekocht dacht ik
t was wel langs een weg
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef bixister het volgende:
hehheh heb jij zo'n kippig zusje sjak!
nee, het is een onwijs leuke chickquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef bixister het volgende:
hehheh heb jij zo'n kippig zusje sjak!
jij kent 'r ook al, wat een kleine wereld!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
nee, het is een onwijs leuke chick![]()
nee, ik ken dr niet, maar 't was zon leuk inkoppertje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef bixister het volgende:
[..]
jij kent 'r ook al, wat een kleine wereld!![]()
Ik zal het laten lezen aan d'r. Leuk hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dan weet ze meteen hoe het ze vergaan is, sinds ze ze aan ons verkocht heeft
Ik lees dit en mijn maag doet *KNORRRRRRR*quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:30 schreef moussy het volgende:
idd! Neem nou de sausijzenbroodjes, lidl 4 voor 89 cent, ah 4 voor 1,49
Hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond gelachen.en ik waren even bij de Christine le Duc en toen we daar binnen stapten stonden er 2 kindjes voor in de winkel. De verkoopster vroeg of ze bij ons hoorden, nee dus. Komen net de ouders eraan lopen: 'Kijk mam! Allemaal ijsjes!'.
Zegt die moeder: Nee lieverd, dat is allemaal speelgoed voor mama! Over 16 jaar mag jij hier ook gaan kijken!![]()
Don't you just love kids!
Ik kan bevestigen dat dat vanmorgen om half 10 al zo was iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Lois het volgende:
Ik vind die kerstgezeik foto gaaf![]()
![]()
Ik ben er kort maar krachtig. De dag duurt enorm lang als je al om kwart over 4 wakker gemaakt bent door een Eefje die echt niet meer wou slapen maar wou "spelen en dora kijken en naar school".
Ik loop de hele dag zo rond:![]()
Hahahaha erg he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:18 schreef Belana het volgende:
Ik kan bevestigen dat dat vanmorgen om half 10 al zo was idd
Eh nee, maar ik weet niet of ik het wel wíl wetenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef E.T. het volgende:
Ben ik nou de enige met zo'n dirty mind die dan meteen nieuwsgierig is wat jullie bij ClD gingen doen?
ik welquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Eh nee, maar ik weet niet of ik het wel wíl weten
Dat is nou het eerste wat mij dus ook door mijn hoofd spooktequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef E.T. het volgende:
Ben ik nou de enige met zo'n dirty mind die dan meteen nieuwsgierig is wat jullie bij ClD gingen doen?
doe je dan ff zwaaienquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef Luchtbel het volgende:
Die in Limburg.
En plezier dat zal wel lukken
lees z&g maar ik heb nog wle ffquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef Luchtbel het volgende:
Wel nee dan ben je veel te druk om terug te zwaaien.
i know.. we zien het welquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef Luchtbel het volgende:
Alles kan nog _evenstar_ wel lomp dat ze zo data aangeven, daar kan je toch niks van zeggen
ennuh da nog, dan moet je de vloer dweilen enzo rond die tijd
Reuver?! Ik zal aan je denken als ik in de trein langs kom op weg naar Venloquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef Luchtbel het volgende:
Die in Limburg.
En plezier dat zal wel lukken
tuulk wel , wortd gewoon het mooiste kind van allemaalquote:
en waarom vraagt er nu niemand om fotooooooooooooooooooooooo's ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nieuwsgierige aagjes!
Wat we daar gingen doen? Speelgoed kopen natuurlijk!
Ik had een tip gekregen.
Gewoon een leuke man tochquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:23 schreef moussy het volgende:
Ow ik roep alleen maar gatverdamme bij die echte nep piemels met dikke aders er op en zohet oog wil toch ook wat
Daar ga ik maandag eens om uit!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn zusje had trouwens een leuk uitdeelidee gevonden. Niet heel erg creabea maar er schijnt bij de boekhandel een doos te krijgen zijn met daarin 16 mini dikkie dik boekjes voor nog geen euro geloof ik. (Zo'n dik kartonnen boekje.)
En dan met een ballon met helium eraan. Mijn nichtje is bijna 1 jaar en dit is op zich wel een kadootje waar alle kleintjes tot 2 jaar iets mee kunnen. Iets te snoepen is dan weer heel lastig met die hele kleintjes.
* Spuuglokje ziet allemaal boekjes de lucht in vliegen als ze buiten het touwtje loslatenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:53 schreef moussy het volgende:
* moussy ziet allemaal boekjes aan het plafond hangen
ja god, sneu he, ik zou dat dus echt niet doen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
* Spuuglokje ziet allemaal boekjes de lucht in vliegen als ze buiten het touwtje loslatenDrama
![]()
Chiara had laatst zo'n boekje gekregen op de peuterspeelzaal, ik vond het ook een top idee! En zelf was ze er ook weg van, hij moest zelfs mee naar bed. Andere keren kreeg ze van die uitdeelzakjes vol met snoepjes, terwijl er toch echt een uitdeelbeleid is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn zusje had trouwens een leuk uitdeelidee gevonden. Niet heel erg creabea maar er schijnt bij de boekhandel een doos te krijgen zijn met daarin 16 mini dikkie dik boekjes voor nog geen euro geloof ik. (Zo'n dik kartonnen boekje.)
En dan met een ballon met helium eraan. Mijn nichtje is bijna 1 jaar en dit is op zich wel een kadootje waar alle kleintjes tot 2 jaar iets mee kunnen. Iets te snoepen is dan weer heel lastig met die hele kleintjes.
nee, wel 2 platen gekochtquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:07 schreef lady-wrb het volgende:
heb je al een stokjes-verkooppunt gevonden?
das waar ook.. Weet alleen niet of ik voor woensdag nog een keer de auto heb.. Maar goed idee!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef moussy het volgende:
ook bij speelgoedwinkels.
ET, action heeft ook heel veel mini boekjes voor een scheet en 3 knikkers.
Niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef babyfeet het volgende:
ze schijnen ze bij de ikea te hebben zag ik eens ergens in een topic
Lange touwtjes en leidsters van chreches die aangeven dat ze ouders hem vast moeten binden aan de wagens of zo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef moussy het volgende:
ja god, sneu he, ik zou dat dus echt niet doen!
Voor 30 kindjes is het idd wel weer een heel duur verhaal ineens. En mijn zusje kan ze met 20% korting krijgen via mijn moeder.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef E.T. het volgende:
zie trouwens bij bol.com dat die boekjes dus 1 euro per stuk kosten... a 30 kinderen... maakt 't toch net ff een ander verhaal.
Morgen toch maar proefbakken met m'n ijslollie-cakejes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |