waar heb je het over manquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:44 schreef Notoire_Gek het volgende:
En ook al weer 30 dollar op de "normal" stake table....b eetje kachel thuis aan komen zeulen is zo slecht nog niet
![]()
Wat voor poker speel je NG?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
I dont fokn no Hollandia![]()
![]()
inmiddels 50 op de normal stake table![]()
Omaha High .........................altijd Omaha Highquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef Triep het volgende:
Wat voor poker speel je NG?
Texas Hold'en?
Volgens mij speelt hij via MRBquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:44 schreef raz0r1986 het volgende:
ng waar speel je dat poker op betfair?
Wat voor vanavond ? Of afgelopen nacht ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:12 schreef raz0r1986 het volgende:
nou st firewire ik moet heel eerlijk zeggen , ik heb er 3 van bettingadvice 2 van punterslounge forum en 1 had ik er zelf ingevuld , maar voortaan zal ik mn rijtje ff hier posten!
Den Bosch is gisteren al gespeeldquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef marconijmegen het volgende:
GGD ga ik voor zwolle, enige wedstrijd waar ik wel overtuigd ben
Altijd alleen reguliere speeltijd he, net als met voetbal. Anders heeft inzetten op gelijkspel geen zinquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:47 schreef raz0r1986 het volgende:
hoe rekent mrb de uitslagen van nhl in reguliere speeltijd of rekent mrb ook de overtime mee?
mijn voetbaltrainer zei altijd....niet zeikuh, voetballuuuuuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:25 schreef sr_firewire het volgende:
Stond vandaag in Dagblad de Limburger dat VVV een hele praatsessie heeft gehad om de spelers weer terug op de rails te krijgen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:23 schreef kikoooooo het volgende:
LOL NG, hoe smaakte je bier?
aha ik dacht al want dan zou BF zou failiet zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Layen is verkopen, dus je verkoopt aan iemand een odd van 11, die daar 10 euro op zet. Jij loopt dus het risico van stake X odd (-1) = 10 X 11 (-1) = 100
Maw. met een inzet van 100, kan je 10 euro winnen (gaat nog wel commissie af). Eigenlijk hetzelfde als backen tegen 1.1
Edit: Als je Lille Layt zeg je dus idd dat ze niet winnen. Dus eigenlijk zou je met een 10 euro lay inzetten op Lyon 1X (dubbele kans) tegen een odd van 1.1
Nee hoor ik heb een 1'tje staanquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:10 schreef sr_firewire het volgende:
1-1 Al Ahly![]()
Ben ik de enige die gewed heeft![]()
![]()
nee niet met jee eens, chelsea is europees nog niet veelquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef versteegrob het volgende:
Kut alweer is de finale in de 2e ronde. Ik neem aan dat vele het met mij eens zijn dat Chelsea - Barcalona de finale al is. Barca pakt ze nu zeker terug.
TIPSquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mooie loting.............. ik zie value, al voor de odds online staan![]()
gewoon tegen de slechtste wedden ......m.a.w. full stakes op "Villarreal gaat door". Wel mooi dat Villarreal tegen deze knuppels moet, clubs met grotere naam hadden een veel te lage odd opgeleverd, ik zie Villarreal nog wel rond de 1,60 uitkomen om door te gaan. Volgens mij is Rangers nog slechter dan Ajax.................de odds voor Inter zullen niet aantrekkelijk zijn vrees ik.quote:
AJAX wint van Inter? Wanneer heb jij voor het laatst inter zien spelen? Inter is echt goed op dreef nu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:34 schreef marconijmegen het volgende:
[..]
nee niet met jee eens, chelsea is europees nog niet veel
wel mee eens dat barca door gaat
Gunstige loting voor psv en ajax(vooral voor ajax)
hadden het beide veel zwaarder kunnen treffen, geef ze allebei wel kans om door te gaan al zijn er natuurlijk geen makkelijke tegenstanders meer
je bent het niet met hem eens dat Barca door gaat, maar je vindt wel dat ze de beste papieren hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:52 schreef versteegrob het volgende:
En over Barca snap ik je helemaal niet, heb je de wedstrijden van vorig jaar gezien? Chelsea was toch echt wel goed en de wedstrijd was echt top.
Hoop echt dat Barca het kan waar maken, ze hebben duidelijk de beste papieren.
Ikzelf ben alleen bekend met Texas Hold'mquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Omaha High .........................altijd Omaha High![]()
Ik weet niet zeker of ze doorgaan, vorig jaar verloren ze ook. De papieren zeggen niet alles vriend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
je bent het niet met hem eens dat Barca door gaat, maar je vindt wel dat ze de beste papieren hebben
Bij Omaha krijg je 4 kaarten in hand, waarvan je er 2 moet gebruiken i.c.m. met de 5 die op tafel liggenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:01 schreef Marcussi het volgende:
Ikzelf ben alleen bekend met Texas Hold'm
Wat is het verschil hiertussen?
verder...
heb ik deze bet lopen:
12/15/2005 6:50 PM Multi AZ Alkmaar - Grasshoppers Zürich (3Way) 1 -
KRC Genk - KSC Lokeren OV (3Way) 1 -
30.00 2.28 = 68.4¤
Ik zit te twijfelen of ik vandaag zal inzetten..
mischien een combotje met Lyon en vitesse
Als je de draw layt, zeg je idd dat het dus geen gelijkspel wordt. (iemand anders backt bij jou de draw, jij speelt voor bookmaker). Je maakt alleen dezelfde fout als net. Die odd aan de lay-kant is de quotering die jij moet betalen, niet die je wint. Dus als jij voor 4 euro layt, loop je het risico 13 euro te verliezen en 4 euro te winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
aha ik dacht al want dan zou BF zou failiet zijnben nog een beetje aan het checken speel ook op playforfun , maar de quote op lyon van 1,57 is wel redelijk. maar als je THEDRAW backt (dus dan win je wanneer het een gelijkspel wordt??) , maar als je thedraw layt dus GEEN gelijkspel dan verkoop je een odd van 3.80 of zie ik dat nu verkeerd als ik daar 4 euro opzet en het wordt 2-0 voor lyon dan win je 4x3,60 = ong 13 euroos? of zit ik er nu weer naast
![]()
* gaat vanmiddag ook pokerenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Bij Omaha krijg je 4 kaarten in hand, waarvan je er 2 moet gebruiken i.c.m. met de 5 die op tafel liggen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:41 schreef Notoire_Gek het volgende:
Een magere 325,00 dollar profit ..................![]()
Tennis Clown![]()
![]()
![]()
India schijnt de laatste tijd dramatisch te zijn hoorde ik op televisie laatst..quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef Afunados het volgende:
Zijn er hier nog mensen met verstand van (veld)hockey?
Straks India-Nederland, odds 5.6- 4 - 1.2 op BF nu. Zit er value in Indie, of maken ze geen kans?
Pakistan is goedquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef Afunados het volgende:
Zijn er hier nog mensen met verstand van (veld)hockey?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:05 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Als je de draw layt, zeg je idd dat het dus geen gelijkspel wordt. (iemand anders backt bij jou de draw, jij speelt voor bookmaker). Je maakt alleen dezelfde fout als net. Die odd aan de lay-kant is de quotering die jij moet betalen, niet die je wint. Dus als jij voor 4 euro layt, loop je het risico 13 euro te verliezen en 4 euro te winnen.
Zie het eigenlijk zo: Jij bent bookmaker. Iemand zet bij jou 4 euro in op een gelijkspel X 3.60. Als het gelijk wordt moet jij hem 4 X 3.60 betalen. Wordt het geen gelijk win jij die 4 euro van hem.
Edit: En je wedt dus altijd tegen andere mensen, het is een handelsplaats. Betfair maakt het alleen mogelijk, je wedt dus niet tegen Betfair.
OK, thnxquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:03 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
India schijnt de laatste tijd dramatisch te zijn hoorde ik op televisie laatst..
Nederland is vrij sterk.. alleen laten ze het in de laatste minuten nog wel eens liggen..
maja ik zou niet inzetten op India
zelf speel ik MrBookmaker, maar velen spelen op Betfair.comquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef casper_2002 het volgende:
welke sites spelen jullie nog meer dan unibet en mrB ?
mrb,unibet en ben me nu aan het verdiepen in betfair omdat het me een stuk leuker lijkt...quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef casper_2002 het volgende:
MrBookie is crap, Unibet niet veel beter, en BF is topquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:25 schreef Bahaas het volgende:
Wat is het grote verschil dan tussen wedden bij MrBookie, Unibet, en Betfair.. ?
mrb heeft over het algemeen lekkere quotes , unibet ook soms een paar cent lager , BF schijnt top te zijn een soort martk waar je odds kan kopen(backen) en verkopen(layen) moet je maar ff in verdiepen staat een hoop op de site en als je nog vragen heb gewoon aan te BF mastersquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:25 schreef Bahaas het volgende:
Wat is het grote verschil dan tussen wedden bij MrBookie, Unibet, en Betfair.. ?
Laat hem goed zijn, dan is mijn verlies van 150¤ weer terug gewonnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:50 schreef sr_firewire het volgende:
Kep vanavond VVV, Zwolle, Galataseray
Ja, desnoods pleur ik daar zelf wat zakken sneeuw neer. Ik zie valuequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef ericajax het volgende:
ga je het zelf nog tjecken NG ofniet![]()
ff kijken of ik hem nog snapquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Odds op Feyenoord vind ik trouwens erg laag. Ado speelt de laatste weken best goed en weet er vaak tegen de topclubs nog iets extra uit te persen. Misschien dat ik Feyenoord ga layen
Speel ook wel aardig wat de de Oosterburen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef casper_2002 het volgende:
sorry...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:18 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Ik ga met je mee ondanks ik weinig verstand heb van de NHL. Paar eurotjes op ingezet.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
ff kijken of ik hem nog snap
stel je layt Feijenoord ,(tegen) dan win je als ado wint of gelijk speelt toch?
wat zijn de odds trouwens op betfair als je Feijenoord layt?
ok ok wordt helderder jammer dat op playforfun geen eerste divisie wordt aangeboden dan kon ik vanavond al wat uitproberen maar dat doen we morgen dan welquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:39 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Ja klopt.
Odds voor de lay liggen nu op 1.6. Dit zijn dus de odds waartegen iemand anders Feyenoord wil backen. Zet ik hier 10 euro op in en Feyenoord wint niet, win ik 10 euro (- wat commissie voor Betfair). Als Feyenoord wel wint verlies ik 6 euro.
Deze kan ik dus aannemen. Ik kan ook nog even wachten als ik denk dat ze gaan zakken. Of ik wil bijvoorbeeld layen tegen een voor mij betere odd. Dus ik kan bijvoorbeeld zeggen ik wil Feyenoord wel layen maar dan tegen een odd van 1.55 (nu loop ik maar 5.50 euro risico om te verliezen). Die 1.55 komt dan aan de linkerkant (de blauwe backzijde). Deze bied ik aan, en iemand die Feyenoord wil backen kan deze odd van 1.55 aannemen. (als dit de beste verkrijgbare odd in de markt is, als iemand Feyenoord voor 1.58 wil layen pakt de persoon die Feyenoord wil backen automatisch die 1.58 die voor de backer gunstiger is)
Als je Ado layt voor 4 euro tegen 7.40 loop je inderdaad 25 risico. Dus met 25 inzet kan je 4 winnen (je wint je weddenschap als Feyenoord gelijkspeelt of wint)quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:52 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
ok ok wordt helderder jammer dat op playforfun geen eerste divisie wordt aangeboden dan kon ik vanavond al wat uitproberen maar dat doen we morgen dan wel
nog 1 klein vraagje , ik zie dat je ado ook kan layen de odd is 7.40 dus wed TEGEN denhaag
dan zet je 4 dollar in en zegt ie 25 en als Den haag toch wint verlies je 25 dollar (libility)
maar wat gebeurd er nou als Feyenoord met 0-3 wint bijvoorbeeld , dat heb ik nog niet helemaal door , ik weet wel dat ik hem dan verkoop zover ben ik , alleen ik kan het verkeerd zien maar als je den haag layt kan je toch meer winnen dan wanneer je Feyenoord backt?
![]()
![]()
![]()
![]()
tegenovergestelde van lay op ADO is een back op dubbele kans Feyenooit. Hou dat wel even in je achterhoofdquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Als je Ado layt voor 4 euro tegen 7.40 loop je inderdaad 25 risico. Dus met 25 inzet kan je 4 winnen (je wint je weddenschap als Feyenoord gelijkspeelt of wint)
Als je Feyenoord backt is je winst veel groter. Met een inzet van 25 kan je hier 25 X (1.6 -1) = 15 euro winnen
Nee, dat is precies hetzelfdequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:03 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
tegenovergestelde van lay op ADO is een back op dubbele kans Feyenooit. Hou dat wel even in je achterhoofd
clown van het jaar 2006 is ook weer gespotquote:Blind denkt dat Ajax Inter kan verslaan
Als je Ado layt voor 4 euro tegen 7.40 loop je inderdaad 25 risico. Dus met 25 inzet kan je 4 winnen (je wint je weddenschap als Feyenoord gelijkspeelt of wint)quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Als je Ado layt voor 4 euro tegen 7.40 loop je inderdaad 25 risico. Dus met 25 inzet kan je 4 winnen (je wint je weddenschap als Feyenoord gelijkspeelt of wint)
Als je Feyenoord backt is je winst veel groter. Met een inzet van 25 kan je hier 25 X (1.6 -1) = 15 euro winnen
Whoehoequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:11 schreef Hollandia2 het volgende:
Ajax is echt 1 hoop stront (Boukhari![]()
![]()
, Pienaar
, Rosenberg
Denk dat een hoop clubs in de HCE deze spelers graag zouden willen hebben.......quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:11 schreef Hollandia2 het volgende:
Ajax is echt 1 hoop stront (Boukhari![]()
![]()
, Pienaar
, Rosenberg
![]()
Cambuur kan ze goed gebruiken iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef Triep het volgende:
[..]
Denk dat een hoop clubs in de HCE deze spelers graag zouden willen hebben.......
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg is beter dan mensen hier denken, die gozer komt er steeds beter in. Over die andere 2 ben ik het met je eens.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Het gaat een toppertje worden. Let maar op
zoooooooooooooooooo geweldige actie dat kan niemand anders enkel de enige echte Rosenbergquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:15 schreef Jasza het volgende:
Trieste figuren hier, die zien Ajax nooit helemaal en gaan dan mensen kraken. In het begin was het een prutser ja, maar als je goed hebt opgelet de laatste weken dan zie je dat hij uitstekende dingen doet:
Tegen vitesse zette hij 4 spelers vrij voor Wapenaar, haalde zelf prachtig uit die gered werd door Wapenaar en sprintte vanaf de middenlijn iedereen eruit om tegen Wapenaar op te schieten. Die goals komen vanzelf wel
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:28 schreef Renee2004 het volgende:
op de site van barcelona staat te lezen dat ze ronaldinho + eto'o willen ruilen tegen rosenberg, zegt toch wel wat he?
rosenberg mag bij barcelona de lijnen van het trainingsveld nog niet eens witkalkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:33 schreef Jasza het volgende:
gaap, als je is zou opletten zou je zien dat hij wel degelijk kan voetballen. Niet voor niets dat bijv Sturing al voor zondag zei dat Rosenberg een geweldige spits is. Hij scoorde een keer 4x tegen Vitesse voor Malmo, nee dan kan je zeker niet voetballen nee
Ik heb gehoord dat ie de veters van ronaldinho mag strikken voor de trainingen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
rosenberg mag bij barcelona de lijnen van het trainingsveld nog niet eens witkalken
ronaldinho zou wel gek zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie de veters van ronaldinho mag strikken voor de trainingen.
he ik was diegene die toenet ajax afkraakte (hollandia2). Ik heb tot nu toe bijna alle wedstrijden van Ajax gezien op de nos (CL) en versatel (eredivisie).quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:15 schreef Jasza het volgende:
Trieste figuren hier, die zien Ajax nooit helemaal en gaan dan mensen kraken. In het begin was het een prutser ja, maar als je goed hebt opgelet de laatste weken dan zie je dat hij uitstekende dingen doet:
Tegen vitesse zette hij 4 spelers vrij voor Wapenaar, haalde zelf prachtig uit die gered werd door Wapenaar en sprintte vanaf de middenlijn iedereen eruit om tegen Wapenaar op te schieten. Die goals komen vanzelf wel
ik zit er van voor de wedstrijd in op 3.8, maar heb eigenlijk geen zin om te layen... maar het is wel te hopen dat als er gescoord wordt Sparta dat doetquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:31 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Halverwege de eerste helft 20 op draw @3.65, ook nog wat op 0-0 tegen 12.5
Wacht nog even met layen
Hoeveel heb je ingezet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:46 schreef Crizzy het volgende:
Ik heb trouwens vooraf ingezet op:
Vitesse @ 2,44
under @ 2,28
0-1 @ 12,5
K denk dat ik voortaan alle vrijdagavond wedstrijden op under ga inzetten, wat een drama elke week weer...
dat hoef je niet te zeggen de hele tijd. 't is logisch dat dat om de zoveel minuten zakt als het zo blijftquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:51 schreef raz0r1986 het volgende:
no goal is nu 3.5@betfair
ik reageere eigenlijk op de post van crizzyquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dat hoef je niet te zeggen de hele tijd. 't is logisch dat dat om de zoveel minuten zakt als het zo blijft![]()
De 0-0 heb ik al ingedekt. 60 euro winst bij 0-0, geen verlies bij iedere andere score.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef raz0r1986 het volgende:
tjabbe weet je al wie je gaatt layen?
Tja, veel mensen wedden live zonder de beelden, daar kan je dus idd voordeel uit halenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:05 schreef raz0r1986 het volgende:
kan iemand mij btw vertellen waarom die odd op BF voor sparta nu op 6 euro staat vind sparta afentoe er gevaarlijk uitkomen , vitesse daarin tegen zie ik niet gevaarlijk worden buiten afentoe een afstand schot
edit: kans sparta weer oost
en gelijk weer 1-3quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef Bruggigol het volgende:
1-2, come on Lyon!
thanksquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef raz0r1986 het volgende:
gefeli drollenvanger
wat had je gedaan dan hier?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:06 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Tja, veel mensen wedden live zonder de beelden, daar kan je dus idd voordeel uit halen
53 winst bij winst Vitesse of Sparta
Wat je dan doet is je bet later layen.quote:
Draw gelayedquote:
zou Roda ook niet doen. Reading is mooi.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef raz0r1986 het volgende:
zit te denken om reading en roda in een combo te zetten maar twijfel over roda iemand suggesties?
nee niet zelf, ze hebben wel zgn. accumulators markten... zie je als je bv op dutch soccer klikt, dan eredivisie, dan accumulators...quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:44 schreef casper_2002 het volgende:
doe ik nu iets verkeerd of kun je geen combo's maken bij betfair.com ?
Winst Monchengladbach ! En winst Munchenquote:Op zaterdag 17 december 2005 09:55 schreef raz0r1986 het volgende:
iemand nog op duitsvoetbal vanmiddag?
zit zelf te denken aan dit rijtje naar wat previews enzo gelezen te hebben
Monchengladbach - Frankfurt / 1X2 / Frankfurt
Mainz 05 - Duisburg / 1X2 / Mainz 05
Dortmund - Bayern München / 1X2 / Gelijkspel
Bielefeld - Köln FC / 1X2 / Gelijkspel
combo's, singles, handicaps, bedragenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef sr_firewire het volgende:
Voor vandaag:
Manchester
Reading
Psv Handicap
Kilmarnock
Watford of Bradford, dat weet ik ff niet
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef sr_firewire het volgende:
* is nu aan het pokeren
Ik post ze straks NG, zit ff in een spel![]()
Ja helemaal goed. Je kan je alleen in het duitse gedeelte inschrijven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:03 schreef wht het volgende:
Ik weet niet of ik de naam mag posten, maar heeft iemand ervaring met de engelse naam van wed en win?
Zou ik graag doen, maar als ik me via een andere link inschrijf krijg ik 30 euro bonusquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:21 schreef Triep het volgende:
[..]
Ja helemaal goed. Je kan je alleen in het duitse gedeelte inschrijven.
Er veel verschillende weddenschappen
Stuur maar een mailtje...krijgen zowel jij als ik 10 euros.
Ok, prima...maar dan hoop ik het een duitse bonus is. Anders geef ik je weinig kans........quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:36 schreef wht het volgende:
[..]
Zou ik graag doen, maar als ik me via een andere link inschrijf krijg ik 30 euro bonus
Sorry![]()
Sterkte.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:48 schreef robbie1984 het volgende:
Mm ik doe komende maand rustig aan, heb tijdelijk geen internet waarschijnlijk, zit met verhuizen..
Was dat een TIlT?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:16 schreef marconijmegen het volgende:
ongelofelijk ik zet gister op 6 teams en allemaal weten ze het te presteren om te verliezen
Gelukkig zet ik daarna 105 euro op san jose sharks, waardoor ik eindigde op 18 euro winst
Ben eerder bang voor Kilmarnockquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:34 schreef raz0r1986 het volgende:
is te hopen dat man utd het nu niet verkloot firewire!
Ik heb nog nooit van die ploeg gehoord, waar komen ze vandaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ben eerder bang voor Kilmarnock
Geef die link ook is aan onsquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef wht het volgende:
Jip, dat klopt. Het is een duitse bonus. Nogmaals sorry triep
Manchesterquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:08 schreef sr_firewire het volgende:
Kikooooo wie is aan de betere hand ?
http://forum.fok.nl/topic/775297quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:08 schreef sr_firewire het volgende:
Kikooooo wie is aan de betere hand ?
Dat doe je inderdaad goed. Voornamelijk singels of een combo van 2. En dan zo'n beetje vaste inzetten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:46 schreef JamesDean het volgende:
Hmm kheb dat ook een keer gedaan, weliswaar zeker geen tilt, maar snel nog een kansloze bet om verlies goed te maken. Ik ga zo even mijn spreadsheet online zetten, hopelijk zullen andere dat dan ook doen of beginnen met bijhouden. Er moet bij worden gezegd dat ik nog newbie ben en gaanderwijs aan het leren bent van mijn fouten hehe. Begonnen met 20 euro, 34 bets geplaatst en rond de 25 euro uitkomen, niet onaardig voor een leerproces. Im still alive.
ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBAquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
Kikoooooooo, op welke kanaal is man utd te zien
topquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:33 schreef kikoooooo het volgende:
ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
top.........hoe kom je daar achter? moet je al die kanalen aflopen
Schelequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Live wedstrijden via Internetstreams #5
Waarom kijk je zelf niet even?www.voetbalinbeeld.nl
Graag gedaan en goed bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:31 schreef JamesDean het volgende:
Thx voor je comment Callella. Ja ik heb ook wat opmerkingen erbij geplaatst namelijk:
- niet wedden op wedstrijden voor het nergens meer om gaat, zoals slovenie - spanje
- niet wedden op dingen waar je zelf geen verstand van hebt
- niet vanwege verlies van 1 bet (next goal barca) gelijk er nog 1 plaatsen, sowieso was die bet nogal dom, omdat het al 4-1 stond.
PPS moet je even instellen dat ie in windows mediaplayer gaat spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:25 schreef Calella het volgende:
[..]
Graag gedaan en goed bezig.![]()
Bij dat PPstream krijg ik geen beeld, maar op PPlive is het ook.![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
PPS moet je even instellen dat ie in windows mediaplayer gaat spelen.
het beeld op pps is op dit moment veel beter
http://www.voetbalinbeeld.nl/ppstream.htm
Zou kunnen... in t begin van de wedstrijd was er superveel verschilquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:38 schreef Calella het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik zie geen verschil, ze hebben ook beide 450 kb/s.
![]()
serieus? Die is wel gewaagd tegen het fysieke bolton..quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
20 tientjes op Everton (single)
ik heb er los 50 ¤ op staan en juve in vrijwel al me combo`s staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef ericajax het volgende:
kheb nog weinig mensen gezien die hebben ingezet op Juventus @ 1.72 op bezoek bij Lazio Roma!
Everton komt eraan. Uit de laatste 8 matches hebben ze 4 gewonnen 2 gelijk 2 verloren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
Op de valreep nog 45 op Reading (single) en 20 tientjes op Everton (single)
Beide 1-0 voorquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:59 schreef VinnieJones het volgende:
2 medium bets..
KaisersLautern @ 2.80
of 0.0 asian handicap @ 2.00
Wigan 2.20
hij werkt hier perfectquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:12 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
serieus? Die is wel gewaagd tegen het fysieke bolton..
soccerstand.com is trouwens nooit meer bereikbaar in het weekend, vorig jaar was dit niet zo vaak dacht ik. Ik heb ss nu nooit meer aan staan![]()
1-0 achterquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Everton komt eraan. Uit de laatste 8 matches hebben ze 4 gewonnen 2 gelijk 2 verloren.
Dat zie ik eerlijkgezegd niet echt goedkomen. Mijn tip.......ga met Man City meequote:Op zaterdag 17 december 2005 16:55 schreef sr_firewire het volgende:
Gelukkig Reading idd voor.
Nu nog Kilmarnock en Bradford
COME ON !
Dan ga je Dortmund dus aanbieden.............denk niet dat er veel mensen zijn die nu nog voor winst dortmund willen gaan. Je zal dus een odd van rond de 30 aan moeten bieden. Kost je aardig wat dukaten terwijl je een paar stuivers kunt winnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:59 schreef raz0r1986 het volgende:
trouwens ff snel 1 vraag ben ff bezig met betfair playfor fun jammergenoeg bieden ze geen in play aan maar wat gebeurd er als je dortmund nu zal layen ze staan namelijk 1-0 achter..
Bedankt voor de tip NG, maar ik speel MRB, die doen niet aan liveweddenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:58 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Dat zie ik eerlijkgezegd niet echt goedkomen. Mijn tip.......ga met Man City mee
dan heb je nu nog 8 minuten om in te zettenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:07 schreef sr_firewire het volgende:
Bedankt voor de tip NG, maar ik speel MRB, die doen niet aan livewedden
ok thanx man , wat kan je dan beter in dit geval doen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Dan ga je Dortmund dus aanbieden.............denk niet dat er veel mensen zijn die nu nog voor winst dortmund willen gaan. Je zal dus een odd van rond de 30 aan moeten bieden. Kost je aardig wat dukaten terwijl je een paar stuivers kunt winnen
8 minuten+60quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dan heb je nu nog 8 minuten om in te zetten
eigenlijk niks. Live wedden is eigenlijk precies hetzelfde als gewoon wedden. De odds lopen de hele wedstrijd keurig in lijn met wat de kansen dat moment zijn. Het grappige van live wedden is dat je je winst voor het einde van de partij veilig kunt stellen..................maar dan moet de wedstrijd zich eerst gunstig ontwikkelen en moet je vervolgens wat geld inleveren om je winst veilig te stellen. Op lange termijn zal het niet uitmaken of je je bets veilig stelt of laat lopen tot het laatste fluitsignaal.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:11 schreef raz0r1986 het volgende:
ok thanx man , wat kan je dan beter in dit geval doen?
lekkerrrr robquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:27 schreef versteegrob het volgende:
005-12-14 23:50:14 N°26760878 5.00 60.48 ¤
18-12-2005 17:30:00 Werder Bremen - Hamburger SV / 1X2 / Werder Bremen 1.92
17-12-2005 15:30:00 Dortmund - Bayern München / 1X2 / Bayern München 1.75
17-12-2005 15:30:00 Stuttgart VfB - Schalke 04 / 1X2 / Stuttgart VfB 2.40
18-12-2005 17:30:00 Hertha BSC - Nurnberg / 1X2 / Hertha BSC 1.50
2005-12-14 23:48:21 N°26760728 5.00 39.90 ¤
17-12-2005 13:45:00 Aston Villa - Manchester Utd / 1X2 / Manchester Utd 1.75
18-12-2005 17:00:00 Arsenal - Chelsea / 1X2 / Chelsea 2.40
18-12-2005 14:30:00 NAC Breda - Ajax / 1X2 / Ajax 1.90
Het gaat de goede kant op.
volgens mij gewonnen zat met een stream te kijken tot de 75e min daarna ging ik slapen maar toen stonden ze iig nog voor ...quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:32 schreef Bahaas het volgende:
Klote.. gister 100 Euro verloren met Lyon, Vitesse..
Wie weet wat Lissabon gister heeft gedaan? kan het nergens terugvinden, maar aan mijn saldo te zien op MrBookie hebben ze verloren
mijnes ook hopenlijk kan porthsmouth het vast houden dan 30 euro profit leuk om mee te beginnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:37 schreef ericajax het volgende:
0-2 voor Bolton, combo van hun en Wigan dus zo goed als binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |