Ja, die autochtonen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:31 schreef FuifDuif het volgende:
Zo'n rasechte westerse kakteef.
Kan zijn, maar van zulke vrouwen word je niet blij. Altijd dat betweterig toontje terwijl je weet dat ze ondertussen onder het bureau van hun baas zitten met één hand aan de hoorn en de andere hand aan zijn piemel. Het erge is vooral dat ze je altijd behandelen als een klein kind, dus ik ga juist lekker kortaf praten... dat zal ze breken!!!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kan zijn, maar van zulke vrouwen word je niet blij. Altijd dat betweterig toontje terwijl je weet dat ze ondertussen onder het bureau van hun baas zitten met één hand aan de hoorn en de andere hand aan zijn piemel. Het erge is vooral dat ze je altijd behandelen als een klein kind, dus ik ga juist lekker kortaf praten... dat zal ze breken!!!
je bent ook een klein kindquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef FuifDuif het volgende:
erge is vooral dat ze je altijd behandelen als een klein kind,
A-men!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:41 schreef Marruk het volgende:
Bukken moeten ze en niet praten!
Al helemaal die randstadsloeries!
Ja.quote:
yep.quote:
Dat emen je niet.quote:
ben jij dan ook niet (al dan niet stiekem) een vrouw?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kan zijn, maar van zulke vrouwen word je niet blij. Altijd dat betweterig toontje terwijl je weet dat ze ondertussen onder het bureau van hun baas zitten met één hand aan de hoorn en de andere hand aan zijn piemel. Het erge is vooral dat ze je altijd behandelen als een klein kind, dus ik ga juist lekker kortaf praten... dat zal ze breken!!!
Alleen lacht 98% in NL om de boeren en hun dialect (Twente, Groningen, Friesland, Overijssel, etc...zo kan ik nog ff doorgaan) en misschien 2% om randstadvolk. Jammerquote:
Denk je dat? Het randstadvolk is in de minderheid. De meeste mensen uit de boerengordel (Friesland, Groningen, Overijsel, Gelderland en dan zo door naar Brabant en Zeeland) zijn het er unaniem over eens hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alleen lacht 98% in NL om de boeren en hun dialect (Twente, Groningen, Friesland, Overijssel, etc...zo kan ik nog ff doorgaan) en misschien 2% om randstadvolk. Jammer![]()
Maakt niet uit, daar heb ik toch niets mee te schaftenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Denk je dat? Het randstadvolk is in de minderheid. De meeste mensen uit de boerengordel (Friesland, Groningen, Overijsel, Gelderland en dan zo door naar Brabant en Zeeland) zijn het er unaniem over eens hoor.
het is wat hè knulquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:31 schreef FuifDuif het volgende:
Vandaag moest ik bellen naar een bedrijf in Amsterdam en wat krijg ik ervoor? Zo'n rasechte westerse kakteef. Echt met zo'n zeurderige geëmancipeerde stem, net zoals je ze altijd hoort op die intermezzo's en reclames op bijvoorbeeld QMusic. Wat walg ik daar toch van. Ze denken dat ze het recht hebben om het gesprek op gelijk niveau te trekken. Nou vergeet het maar, ik luister niet eens naar ze en vraag direct naar een mannelijke collega!
Dat is je eigen keuze. Ik vind het nogal zielig dat mensen binnen hetzelfde land een beetje als kleine kinderen gaan mekkeren over waar men woont. Doe eens niet zo pathetisch.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef Xennia het volgende:
Maakt niet uit, daar heb ik toch niets mee te schaften
Als ik in het woordenboek kijk bij het woord ''pathetisch'' staat er een foto van jou naastquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze. Ik vind het nogal zielig dat mensen binnen hetzelfde land een beetje als kleine kinderen gaan mekkeren over waar men woont. Doe eens niet zo pathetisch.
Wat zit je dan zielig te mekkeren over mensen in de Randstad?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze. Ik vind het nogal zielig dat mensen binnen hetzelfde land een beetje als kleine kinderen gaan mekkeren over waar men woont. Doe eens niet zo pathetisch.
Ik kom uit de provincie, maar ben niet opgevoed met een accent, maar er is niets zo mooi om expres in het westen met een paar vrienden lekker plat te proaten.quote:
Toch jammer dat al het geld in de Randstad wordt verdiend he knul.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Denk je dat? Het randstadvolk is in de minderheid. De meeste mensen uit de boerengordel (Friesland, Groningen, Overijsel, Gelderland en dan zo door naar Brabant en Zeeland) zijn het er unaniem over eens hoor.
Ik weet dus niet waar je die 98% vandaan haalt tegenover die 2%.
Het gaat hier over bepaalde type vrouwen, niet over het verschil tussen de Randstad en de 'provincie'.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat zit je dan zielig te mekkeren over mensen in de Randstad?
Wie begint er hier een topic?
Ja lekker, tussen al die files en de uitlaatgassen, de allochtonen en de criminaliteit. Super man!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:29 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Toch jammer dat al het geld in de Randstad wordt verdiend he knul.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:28 schreef Xennia het volgende:
Als ik in het woordenboek kijk bij het woord ''pathetisch'' staat er een foto van jou naast![]()
Ja, dat zie je wel vaker bij die boeren. Ze beweren allemaal accentloos ABN te kunnen pratenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik kom uit de provincie, maar ben niet opgevoed met een accent
Wat zit je dan pathetisch te doen over die vrouwen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het gaat hier over bepaalde type vrouwen, niet over het verschil tussen de Randstad en de 'provincie'.
Ik ben geen boer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat zie je wel vaker bij die boeren. Ze beweren allemaal accentloos ABN te kunnen praten![]()
Ik wou het nog niet zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat zie je wel vaker bij die boeren. Ze beweren allemaal accentloos ABN te kunnen praten![]()
Ja, de mensen uit de provincie staan elke dag twee uur in die file, om hier te kunnen werken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja lekker, tussen al die files en de uitlaatgassen, de allochtonen en de criminaliteit. Super man!
Zeg jij imbeciel knulletje, je hebt het hier wel tegen een intellectueel van stand. Buig jij maar voor mij in plaats van kritiek uiten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat zit je dan pathetisch te doen over die vrouwen?
Maak je druk om de koeien die je nog moet melken ofzo. Gaat je wekker niet over 3,5 uur?
Ik zou er nog niet begraven willen worden, laat staan om mijn eigen graf daar te graven door harde arbeid, prestatiedruk en geen waardering.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ja, de mensen uit de provincie staan elke dag twee uur in die file, om hier te kunnen werken.
Voeg je dan bij de Westerse kaktevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeg jij imbeciel knulletje, je hebt het hier wel tegen een intellectueel van stand.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh ja zo lekker mooi zeiken over buitenlanders, terwijl je ze zelf nog nooit gezien hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja lekker, tussen al die files en de uitlaatgassen, de allochtonen en de criminaliteit. Super man!
Ach, je vraagt liever een uitkering aan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet begraven willen worden, laat staan om mijn eigen graf daar te graven door harde arbeid, prestatiedruk en geen waardering.
Lees eens vaker de krant, of kom eens uit je heilige Randstad en trek de provincie in. Werk zat!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:34 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ach, je vraagt liever een uitkering aan?
Ja, boer of bouwvakker. Of is dat werk dat je ambieert als 'intellectueel'?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Lees eens vaker de krant, of kom eens uit je heilige Randstad en trek de provincie in. Werk zat!
Ja en een hoop variatie. Je kunt appelplukker worden, of of perenplukker! Vlaaienschepper. De lijst is oneindig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Lees eens vaker de krant, of kom eens uit je heilige Randstad en trek de provincie in. Werk zat!
als je dat niet bent, wat ben jij dan??quote:
Vind het alleen zo lastig dat ze het fenomeen 'geld' daar nog niet kennen. Bij een snackbar met schapen betalen gaat zo lastig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hijs van stoandquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef laffer het volgende:
[..]
als je dat niet bent, wat ben jij dan??![]()
Wat dacht je van priester? Kerken om elke 50 meter!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en een hoop variatie. Je kunt appelplukker worden, of of perenplukker! Vlaaienschepper. De lijst is oneindig!
Dit baseer je op zijn oeuvre he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat dacht je van priester? Kerken om elke 50 meter!
Nee ben er wel eens op een verdwaalde middag terecht gekomen. Mensen die op zondag naar bijbelstudie gaan.quote:
Denk je nu ook maar voor één moment dat ik mijzelf onder zo'n trutje plaats? Kom nou, het klinkt altijd heel wat, zo'n zeurderige slijmstem, maar er gaan één brok domheid schuil erachter. Zo gauw je een inhoudelijke vraag stelt weten ze het al niet meer, dat is keer op keer mijn ervaring.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef Xennia het volgende:
Maar TS om even op je klacht terug te komen, jij ervaart die randstadteven als arrogant omdat je jezelf (geheel terecht) onder hen plaatst. Het feit dat je zo hapt op opmerkingen over boeren demonstreert deze minderwaardigheidsgevoelens eveneens.
Zie je hier ook maar 1 vrouw uit de randstad roepen: ''maar ik ben geen teef, boehoe''? Nou?
En anders kan ik altijd nog Imam worden in de Randstad. Een moskee op iedere straathoek.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat dacht je van priester? Kerken om elke 50 meter!
Dat komt vast omdat die teef dit topic niet leest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef Xennia het volgende:
Maar TS om even op je klacht terug te komen, jij ervaart die randstadteven als arrogant omdat je jezelf (geheel terecht) onder hen plaatst. Het feit dat je zo hapt op opmerkingen over boeren demonstreert deze minderwaardigheidsgevoelens eveneens.
Zie je hier ook maar 1 vrouw uit de randstad roepen: ''maar ik ben geen teef, boehoe''? Nou?
Ja, kijk maar:quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Denk je nu ook maar voor één moment dat ik mijzelf onder zo'n trutje plaats?
quote:Kom nou, het klinkt altijd heel wat
Ik heb er hier een achter me.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En anders kan ik altijd nog Imam worden in de Randstad. Een moskee op iedere straathoek.
Wat de boer niet kent, dat vreet ie nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En anders kan ik altijd nog Imam worden in de Randstad. Een moskee op iedere straathoek.
Hoezo? Ik kom uit de randstad? Ik ben superieurquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef FuifDuif het volgende:
Maar Xennia, voel jij je geraakt door deze topic?
Zeg, mijn opa was een gerespecteerde bankdirecteur!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet
Werkt beter bij de Kebabzaak indeed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vind het alleen zo lastig dat ze het fenomeen 'geld' daar nog niet kennen. Bij een snackbar met schapen betalen gaat zo lastig.![]()
Boeren betalen met schapen. Schapen staan in een wei. Als ze niet in de wei staan, moeten ze in de stal staan. Als je die stal vol met schapen hebt dan wil dat zeggen dat je veel schapen in de stal hebt. Schijnbaar noemen ze op het platteland dat beroep dan bankdirecteur, wij in de randstad noemen dat gewoon boer/stalmeester/knecht/koeienstrontverwijderaar/schapenhouder. En het feit dat jij hem respecteerde zorgt er nog niet voor dat hij een gerespecteerde bankdirecteur is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeg, mijn opa was een gerespecteerde bankdirecteur!
Ik denk dat het een complot isquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:31 schreef FuifDuif het volgende:
Vandaag moest ik bellen naar een bedrijf in Amsterdam en wat krijg ik ervoor? Zo'n rasechte westerse kakteef. Echt met zo'n zeurderige geëmancipeerde stem, net zoals je ze altijd hoort op die intermezzo's en reclames op bijvoorbeeld QMusic. Wat walg ik daar toch van. Ze denken dat ze het recht hebben om het gesprek op gelijk niveau te trekken. Nou vergeet het maar, ik luister niet eens naar ze en vraag direct naar een mannelijke collega!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |