Vind het alleen zo lastig dat ze het fenomeen 'geld' daar nog niet kennen. Bij een snackbar met schapen betalen gaat zo lastig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Lees eens vaker de krant, of kom eens uit je heilige Randstad en trek de provincie in. Werk zat!
Hijs van stoandquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef laffer het volgende:
[..]
als je dat niet bent, wat ben jij dan??![]()
Wat dacht je van priester? Kerken om elke 50 meter!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en een hoop variatie. Je kunt appelplukker worden, of of perenplukker! Vlaaienschepper. De lijst is oneindig!
Dit baseer je op zijn oeuvre he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat dacht je van priester? Kerken om elke 50 meter!
Nee ben er wel eens op een verdwaalde middag terecht gekomen. Mensen die op zondag naar bijbelstudie gaan.quote:
Denk je nu ook maar voor één moment dat ik mijzelf onder zo'n trutje plaats? Kom nou, het klinkt altijd heel wat, zo'n zeurderige slijmstem, maar er gaan één brok domheid schuil erachter. Zo gauw je een inhoudelijke vraag stelt weten ze het al niet meer, dat is keer op keer mijn ervaring.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef Xennia het volgende:
Maar TS om even op je klacht terug te komen, jij ervaart die randstadteven als arrogant omdat je jezelf (geheel terecht) onder hen plaatst. Het feit dat je zo hapt op opmerkingen over boeren demonstreert deze minderwaardigheidsgevoelens eveneens.
Zie je hier ook maar 1 vrouw uit de randstad roepen: ''maar ik ben geen teef, boehoe''? Nou?
En anders kan ik altijd nog Imam worden in de Randstad. Een moskee op iedere straathoek.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat dacht je van priester? Kerken om elke 50 meter!
Dat komt vast omdat die teef dit topic niet leest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef Xennia het volgende:
Maar TS om even op je klacht terug te komen, jij ervaart die randstadteven als arrogant omdat je jezelf (geheel terecht) onder hen plaatst. Het feit dat je zo hapt op opmerkingen over boeren demonstreert deze minderwaardigheidsgevoelens eveneens.
Zie je hier ook maar 1 vrouw uit de randstad roepen: ''maar ik ben geen teef, boehoe''? Nou?
Ja, kijk maar:quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Denk je nu ook maar voor één moment dat ik mijzelf onder zo'n trutje plaats?
quote:Kom nou, het klinkt altijd heel wat
Ik heb er hier een achter me.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En anders kan ik altijd nog Imam worden in de Randstad. Een moskee op iedere straathoek.
Wat de boer niet kent, dat vreet ie nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En anders kan ik altijd nog Imam worden in de Randstad. Een moskee op iedere straathoek.
Hoezo? Ik kom uit de randstad? Ik ben superieurquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef FuifDuif het volgende:
Maar Xennia, voel jij je geraakt door deze topic?
Zeg, mijn opa was een gerespecteerde bankdirecteur!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet
Werkt beter bij de Kebabzaak indeed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vind het alleen zo lastig dat ze het fenomeen 'geld' daar nog niet kennen. Bij een snackbar met schapen betalen gaat zo lastig.![]()
Boeren betalen met schapen. Schapen staan in een wei. Als ze niet in de wei staan, moeten ze in de stal staan. Als je die stal vol met schapen hebt dan wil dat zeggen dat je veel schapen in de stal hebt. Schijnbaar noemen ze op het platteland dat beroep dan bankdirecteur, wij in de randstad noemen dat gewoon boer/stalmeester/knecht/koeienstrontverwijderaar/schapenhouder. En het feit dat jij hem respecteerde zorgt er nog niet voor dat hij een gerespecteerde bankdirecteur is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeg, mijn opa was een gerespecteerde bankdirecteur!
Ik denk dat het een complot isquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:31 schreef FuifDuif het volgende:
Vandaag moest ik bellen naar een bedrijf in Amsterdam en wat krijg ik ervoor? Zo'n rasechte westerse kakteef. Echt met zo'n zeurderige geëmancipeerde stem, net zoals je ze altijd hoort op die intermezzo's en reclames op bijvoorbeeld QMusic. Wat walg ik daar toch van. Ze denken dat ze het recht hebben om het gesprek op gelijk niveau te trekken. Nou vergeet het maar, ik luister niet eens naar ze en vraag direct naar een mannelijke collega!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |