Ja, die autochtonen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:31 schreef FuifDuif het volgende:
Zo'n rasechte westerse kakteef.
Kan zijn, maar van zulke vrouwen word je niet blij. Altijd dat betweterig toontje terwijl je weet dat ze ondertussen onder het bureau van hun baas zitten met één hand aan de hoorn en de andere hand aan zijn piemel. Het erge is vooral dat ze je altijd behandelen als een klein kind, dus ik ga juist lekker kortaf praten... dat zal ze breken!!!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kan zijn, maar van zulke vrouwen word je niet blij. Altijd dat betweterig toontje terwijl je weet dat ze ondertussen onder het bureau van hun baas zitten met één hand aan de hoorn en de andere hand aan zijn piemel. Het erge is vooral dat ze je altijd behandelen als een klein kind, dus ik ga juist lekker kortaf praten... dat zal ze breken!!!
je bent ook een klein kindquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef FuifDuif het volgende:
erge is vooral dat ze je altijd behandelen als een klein kind,
A-men!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:41 schreef Marruk het volgende:
Bukken moeten ze en niet praten!
Al helemaal die randstadsloeries!
Ja.quote:
yep.quote:
Dat emen je niet.quote:
ben jij dan ook niet (al dan niet stiekem) een vrouw?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kan zijn, maar van zulke vrouwen word je niet blij. Altijd dat betweterig toontje terwijl je weet dat ze ondertussen onder het bureau van hun baas zitten met één hand aan de hoorn en de andere hand aan zijn piemel. Het erge is vooral dat ze je altijd behandelen als een klein kind, dus ik ga juist lekker kortaf praten... dat zal ze breken!!!
Alleen lacht 98% in NL om de boeren en hun dialect (Twente, Groningen, Friesland, Overijssel, etc...zo kan ik nog ff doorgaan) en misschien 2% om randstadvolk. Jammerquote:
Denk je dat? Het randstadvolk is in de minderheid. De meeste mensen uit de boerengordel (Friesland, Groningen, Overijsel, Gelderland en dan zo door naar Brabant en Zeeland) zijn het er unaniem over eens hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alleen lacht 98% in NL om de boeren en hun dialect (Twente, Groningen, Friesland, Overijssel, etc...zo kan ik nog ff doorgaan) en misschien 2% om randstadvolk. Jammer![]()
Maakt niet uit, daar heb ik toch niets mee te schaftenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Denk je dat? Het randstadvolk is in de minderheid. De meeste mensen uit de boerengordel (Friesland, Groningen, Overijsel, Gelderland en dan zo door naar Brabant en Zeeland) zijn het er unaniem over eens hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |