quote:
Komt 'ie ook hier? Is 't Godlike02? Of JoeyT?quote:
Jij bent nie nieuwschierig he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt 'ie ook hier? Is 't Godlike02? Of JoeyT?![]()
Ik ben oprecht geïnteresseerd in de persoon Ynske en alles wat haar boeit en wat ze meemaakt!quote:
Doe je wel voorzichtig met hem en verpest je zijn humeur niet grondig als het je uitkomt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach wat heet mysterieus
maar idd daar wil ik dan ook zijn
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geïnteresseerd in de persoon Ynske en alles wat haar boeit en wat ze meemaakt!
iedereen is weg, dus ik moest ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Moet je verplicht vrij nemen? lekker is dat dan. Ik mocht niet tussen kerst en oud en nieuw vrij
Maar zie je hem wel met kerst en oud en nieuw dan?
En verder je ouders maar pesten joh
ik verpest iedereens humeur dat weet je toch, is een van mijn specialiteitenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met hem en verpest je zijn humeur niet grondig als het je uitkomt?
misschienquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dudequote:Op vrijdag 16 december 2005 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* marc houdt even ruime afstand van Caraquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen..
Hmmmm ik ben in een geweldige knuffelbui.. het gaat de goede kant op..![]()
(verdorie wat een wind, en wat is het kou.. eerst maar eens een kop thee zetten..)
T gaat weer helemaal goed met de kat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:43 schreef _Cara_ het volgende:
No worry's .. de kat zal het vandaag moeten ontgelden...die laat zich geweldig knuffelen..
![]()
bangerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc houdt even ruime afstand van Cara![]()
Altijd hequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
bangerd
kun je eens geknuffeld worden, sla je het af
Dat ook ja,quote:
Waarom zit jij te grinikkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara zit hier ff te grinikken..
Ja marc met de kat gaat het gelukkig weer prima..
Goedemorgen "kat Frezer"
Das vast makkelijker door jou te beantwoorden dan door ons,quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
En? Heb ik nog zin om hier te posten?
miauwquote:
Hou ons niet langer in spanning en vertel het!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
En? Heb ik nog zin om hier te posten?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
miauw![]()
let vandaag vooral niet op mij.. het gaat vast fout..![]()
Voor een aai van Cara zou ik ook miauw zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
miauw![]()
let vandaag vooral niet op mij.. het gaat vast fout..![]()
en dat is leuk? ik weet niet hoor...quote:
Anders wel danquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef Frezer het volgende:
Godt, doe eens wat aan die regen. Zo kan ik niet fatsoenlijk naar buiten.![]()
Je wil niet weten hoe veel en hoe makkelijk katten van alles en nog wat gedaan krijgen,quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:07 schreef ioko het volgende:
Voor een aai van Cara zou ik ook miauw zeggen
en wat dacht je van die vreselijke wind..?en de kou? ik wil zon! en warmte.. en als het ff kan NU!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef Frezer het volgende:
Godt, doe eens wat aan die regen. Zo kan ik niet fatsoenlijk naar buiten.![]()
quote:
klopt.. kwestie van lief kijken en zachtjes mauwen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe veel en hoe makkelijk katten van alles en nog wat gedaan krijgen,.
Zonnebank!quote:
Wat schattig... Eerste rijlesquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:19 schreef GF het volgende:
Vanmiddag m'n eerste rijles ipv morgen![]()
Die dwaas belde me om 8 uur wakker![]()
Moks!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
lo
Ik moest mijn JoeyT cookie nog even vindenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning en vertel het!
Dat is dan je eerste ervaring met rij-instructuur humorquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:19 schreef GF het volgende:
Vanmiddag m'n eerste rijles ipv morgen![]()
Die dwaas belde me om 8 uur wakker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |