Kloptquote:Op donderdag 15 december 2005 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zegt d'r misschien ook niets?
Truste. Sweet dreamsquote:
Maak daar maar Queen Live vanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben naar the mummy aan het kijken
Truste!quote:
Kan het niet alsnog evenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk samen met kimmie ff op jou foeteren! dus bij deze ... foeter foeter!
Lees maar terug dan snap je m wel.
alles goed nu?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak daar maar Queen Live van
Ja gaat nu wel..ik overleef het wel.. deze ongemakken..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef nixxx het volgende:
Hey cara, al wat beter?
Ben ook blij dat er geen kristallen op zitten
Zijn die van tijdelijke aard of heb je daar altijd last van?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja gaat nu wel..ik overleef het wel.. deze ongemakken..
Met de muziek wel, alleen is er nu reclamequote:
Dat zou positief moeten zijn, ware het niet dat het donderdag is...quote:
wat bedoel je? jij met je opmerking " tot ooit.."quote:
En daar is mis meequote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat bedoel je? jij met je opmerking " tot ooit.."
tijdelijk.. 2-3 dagen maar wel elke keer weer..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn die van tijdelijke aard of heb je daar altijd last van?
vandaar ook dequote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou positief moeten zijn, ware het niet dat het donderdag is...
een maand ? en dan wat?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:mooi zo Caar...
realiseer me net dat ik nog precies 1 maand heb
En wat kun je er aan doen / doe je eraan om het te laat verdwijnen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tijdelijk.. 2-3 dagen maar wel elke keer weer..![]()
dan moet ik mensen gaan vertellen dat ik 27 ben...quote:
niets .. laat maar zitten joh!quote:
Gewoon deze avond als vrijdagavond behandelen!quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat kun je er aan doen / doe je eraan om het te laat verdwijnen?
Zo jong nog?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan moet ik mensen gaan vertellen dat ik 27 ben...
Vroeger, toen ik ook zo jong was....quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat vindt m'n fles bacardi ook jaquote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon deze avond als vrijdagavond behandelen!![]()
Ah nee, moet dan je luier afquote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oeh, delen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat vindt m'n fles bacardi ook ja
* MissMSX meevoelt ;')quote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik ook zo jong was....![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef _Cara_ het volgende:
Dat weet ik toch.. je maakt wat mee zeg..en wat wordt je als je groot bent?
![]()
Waar woon je? Kom maar langsquote:
ikke toch niet! ik wou wel wat zeggen maar zeker niet schelden. Ken je me nu onderhand nog niet zo'n beetje.. ik ben een aardige user..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus er wordt niet gescholden enzo![]()
Den Haag, waar mag ik me melden?quote:
Met cola. Bacardi black met Coca colaquote:Op donderdag 15 december 2005 23:29 schreef _Cara_ het volgende:
tjezus bacardi...ook nog puur drinken? of met cola?
Want?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef nixxx het volgende:
wat een ouwelullen/kutten topic trouwens![]()
A16, afrit 22quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag, waar mag ik me melden?
iedereen is ouder dan nixie!!!quote:
Oh ja, das waar hequote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ikke toch niet! ik wou wel wat zeggen maar zeker niet schelden. Ken je me nu onderhand nog niet zo'n beetje.. ik ben een aardige user..![]()
Je verwachtingen zijn te hoog gespannen... Ik heb geen auto...quote:
Wodka-jusquote:Op donderdag 15 december 2005 23:32 schreef nixxx het volgende:
Zo oud.. en dan nog steeds haar drank aanmaken![]()
puur is the way to go
Grossquote:Op donderdag 15 december 2005 23:32 schreef nixxx het volgende:
Zo oud.. en dan nog steeds haar drank aanmaken![]()
puur is the way to go
Eeen vrouw! en schroeven! my gawd... technische aanlegquote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok schroeft leeftijd drastisch omlaag.
Jij bent gewoon nog achter je orenquote:
Hoe oud is iedereen dan?quote:
En ik heb warme...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef _Cara_ het volgende:
Nou ik ga naar bed.. ik heb koude voetjes..
Trusten iedereen..![]()
Pauperquote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwachtingen zijn te hoog gespannen... Ik heb geen auto...![]()
* MissMSX voelt zich bejaard nu...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok schroeft leeftijd drastisch omlaag.
Verkeerde context Nixxxje.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Eeen vrouw! en schroeven! my gawd... technische aanleg* nixxx shocked is
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog achter je oren
Ik weet wel iemand die ze op wil warmenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef _Cara_ het volgende:
Nou ik ga naar bed.. ik heb koude voetjes..
Trusten iedereen..![]()
nog langsgekomen vandaagquote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pauper
Stationnetje Zwijndrecht dan
Kijk uit voor flitsers hequote:
Om het goed te maken zeg ik er nu even bij dat ik binnenkort de leeftijd in mindere mate omlaag zal schroeven.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX voelt zich bejaard nu...
Trustequote:Op donderdag 15 december 2005 23:37 schreef ThunderChild het volgende:
Ik ga ook naar bed, terusten mensen . . .
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef ioko het volgende:
Oeh, who wants to live forever !!! --> mooiste liedje van queen![]()
es ff kijken via 9292ov.nlquote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pauper
Stationnetje Zwijndrecht dan
Ik vind het eigenlijk best zielig, omdat Freddie zingt 'who wants to live forever' terwijl hij zelf jong zal sterven............quote:
Jij moet niet zeuren . . .quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren . . .![]()
![]()
da's wel ernstig ja. Dan slaap ik alquote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
es ff kijken via 9292ov.nl
Dan ben ik er 2 over half 2 zie ik net...![]()
Misschien kunnen we beter eerst nog maar wat nader kennis maken ofzo...
15 minuten is met uitkijken voor de flitstersquote:
Hoe kunnen we je oud laten voelen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef ioko het volgende:
* Ioko is wel blij dat ie zich eens niet oud voelt*
Tot zo danquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
15 minuten is met uitkijken voor de flitsters
Al met al voel ik me niet echt welkom met al deze barrières. Ik ga mijn eigen bedje maar es opzoeken...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
da's wel ernstig ja. Dan slaap ik al
Oude mannenquote:
Een goeie, euhm, jullie kunnen dat denk ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 23:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kunnen we je oud laten voelen?
Ik wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef ioko het volgende:
[..]
Een goeie, euhm, jullie kunnen dat denk ik niet
Vast wel, alleen of je daar blij van wordtquote:Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef ioko het volgende:
[..]
Een goeie, euhm, jullie kunnen dat denk ik niet
Denk het ook niet, maar ik vind het leuk dat de meesten hier ouder zijn, stom maar waarquote:Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel, alleen of je daar blij van wordt
quote:
Ben je trouwens single MissMSX, of vraag ik dan wat doms?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit die trouwens niet meer in de lijst met standaardsmileies of kijk ik er overheen?
Jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit die trouwens niet meer in de lijst met standaardsmileies of kijk ik er overheen?
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:09 schreef ioko het volgende:
[..]
Ben je trouwens single MissMSX, of vraag ik dan wat doms?
Ik doelde op dequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jijkijkt
er
overheen,
staat
erin
als
laatste
hoor
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:04 schreef ioko het volgende:
[..]
Hey joh, ga eens weg, ik voelde me net zo jong
Interesse, omdat er hier nogal wat wanhopige singles rondlopen, maar je hoeft het niet te zeggen hoor, gewoon een vraagjequote:
LOLquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Interesse, omdat er hier nogal wat wanhopige singles rondlopen, maar je hoeft het niet te zeggen hoor, gewoon een vraagje
Duidelijk, ik ben ook single, maar om mezelf nu verre van wanhopig te noemen, dat zou liegen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL
Ik ben wel single, maar verre van wanhopig
Details, details, je bent toch niet verlegen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef GF het volgende:
Heerlijk zitten schijten net.
Je kan 't maar kwijt zijn jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef GF het volgende:
Heerlijk zitten schijten net.
Ik heb ook m'n needs, maar die los ik niet op door me roekeloos in een relatie te storten. Sex ok, maar verder dan dat hoeft van mij momenteel niet zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ben ook single, maar om mezelf nu verre van wanhopig te noemen, dat zou liegen zijn
Resultaat van teveel chips en chocolade, door elkaar. Geeft op zich leuk kleurtje en zag er uiterst smeerbaar uit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Details, details, je bent toch niet verlegen ?![]()
Mmm, ben jaloers op mensen die dat zo uit elkaar kunnen houden. Is een relatie beginnen niet altijd een risico ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n needs, maar die los ik niet op door me roekeloos in een relatie te storten. Sex ok, maar verder dan dat hoeft van mij momenteel niet zo
Het is niet dat ik geen relatie wil om het risico (whatever that may be). Ik wil geen relatie omdat ik geen zin in dat gezeik hebquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Mmm, ben jaloers op mensen die dat zo uit elkaar kunnen houden. Is een relatie beginnen niet altijd een risico ?
Ik snap nu ook waarom je niet wanhopig bent, je smokkelt door sex te hebben, zo zou ik het ook volhouden![]()
Zou hetquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
.................. maar kunnen ze uiteraard ook prima samen.
Dat mag je toch hopen dan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen relatie wil om het risico (whatever that may be). Ik wil geen relatie omdat ik geen zin in dat gezeik heb
En ik smokkel ja. wat mij betreft staan sex en een relatie los van elkaar, maar kunnen ze uiteraard ook prima samen.
Ben er ook niet kritisch over, meer jaloersquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen relatie wil om het risico (whatever that may be). Ik wil geen relatie omdat ik geen zin in dat gezeik heb
En ik smokkel ja. wat mij betreft staan sex en een relatie los van elkaar, maar kunnen ze uiteraard ook prima samen.
Ik zou al blij zijn met 1 van de 2quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
maar kunnen ze uiteraard ook prima samen.
Ach, sommige mensen....quote:
quote:
wat versta jij dan wel en niet onder sex?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Zelfs dat.....
Er kan veel gebeuren voordat het sex heet![]()
als ik af en toe wat sex kan hebben dan zou ik me al een stuk zekerder voelen. Een relatie kan me nu even gestolen worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef MissMSX het volgende:
Zo ingewikkeld is 't allemaal niet. het is deze maatschappij die 't ingewikkeld maakt. Christelijke normen en waarden over relaties en sexualiteit. daar kan ik niets mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Ben er ook niet kritisch over, meer jaloers. Fijn dat je er zo makkelijk mee kunt omgaan.
Lastig, maar ik heb het in elk geval nog nooit gehad, hoe je het ook definieerd, maar technisch gezien is penetratie sex.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
wat versta jij dan wel en niet onder sex?
Hobbies/interesses: aikido, vrouwen, kobudo, Linux, Open source enzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:36 schreef Breetai het volgende:
[..]
als ik af en toe wat sex kan hebben dan zou ik me al een stuk zekerder voelen. Een relatie kan me nu even gestolen worden.
Zou dat de enige reden zijn? Dat is in elk geval niet wat het voor mij ingewikkeld maakt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is 't allemaal niet. het is deze maatschappij die 't ingewikkeld maakt. Christelijke normen en waarden over relaties en sexualiteit. daar kan ik niets mee.
Tsja... technisch gezien...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Lastig, maar ik heb het in elk geval nog nooit gehad, hoe je het ook definieerd, maar technisch gezien is penetratie sex.....
Het maakt niet uit wat voor naam je er aan geeft, ik heb het nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja... technisch gezien...
Ik kijk liever naar het gevoel wat ik ergens bij heb... En wat geeft 't eigenlijk wat voor naam je er aan geeft he
Dat met di vrouwen wil niet zo lukken. Vooral m'n laatste relatie heeft ff z'n weerslag gehad toen die beeindigde. Voor de rest weet ikme veel te goed bezig te houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: aikido, vrouwen, kobudo, Linux, Open source enzo
da's toch goed?
Het is altijd een combinatie van factoren... Wat is 't bij jou dan denk je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Lastig, maar ik heb het in elk geval nog nooit gehad, hoe je het ook definieerd, maar technisch gezien is penetratie sex.....
Ga dat even aan Clinton vragen jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
wat versta jij dan wel en niet onder sex?
Ik zal niet meer klagenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat voor naam je er aan geeft, ik heb het niet
Ik heb een keer het twijfelgeval meegemaakt. Technisch gezien zat ie er in alleen was het zo f*cking koud dat ik er totaal niks van voelde. Het feest was ook snel afgelopen daarna.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb meer hobbies dan jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:42 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat met di vrouwen wil niet zo lukken. Vooral m'n laatste relatie heeft ff z'n weerslag gehad toen die beeindigde. Voor de rest weet ikme veel te goed bezig te houden.
Combinatie van te makkelijk met vrouwen overweg kunnen (te open en niet spannend genoeg --> een goede vriend) en misschien wat te kritisch, en tevens eigenwijs en niet zo bevattelijk voor druk, ik doe graag mijn eigen ding, om mijn eigen redenen. Ohh ja, en misschien wat onhandig met vrouwenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is altijd een combinatie van factoren... Wat is 't bij jou dan denk je?
'I did not have have sexual relations with that woman, Miss Lewinsky"quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga dat even aan Clinton vragen ja![]()
Ik zou hem meetellen, als ik het was geweestquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb een keer het twijfelgeval meegemaakt. Technisch gezien zat ie er in alleen was het zo f*cking koud dat ik er totaal niks van voelde. Het feest was ook snel afgelopen daarna.
Kou is vrij funest jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:44 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb een keer het twijfelgeval meegemaakt. Technisch gezien zat ie er in alleen was het zo f*cking koud dat ik er totaal niks van voelde. Het feest was ook snel afgelopen daarna.
Klinkt als een ingewikkelde redenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Combinatie van te makkelijk met vrouwen overweg kunnen (te open en niet spannend genoeg --> een goede vriend) en misschien wat te kritisch, en tevens eigenwijs en niet zo bevattelijk voor druk, ik doe graag mijn eigen ding, om mijn eigen redenen. Ohh ja, en misschien wat onhandig met vrouwen
Dat staat niet bij m'n hobbiesquote:
Kortom ik denk teveel na meestalquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als een ingewikkelde reden
Ik neem het leven niet zo serieus meer. je leeft maar 1 keer he en nog kort ook
Maar ik kom altijd leuke mannen tegen die er anders over denken
Als je 't knopje van de kachel maar kan vindenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
En oh, er is niets mis met kou, zolang je het maar wel weet te 'gebruiken' ja
Slapen? Wat is dat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Kortom ik denk teveel na meestal
Maar ik ga ook zo slapen, of blijven er nog mensen hier
Truste iedereen die weggaat
Er zijn meerdere knopjes die voor warmte zorgen jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je 't knopje van de kachel maar kan vinden
Slapen is ook zo overschat, ik heb morgen ook niet genoeg te doen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slapen? Wat is dat?
M'n baas zei vanavond nog tegen me dat er morgen toch geen fuck te doen is
Gouwe ouwe van Andy Cquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:58 schreef ioko het volgende:
We will, we will rock you --> insert MEGA vette gitaarsolo![]()
![]()
Slapen is zeker overrated!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:59 schreef ioko het volgende:
[..]
Slapen is ook zo overschat, ik heb morgen ook niet genoeg te doen...
Ik ben niet zo van Freddy en consorten...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:05 schreef ioko het volgende:
Volgens mij is Freddy nu toch wel echt klaar.... die zou ik nou graag nog een keer live zien....
Jij nog muzikale wensen MissMSX ?
Mmm, als ik uit ga vind ik dat wel leuk, even, maar verder niet echt.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Freddy en consorten...
Heb momenteel fijne drum n bass aanstaan
Ik ga als ik ueberhaupt uit ga alleen maar naar dnb feesten, omdat ik me daar lekker kan uitlevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:09 schreef ioko het volgende:
[..]
Mmm, als ik uit ga vind ik dat wel leuk, even, maar verder niet echt.....
Hoe vroeg moet je morgen op ?
Klinkt als een soepele baanquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga als ik ueberhaupt uit ga alleen maar naar dnb feesten, omdat ik me daar lekker kan uitleven
Morgen ga ik denk ik rond een uurtje of 7 opstaan... maar misschien draai ik me dan nog wel een keertje om... ik zie 't wel
Het is niet bepaald druk... al een half jaar niet... zolang ik daar rondloop al niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Klinkt als een soepele baan, wel leuk werk dat je doet?
Ik moet morgen om een uur of 9 op denk ik
Mmm, wat voor bedrijf is het?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet bepaald druk... al een half jaar niet... zolang ik daar rondloop al niet eigenlijk...
Klinkt leuk, maar niets doen gaat ook vervelen
Jij studeert?
wat heb je gestudeerd en wat studeer je nu?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef ioko het volgende:
[..]
Mmm, wat voor bedrijf is het?
Ik studeer voor de 2e keer, ben al een keer afgestudeerd, maar vond het nog niet genoeg (blijkbaar) en hoop nu over een halfjaar klaar te zijn, en dan fijn werken
![]()
Ik wilde ooit nog een psychologie gaan studeren, maar denk dat 't er niet meer van gaat komenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef ioko het volgende:
Eerst Psychologie met de richting Organisatie, en nu bedrijfskunde met de richting Strategisch management. Erg leuk
Ik heb een jaar stage gelopen en gewerkt in Den Haag, bij Noordeinde. Woon je er ook?
Psychologie is gewoon algemene ontwikkeling, net als geschiedenis, maar dan andersquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde ooit nog een psychologie gaan studeren, maar denk dat 't er niet meer van gaat komen
Ik heb tot 2 weken terug op 't Toernooiveld gewerkt (veilig tussen de Amerikaanse ambassade en het Binnenhof)
Ik woon niet in Den Haag. Sta fijn elke dag 2 uur in de file om op m'n werk te komen
ja, psychologie is wat algemeen ja, maar misschien daarom juist wel interessant. Het gaat vaak niet om de gedetailleerde kennis, maar meer om het idee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Psychologie is gewoon algemene ontwikkeling, net als geschiedenis, maar dan anders. Op die plaats waar je werkte kwam ik elke dag langslopen (1 a 2 jaar geleden is dat alweer) Ik vond DH trouwens wel een leuke stad, nooit de verleiding gehad er te gaan wonen?
Voor het idee zou ik je zeker aanraden het te doen (ooit) misschien is een LOI cursus wat voor jequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja, psychologie is wat algemeen ja, maar misschien daarom juist wel interessant. Het gaat vaak niet om de gedetailleerde kennis, maar meer om het idee.
Ik heb 5 jaar in DH gestudeerd, maar heb 't nooit een leuke stad gevonden en dat doe ik nog steeds niet.
Ik ben bovendien gededacheerd hier, dus verhuizen omwille van m'n werk is niet echt logisch
LOI begin ik niet aanquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:37 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor het idee zou ik je zeker aanraden het te doen (ooit) misschien is een LOI cursus wat voor je.
Ik hoop zelf dat ik in Utrecht kan blijven wonen, maar Den Haag vond ik ook wel wat. (Rotterdam en Amsterdam dan weer niet)
Tot R&P slowchatquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef ioko het volgende:
Dromen zijn altijd goedSweet dreams, leuk ff te hebben gepraat.
Rotterdam is niet echt mijn ding, studeer er wel, en vind het al minder erg dan toen ik daar voor het eerst kwam
Jij bent dan ook al prehistorisch indien jij niet tot het meubilair behoort . . .quote:
Hai Kimmie!quote:
Jazeker... Even werken nog en dan lekker weekend. Ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
allo, alles goei met u deze morgen?
Met mij gaat het goed hoor, ik heb vakantiequote:Op vrijdag 16 december 2005 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker... Even werken nog en dan lekker weekend. Ik heb er zin in!
En hoe'st met jou? Nog leuke plannen voor dit weekend?
Vakantie, dat doe je beter dan ik...quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed hoor, ik heb vakantiemaar ik heb eigenlijk geen idee wat ik ga doen dit weeken.
Ga jij nog wat leuks doen dan?
Heb je vrij van school of van werk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
Das een vol weekend maar wel fijn
En vakantie, tja.. wat moet je dr mee als niemand in je omgeving vakantie heeft.
Oh ik moet wel wat kerstkadootjes kopen van het weekend en voor de rest toch maar eens gaan kijken wat ik verder nog ga doen.
Grote plannen voor je dagen vrij?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:39 schreef Ynske het volgende:
nog n weekje werken en dan lekker n paar daagjes vrij
kijk er echt naar uit
Werk en als ik weer moet werken heb ik vrij van schoolquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je vrij van school of van werk?
Wat doe je al zo vroeg op dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:46 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Werk en als ik weer moet werken heb ik vrij van schoolGelukkig ga ik maar 1 dag in de week naar school dus dat scheelt weer.
tussen kerst en oud en nieuwquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:39 schreef Ynske het volgende:
nog n weekje werken en dan lekker n paar daagjes vrij
kijk er echt naar uit
voornamelijk rust houdenquote:
Oh joh, ik kan nie uitslapen.. ernstig irritante eigenschap. Al ga ik om 3 uur snachts naar bed ben ik er nog om 7 of 8 uur uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je al zo vroeg op dan eigenlijk?![]()
dat dan weer wel jahquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
tussen kerst en oud en nieuwdas echt heel fijn
Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt...quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Oh joh, ik kan nie uitslapen.. ernstig irritante eigenschap. Al ga ik om 3 uur snachts naar bed ben ik er nog om 7 of 8 uur uit
Je (voor ons) mysterieuze vriend?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dan weer wel jah
baal alleen dat ik dan aan de andere kant van het land bij mijn ouders zit
tis daar gezellig hoor, daar niet van
maar wil eigenlijk ook elders zijn, maar daar moet gewoon gewerkt worden
ach wat heet mysterieusquote:
Mysterieus in de zin van: wij weten er niks van en jij vertelt er niks over!quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach wat heet mysterieus
maar idd daar wil ik dan ook zijn
Kan die ook niet een paar vrije dagen krijgen dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach wat heet mysterieus
ok jij wintquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mysterieus in de zin van: wij weten er niks van en jij vertelt er niks over!![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:53 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Kan die ook niet een paar vrije dagen krijgen dan?
Valt wel mee hoor, ik weet niet beter..quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt...
Ja? Je komt 'm voorstellen hier? Foto's, omschrijvingen, goede kanten, slechte kanten, verbeterkanten et. etc.quote:
euhmquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Je komt 't voorstellen hier? Foto's, omschrijvingen, goede kanten, slechte kanten, verbeterkanten et. etc.![]()
Moet je verplicht vrij nemen? lekker is dat dan. Ik mocht niet tussen kerst en oud en nieuw vrijquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]veel te druk helaas
daarbij wil ik niet dat hij perse vrij moet gaan nemen, dagen moet gaan inleveren omdat ik verplicht van mijn baas vrij moet nemen
quote:
Komt 'ie ook hier? Is 't Godlike02? Of JoeyT?quote:
Jij bent nie nieuwschierig he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt 'ie ook hier? Is 't Godlike02? Of JoeyT?![]()
Ik ben oprecht geïnteresseerd in de persoon Ynske en alles wat haar boeit en wat ze meemaakt!quote:
Doe je wel voorzichtig met hem en verpest je zijn humeur niet grondig als het je uitkomt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach wat heet mysterieus
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geïnteresseerd in de persoon Ynske en alles wat haar boeit en wat ze meemaakt!
iedereen is weg, dus ik moest ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Moet je verplicht vrij nemen? lekker is dat dan. Ik mocht niet tussen kerst en oud en nieuw vrij
Maar zie je hem wel met kerst en oud en nieuw dan?
En verder je ouders maar pesten joh
ik verpest iedereens humeur dat weet je toch, is een van mijn specialiteitenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met hem en verpest je zijn humeur niet grondig als het je uitkomt?
misschienquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dudequote:Op vrijdag 16 december 2005 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* marc houdt even ruime afstand van Caraquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen..
Hmmmm ik ben in een geweldige knuffelbui.. het gaat de goede kant op..![]()
(verdorie wat een wind, en wat is het kou.. eerst maar eens een kop thee zetten..)
T gaat weer helemaal goed met de kat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:43 schreef _Cara_ het volgende:
No worry's .. de kat zal het vandaag moeten ontgelden...die laat zich geweldig knuffelen..
![]()
bangerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc houdt even ruime afstand van Cara![]()
Altijd hequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
bangerd
kun je eens geknuffeld worden, sla je het af
Dat ook ja,quote:
Waarom zit jij te grinikkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara zit hier ff te grinikken..
Ja marc met de kat gaat het gelukkig weer prima..
Goedemorgen "kat Frezer"
Das vast makkelijker door jou te beantwoorden dan door ons,quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
En? Heb ik nog zin om hier te posten?
miauwquote:
Hou ons niet langer in spanning en vertel het!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
En? Heb ik nog zin om hier te posten?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
miauw![]()
let vandaag vooral niet op mij.. het gaat vast fout..![]()
Voor een aai van Cara zou ik ook miauw zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
miauw![]()
let vandaag vooral niet op mij.. het gaat vast fout..![]()
en dat is leuk? ik weet niet hoor...quote:
Anders wel danquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef Frezer het volgende:
Godt, doe eens wat aan die regen. Zo kan ik niet fatsoenlijk naar buiten.![]()
Je wil niet weten hoe veel en hoe makkelijk katten van alles en nog wat gedaan krijgen,quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:07 schreef ioko het volgende:
Voor een aai van Cara zou ik ook miauw zeggen
en wat dacht je van die vreselijke wind..?en de kou? ik wil zon! en warmte.. en als het ff kan NU!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:09 schreef Frezer het volgende:
Godt, doe eens wat aan die regen. Zo kan ik niet fatsoenlijk naar buiten.![]()
quote:
klopt.. kwestie van lief kijken en zachtjes mauwen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe veel en hoe makkelijk katten van alles en nog wat gedaan krijgen,.
Zonnebank!quote:
Wat schattig... Eerste rijlesquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:19 schreef GF het volgende:
Vanmiddag m'n eerste rijles ipv morgen![]()
Die dwaas belde me om 8 uur wakker![]()
Moks!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
lo
Ik moest mijn JoeyT cookie nog even vindenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning en vertel het!
Dat is dan je eerste ervaring met rij-instructuur humorquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:19 schreef GF het volgende:
Ik mocht alleen sturen op mijn eerste les, en ik reed meteen een egeltje doodquote:
dacht dat t vanmorgen wat beter ging, had geen last van mijn bovenarm, maar das dus weer terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:51 schreef _Cara_ het volgende:
Hoe is het nu Ynske.. ? is de pijn van gisteren iets minder?
moordenaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik mocht alleen sturen op mijn eerste les, en ik reed meteen een egeltje dood![]()
Ik heb een keer (niet tijdens de rijles) per ongeluk een duif van zn vleugels afgeholpen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik mocht alleen sturen op mijn eerste les, en ik reed meteen een egeltje dood![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik mocht gelijk rijdenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Zoveel mogelijkheden tot punten en jij pakt een egeltjequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Hey, das niet grappig !quote:
Het was een tweebaansweg op een helling omhoog, in een bocht, in het donker, en ik had nog nooit gereden. Mijn enige keus was geweest om naar de andere weghelft uit te wijken, hoveel punten waren dat geweest ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel mogelijkheden tot punten en jij pakt een egeltje![]()
Nou, das lekker wakker worden hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Als er niemand anders rijd niksquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Het was een tweebaansweg op een helling omhoog, in een bocht, in het donker, en ik had nog nooit gereden. Mijn enige keus was geweest om naar de andere weghelft uit te wijken, hoveel punten waren dat geweest ?![]()
En nu vind ik je nog schattiger!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef GF het volgende:
Ik heb al gereden. In een Ford Escort station. Maar dat beperkte zich tot een beetje schakelen etc.
Ben benieuwd naar vanmiddag. Dikke pret![]()
Voor die egel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou, das lekker wakker worden hoor.
Het was behoorlijk druk zelfsquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als er niemand anders rijd niks
Je kan het ook gewoon recht voor zijn raap vragen hoorquote:
Ligt eraan. Hoe hard reed je ongeveer Ioko?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor die egel?
Ik denk dat het snel en pijnloos was
Dan rustig uitwijken op die helft.quote:
Ik ben trots op je! Lig je een beetje op schema?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb toch al zeker een uur gestudeerd vandaag!![]()
Ik denk het ook, raakte hem met allebei de wielen aan de rechterkant.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor die egel?
Ik denk dat het snel en pijnloos was
Kilometertje of 40/50quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hoe hard reed je ongeveer Ioko?
Schattig en neukbaar zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon recht voor zijn raap vragen hoor![]()
Neucken?
Dat heeft meer effectVage vrouwen hints
![]()
tok tokquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:34 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk het ook, raakte hem met allebei de wielen aan de rechterkant.
Egeltje --> toyota avensis = ongelijke strijd
Ey, met een kat is het in enen niet meer leuk...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
tok tok
tok tok
Goed geluid![]()
Bij een kat klinkt het iets zachter (zit meer vocht in)
Kom op zegquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ey, met een kat is het in enen niet meer leuk...
Das leuk.. have fun..autorijden is leuk.. ik doe het iig bijzonder graag!! (behalve in files, ik moet wel de snelheid erin kunnen houden..quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:19 schreef GF het volgende:
Mijn enige andere dier is een musje op de snelweg met 120 tegen de voorruit, die heeft ook niets gevoeld. En ik rem (in principe) NIET voor dieren, is meestal het domste dat je kunt doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef Mokster het volgende:
Ik vind dieren met de auto raken afschuwelijk.
Ik ben zo'n mietje die dan keihard gaat janken.
Katten zijn mijn weakspot als het om dieren gaat...quote:
bij een egeltje eigenlijk ook niet...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ey, met een kat is het in enen niet meer leuk...
Da's waar. Liever een dier dood dan ikzelf en nog een heleboel anderen. Maar toch...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef ioko het volgende:
[..]
Mijn enige andere dier is een musje op de snelweg met 120 tegen de voorruit, die heeft ook niets gevoeld. En ik rem (in principe) NIET voor dieren, is meestal het domste dat je kunt doen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
bij een egeltje eigenlijk ook niet...![]()
Heb je nog andere weakspots?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Katten zijn mijn weakspot als het om dieren gaat...![]()
Autorijden vind ik ook erg leuk, vooral lange afstanden, mijn record is van deze zomer, 14 uur, vanuit spanje (met pauzes)quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Das leuk.. have fun..autorijden is leuk.. ik doe het iig bijzonder graag!! (behalve in files, ik moet wel de snelheid erin kunnen houden..)
iets van 8 uur van geneve naar huisquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Autorijden vind ik ook erg leuk, vooral lange afstanden, mijn record is van deze zomer, 14 uur, vanuit spanje (met pauzes)
Dat hangt er vanaf wat je dan doodgereden zou hebben he. Bejaarden en kinderen tellen wel heel veel meer hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Het was een tweebaansweg op een helling omhoog, in een bocht, in het donker, en ik had nog nooit gereden. Mijn enige keus was geweest om naar de andere weghelft uit te wijken, hoveel punten waren dat geweest ?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Autorijden vind ik ook erg leuk, vooral lange afstanden, mijn record is van deze zomer, 14 uur, vanuit spanje (met pauzes)
Tsjeezus Godt. Je lijkt JoeyT wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die schijnt ergens bij je kringspier rechtdoor te zitten![]()
Andere bevolkingsgroepen tellen dubbelquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je dan doodgereden zou hebben he. Bejaarden en kinderen tellen wel heel veel meer hoor
Yup!quote:
Ik was mijn cookie vergetenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus Godt. Je lijkt JoeyT wel.![]()
Nee ik log hem gewoon niet inquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nu je het over cookies hebt.
Zou Pheno vandaag echt aan het werk zijn?
Ik rijd niet veel kleine stukken, maar heb bijna altijd muziek aan, in de auto muziek luisteren is het leukste wat er isquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Alleen bij kleinere stukken zit ik meestal alleen en dan gaat de cd speler ook op sterkte mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |