Gouwe ouwe van Andy Cquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:58 schreef ioko het volgende:
We will, we will rock you --> insert MEGA vette gitaarsolo![]()
![]()
Slapen is zeker overrated!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:59 schreef ioko het volgende:
[..]
Slapen is ook zo overschat, ik heb morgen ook niet genoeg te doen...
Ik ben niet zo van Freddy en consorten...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:05 schreef ioko het volgende:
Volgens mij is Freddy nu toch wel echt klaar.... die zou ik nou graag nog een keer live zien....
Jij nog muzikale wensen MissMSX ?
Mmm, als ik uit ga vind ik dat wel leuk, even, maar verder niet echt.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Freddy en consorten...
Heb momenteel fijne drum n bass aanstaan
Ik ga als ik ueberhaupt uit ga alleen maar naar dnb feesten, omdat ik me daar lekker kan uitlevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:09 schreef ioko het volgende:
[..]
Mmm, als ik uit ga vind ik dat wel leuk, even, maar verder niet echt.....
Hoe vroeg moet je morgen op ?
Klinkt als een soepele baanquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga als ik ueberhaupt uit ga alleen maar naar dnb feesten, omdat ik me daar lekker kan uitleven
Morgen ga ik denk ik rond een uurtje of 7 opstaan... maar misschien draai ik me dan nog wel een keertje om... ik zie 't wel
Het is niet bepaald druk... al een half jaar niet... zolang ik daar rondloop al niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Klinkt als een soepele baan, wel leuk werk dat je doet?
Ik moet morgen om een uur of 9 op denk ik
Mmm, wat voor bedrijf is het?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet bepaald druk... al een half jaar niet... zolang ik daar rondloop al niet eigenlijk...
Klinkt leuk, maar niets doen gaat ook vervelen
Jij studeert?
wat heb je gestudeerd en wat studeer je nu?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef ioko het volgende:
[..]
Mmm, wat voor bedrijf is het?
Ik studeer voor de 2e keer, ben al een keer afgestudeerd, maar vond het nog niet genoeg (blijkbaar) en hoop nu over een halfjaar klaar te zijn, en dan fijn werken
![]()
Ik wilde ooit nog een psychologie gaan studeren, maar denk dat 't er niet meer van gaat komenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef ioko het volgende:
Eerst Psychologie met de richting Organisatie, en nu bedrijfskunde met de richting Strategisch management. Erg leuk
Ik heb een jaar stage gelopen en gewerkt in Den Haag, bij Noordeinde. Woon je er ook?
Psychologie is gewoon algemene ontwikkeling, net als geschiedenis, maar dan andersquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde ooit nog een psychologie gaan studeren, maar denk dat 't er niet meer van gaat komen
Ik heb tot 2 weken terug op 't Toernooiveld gewerkt (veilig tussen de Amerikaanse ambassade en het Binnenhof)
Ik woon niet in Den Haag. Sta fijn elke dag 2 uur in de file om op m'n werk te komen
ja, psychologie is wat algemeen ja, maar misschien daarom juist wel interessant. Het gaat vaak niet om de gedetailleerde kennis, maar meer om het idee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Psychologie is gewoon algemene ontwikkeling, net als geschiedenis, maar dan anders. Op die plaats waar je werkte kwam ik elke dag langslopen (1 a 2 jaar geleden is dat alweer) Ik vond DH trouwens wel een leuke stad, nooit de verleiding gehad er te gaan wonen?
Voor het idee zou ik je zeker aanraden het te doen (ooit) misschien is een LOI cursus wat voor jequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja, psychologie is wat algemeen ja, maar misschien daarom juist wel interessant. Het gaat vaak niet om de gedetailleerde kennis, maar meer om het idee.
Ik heb 5 jaar in DH gestudeerd, maar heb 't nooit een leuke stad gevonden en dat doe ik nog steeds niet.
Ik ben bovendien gededacheerd hier, dus verhuizen omwille van m'n werk is niet echt logisch
LOI begin ik niet aanquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:37 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor het idee zou ik je zeker aanraden het te doen (ooit) misschien is een LOI cursus wat voor je.
Ik hoop zelf dat ik in Utrecht kan blijven wonen, maar Den Haag vond ik ook wel wat. (Rotterdam en Amsterdam dan weer niet)
Tot R&P slowchatquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef ioko het volgende:
Dromen zijn altijd goedSweet dreams, leuk ff te hebben gepraat.
Rotterdam is niet echt mijn ding, studeer er wel, en vind het al minder erg dan toen ik daar voor het eerst kwam
Jij bent dan ook al prehistorisch indien jij niet tot het meubilair behoort . . .quote:
Hai Kimmie!quote:
Jazeker... Even werken nog en dan lekker weekend. Ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
allo, alles goei met u deze morgen?
Met mij gaat het goed hoor, ik heb vakantiequote:Op vrijdag 16 december 2005 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker... Even werken nog en dan lekker weekend. Ik heb er zin in!
En hoe'st met jou? Nog leuke plannen voor dit weekend?
Vakantie, dat doe je beter dan ik...quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed hoor, ik heb vakantiemaar ik heb eigenlijk geen idee wat ik ga doen dit weeken.
Ga jij nog wat leuks doen dan?
Heb je vrij van school of van werk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
Das een vol weekend maar wel fijn
En vakantie, tja.. wat moet je dr mee als niemand in je omgeving vakantie heeft.
Oh ik moet wel wat kerstkadootjes kopen van het weekend en voor de rest toch maar eens gaan kijken wat ik verder nog ga doen.
Grote plannen voor je dagen vrij?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:39 schreef Ynske het volgende:
nog n weekje werken en dan lekker n paar daagjes vrij
kijk er echt naar uit
Werk en als ik weer moet werken heb ik vrij van schoolquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je vrij van school of van werk?
Wat doe je al zo vroeg op dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:46 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Werk en als ik weer moet werken heb ik vrij van schoolGelukkig ga ik maar 1 dag in de week naar school dus dat scheelt weer.
tussen kerst en oud en nieuwquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:39 schreef Ynske het volgende:
nog n weekje werken en dan lekker n paar daagjes vrij
kijk er echt naar uit
voornamelijk rust houdenquote:
Oh joh, ik kan nie uitslapen.. ernstig irritante eigenschap. Al ga ik om 3 uur snachts naar bed ben ik er nog om 7 of 8 uur uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je al zo vroeg op dan eigenlijk?![]()
dat dan weer wel jahquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
tussen kerst en oud en nieuwdas echt heel fijn
Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt...quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Oh joh, ik kan nie uitslapen.. ernstig irritante eigenschap. Al ga ik om 3 uur snachts naar bed ben ik er nog om 7 of 8 uur uit
Je (voor ons) mysterieuze vriend?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dan weer wel jah
baal alleen dat ik dan aan de andere kant van het land bij mijn ouders zit
tis daar gezellig hoor, daar niet van
maar wil eigenlijk ook elders zijn, maar daar moet gewoon gewerkt worden
ach wat heet mysterieusquote:
Mysterieus in de zin van: wij weten er niks van en jij vertelt er niks over!quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach wat heet mysterieus
maar idd daar wil ik dan ook zijn
Kan die ook niet een paar vrije dagen krijgen dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach wat heet mysterieus
maar idd daar wil ik dan ook zijn
ok jij wintquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mysterieus in de zin van: wij weten er niks van en jij vertelt er niks over!![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:53 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Kan die ook niet een paar vrije dagen krijgen dan?
Valt wel mee hoor, ik weet niet beter..quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt...
Ja? Je komt 'm voorstellen hier? Foto's, omschrijvingen, goede kanten, slechte kanten, verbeterkanten et. etc.quote:
euhmquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Je komt 't voorstellen hier? Foto's, omschrijvingen, goede kanten, slechte kanten, verbeterkanten et. etc.![]()
Moet je verplicht vrij nemen? lekker is dat dan. Ik mocht niet tussen kerst en oud en nieuw vrijquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]veel te druk helaas
daarbij wil ik niet dat hij perse vrij moet gaan nemen, dagen moet gaan inleveren omdat ik verplicht van mijn baas vrij moet nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |