quote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
wee degenen die de geest verloogenen.
Denk dat je nu toch echt doordraait BaajGuardian.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef BaajGuardian het volgende:
dit forum is het zo te zien toch niet waard , ik denk dat ik dodeca moet volgen en dit forum verlaat , ik ga zometeen mijn account vernietigen , jullie zijn het niet waard , niemand hier is het waard.
-BG
jullie kennen mijn naam , toch willen jullie deze niet kennen
ik ben vaker dan eens tot jullie gekomen , niet enkel op dit forum
maar op velen , jullie noemen het een ziekte of onmogelijk dat ik zou komen
jullie noemen het onmogelijk dat ik via een ander zou komen
jullie willen niet dat ik kom.
deze wereld zal binnen korte tijd smeken om mijn komst , maar ik zal niet komen.
Alweer?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef BaajGuardian het volgende:
dit forum is het zo te zien toch niet waard , ik denk dat ik dodeca moet volgen en dit forum verlaat , ik ga zometeen mijn account vernietigen , jullie zijn het niet waard , niemand hier is het waard.
-BG
Eerst zit je zijn waan in stand te houden en te voeden, en nu moeten we het maar even laten rusten [met een zucht] ?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
Zucht........ laat het even rusten nu. Alsjeblieft.
Je bedoelt het goed en het rustig was niet alleen voor jou bedoeld maar voor allen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:46 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
eerst zit je zijn waan in stand te houden en te voeden, en nu moeten we het maar even laten rusten [met een zucht] ?
Ik bedoel het juist goed en geef een advies, wat is daar mis mee![]()
nee, wee degene die respectloos over een mod heen wil stappen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
wee degenen die de geest verloogenen.
*proest*quote:Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef rudeonline het volgende:
Snelheid van het licht berekenen #4
Jeroentje... Ga lekker uithuilen bij je moeder als je niet normaal kunt reageren. Ze vindt je vast wel lief.
dat was ik niet, toen was ik "Naema", het zusje van " 'MFufu ".quote:Op maandag 16 januari 2006 13:55 schreef UncleScorp het volgende:
Probeer eerst zelf es normaal te reageren in topics voor je commentaar op anderen geeft
![]()
You just made my point ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef Kiteless het volgende:
dat was ik niet, toen was ik "Naema", het zusje van " 'MFufu ".
En het maakt toch niet uit want alles gebeurt altijd overal en er is geen waarheid.
Maar aangezien jij de wederkomst van mijn posts niet wilt, zul jij later buiten de boot vallen na de opening van de 9e dimensie.
![]()
Dat hoeft nou óók weer niet maar kun je wel ff je mail checken ?quote:
Hahaha ja inderdaad, helemaal mee eens, dat is waarschijnlijk de enige manier waarop ik hiervan kan afkicken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef soulsurvivor het volgende:
En geef gelijk die genverbrander een permanente ban.
![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad, helemaal mee eens, dat is waarschijnlijk de enige manier waarop ik hiervan kan afkicken.![]()
Banaanvraagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef soulsurvivor het volgende:
En geef gelijk die genverbrander een permanente ban.
![]()
![]()
Lieverd, hon!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:56 schreef visvogel het volgende:
Zou een mod het topic van Robbert van den Broeke willen dichtgooien en het liefst alle rommel eruit willen halen (pagina 2 tot het eind)?
Het loopt echt uit de hand
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:56 schreef Stenny het volgende:
Ik geloof dat er hier flink moet worden schoongemaakt, vanaf pagina 2 of zo.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:01 schreef Megumi het volgende:
Mijn menig is dat we gewoon wat neutronen bommen op Mekka en het Vaticaan moeten droppen. Is alles opgelost tegen een fraktie van de kosten van wat de VS nu uitgeeft.
Simpele kijk-ik-ben-al-13-met-een-eigen-mening puber-reactiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
Hoe denken jullie over dit soort reacties?
[..]
Ja iemand die ws. de Actieve Topiclijst zit te F5'en, al dan niet in benevelde toestand, te wachten tot er weer ergens een gelegenheid is om een aandachtsvragende reactie te plaatsen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:44 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Simpele kijk-ik-ben-al-13-met-een-eigen-mening puber-reactie
kitiless geboren in 1990.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:44 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Simpele kijk-ik-ben-al-13-met-een-eigen-mening puber-reactie
Heb jij een goeie nacht zonder weeen gehad dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:22 schreef Mirage het volgende:
Bovenstaande allemaal gelezen, ik ga nu eerst naar RvdB topic.
Deedeetee, mail check ik zo gelijk ook.
dank je wel
en goeiemorgen zonder weeën allemaal![]()
Ik heb geslapen als een roosje !quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij een goeie nacht zonder weeen gehad dan?![]()
Mirage, wat mij betreft mag het Stenny Topic dicht. Misschien dat dit mij in een afgezonderde positie plaatst, en dat is niet de bedoeling. Bedankt voor je ingreep.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:33 schreef Mirage het volgende:
RvdB verhaal
Het medium Robbert van den Broeke (deel 34)
quote:mmaaarruh ... wat bewijst dit dan... dat je webcam stoort als je aan kaart laat zien
quote:voor de mensen die niet de hele ellende willen downloaden zo ziet de 'magische storing' eruit:
quote:en enige dat dit topic bewijst is dat jij niet bijster snugger bent op het vlak van rationele conclusies trekken ... en dat je baggerfilmpjes upload
quote:magische media player heb ik
quote:volgens mij heb ik alleen opgemerkt dat storing op een camera niks bewijst op de storing na... en dat dat ook makkelijk nog eens fake kan zijn. wat is hier niet correct aan dan . volgens mij is de enige oplossing die jij wilt horen magie ... hoe realistisch is dat.
quote:nee joh, magie![]()
quote:het begint saai te worden
tover es een naakte chic op je webcam die door de lucht zweeft
quote:flapdrol![]()
quote:vrij aardige weergave van wat op het filmpje is terug te vinden...
dat gebeurt dus alleen als de voorkant van de kaart getoond wordt. spannend he![]()
quote:neuh
puur leedvermaak dit![]()
quote:als je nou een speciale relatie had met je oren...
maar met je balzak hoef ik niet te zien![]()
kom ik later op terug.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mirage, wat mij betreft mag het Stenny Topic dicht. Misschien dat dit mij in een afgezonderde positie plaatst, en dat is niet de bedoeling. Bedankt voor je ingreep.![]()
Soms vraag ik me ook af waarom ik me zo druk maak soms.quote:
Waarom je huis uitgaan ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Soms vraag ik me ook af waarom ik me zo druk maak soms.![]()
Ik zal het eens aan mijn psychiater vragen![]()
dankquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Waarom je huis uitgaan ?
Er lopen hier ook enkele users rond die zichzelf psychiater wanen.
Vaak lijken ze meer dan bereid gratis ( en zelfs ongevraagde) consultjes weg te geven.
Mijn enige advies: adem in .... adem uit....![]()
saai!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef Tulio het volgende:
Ik vind het gewoon jammer om nog te reageren in de topic van Robbert van den Broeke deel 34. Er hangt een heerlijke magische rust over deze topic, die ik maar ongraag doorbreek. Heerlijk.![]()
Maak hem vol dan herrijst er een nieuwequote:
Lekker hè...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef Tulio het volgende:
Ik vind het gewoon jammer om nog te reageren in de topic van Robbert van den Broeke deel 34. Er hangt een heerlijke magische rust over deze topic, die ik maar ongraag doorbreek. Heerlijk.![]()
Stilte kan genezend zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lekker hè...
het was net zeer verrassend om te zien dat het deel nog niet volgespamt was
inmiddels wel door mijzelf geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |