nee joh alleen vorige week mocht die dat wss na de gewonnen 50.000 euro opdr van Naatquote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
Staat vriend Joost elke week bij het hek te schreeuwen joh?![]()
het is veel te kort voor liesquote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef yellowfirst het volgende:
Half minuutje is wel rijkelijk kort voor Lieske, een uurtje lijkt me beter.![]()
Naat gaat er dan uit betekent datquote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Fatalspeed het volgende:
over iedereen hadden ze een kort filmpje laten zien behalve nathalie volgens mij? niet helemaal eerlijk.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef ART het volgende:
Lieske.![]()
En dat is een smiley die ik zelden gebruik.
Roel:![]()
Wel begrijpelijk, ze is zeker niet altijd even lovend geweest over m.n haar moederquote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef SuperMOM het volgende:
Ook lullig dat Lieske zo over haar ouders denkt![]()
![]()
zegt genoeg hummie wil gewoon van Nath af.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Fatalspeed het volgende:
over iedereen hadden ze een kort filmpje laten zien behalve nathalie volgens mij? niet helemaal eerlijk.
Weet hij van het ongeluk??quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
![]()
strakke actie van Roel, mooie gerelativeerd ook
triest van Lieske dat ze niet eens zegt: Roel bel jij maar, je moeder heeft een ongeluk gehad vraag als alles goed gaat
Dat wist 'ie al lang.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Showtime het volgende:
triest van Lieske dat ze niet eens zegt: Roel bel jij maar, je moeder heeft een ongeluk gehad vraag als alles goed gaat
Ze speelt het heel erg goed en slimquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef ART het volgende:
Lieske speelt weer die o zo kwetsbare en onzekere underdog. Pleur op met die act.
zooooohooooquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
'Dag lieve Lieske je hebt gelijk.....nee stil ik ben aan het woord en ik heb maar 30 seconden. Ik en de rest van de familie schaamt zich dood om je, je lijkt verdomme wel een puber van 14, je ziet er slonsig uit en praat de hele dag onzin, verder is het schandalig dat je in de eerste week dat geld aannam en je daarna niet verontschuldigde. Verder hoop ik niet dat je wint want het zou een aanfluiting zijn ten opzichte van de anderen, die veel prominenter en leuker aanwezig waren. Verder hebben we spijt dat we je ooit op de wereld he........tuut tuut tuut tuut......
Geen idee, heb hem al tijdje gemist.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar is die eik ? was ie op verkansie of zo ?![]()
Laat dat waar zijn!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
zegt genoeg hummie wil gewoon van Nath af.
Ik zie vandaag pas weer voor het eerst BBquote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar is die eik ? was ie op verkansie of zo ?![]()
Lies haar zus was er ook op tegenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef avonne het volgende:
Lieskes moeder heeft er geen geheim van gemaakt dat ze er op tegen was dat Lieske mee zou doen.
Dus ik vind het wel logisch dat ze daar over in zit.
Hmmm that sucks.......andere onderwerp maar?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:17 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik zie vandaag pas weer voor het eerst BB![]()
Familieomstandigheden![]()
tjeeequote:Op donderdag 15 december 2005 21:17 schreef Bartoli het volgende:
let op Roel staat dadelijk bovenaan
Beter van welquote:Op donderdag 15 december 2005 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm that sucks.......andere onderwerp maar?![]()
Lieske moet er ook om huilen
ik zei het tochquote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
roel van 4 naar 1 klopt er iets niet
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Wilnis...
...ligt dat niet bij Aalsmeer in de buurt???
Duh...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
de standen zijn toch van eerder deze week... dus kan toch makkelijk!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
Jeetje mevrouw Cart, dat zijn teksten die we niet van u gewend zijnquote:
een komma twee bellersquote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
'Je pleidooi heeft geholpen papa Roel'
Ja in 10 minjuten heeft Roel een aschterstand van 12 % ingehaald
Hahaha, ik ook al niet. Ik zou niet eens meer glimlachen als ze allemaal omkwamen in een zeer plaatselijke Aalsmeer-tsunami... Sad, really...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Nou moet Nathulieieie eruit, heb ik daar weken op zitten wachten, kan het me niks meer schelen.
Heb ik ook hoor, komt omdat het zo'n nietszeggend tutje is.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Nou moet Nathulieieie eruit, heb ik daar weken op zitten wachten, kan het me niks meer schelen.
ik weet precies wat je bedoelt!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik vindt het wel kicken dat ze er uit moet net nu die Joostdude niet in de studio zit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, komt omdat het zo'n nietszeggend tutje is.
Straks in de slaapkamer... het wordt een traditie.quote:
Ik heb hem wel gezienquote:Op donderdag 15 december 2005 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vindt het wel kicken dat ze er uit moet net nu die Joostdude niet in de studio zit.
Komt nog, komt nog....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Renesite het volgende:
Joost is niet eens 1 traantje kwijt![]()
...of de badkamer....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Straks in de slaapkamer... het wordt een traditie.
en vooral... nooit meer horenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:26 schreef Rica het volgende:Nathalie
Hoop dat ik je nooit weer zie.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ze is zo gewend het met iedereen eens te zijn.
Ingrid :
'Je bent ons zo vergeten.'
Natte Lie :
'Ja dat is zo.'
Ja!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef melke het volgende:
Ik vind het prima, zolang Roel maar niet gaat winnen. 122 dagen op z'n kont zitten en liggen te kleffen met Dido en vervolgens met zo'n 3 ton naar huis gaan. Nee niet verdiend. Ingrid, Lieske en Joost verdienen het veel meer
Drie man en een paardekopquote:
Nou geen Joost hoor, doe dan maar Lieske of Ingrid!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:27 schreef melke het volgende:
Ik vind het prima, zolang Roel maar niet gaat winnen. 122 dagen op z'n kont zitten en liggen te kleffen met Dido en vervolgens met zo'n 3 ton naar huis gaan. Nee niet verdiend. Ingrid, Lieske en Joost verdienen het veel meer
Dat is nog drie man te veel, en die paardekoop zal ook wel niets beters te doen gehad hebben...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ingrid :
Natte Lie :
'Ja dat is zo.'
hij was er toch? Hij zat toch net naast Naat der moeder?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef misterDre het volgende:
Joost is er niet![]()
Edit...is er wel![]()
Exact.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ingrid :
Natte Lie :
'Ja dat is zo.'
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Bartoli het volgende:
Jezus Naat is fokking hyper
Hij had een brandje.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Dr_Greene het volgende:
En waar is Ralluf???
die moest brandjes blussenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Dr_Greene het volgende:
En waar is Ralluf???
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Rica het volgende:
Moeten ze straks in die 'highlights' wel die mastrubatiescenes doen.
Altijd leuk met familie in de zaal enzo
brandjes blussenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Dr_Greene het volgende:
En waar is Ralluf???
Makes more of usquote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
De meeste bewoners vond ik leuker toen ze eruit waren...
Heb ik nu geen last van
johnny en anita..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Die Nath-Joost is zo'n neon-licht-auto-verlaagd-sportuitlaat-type en zij zo'n muts die er dan naast zit met haar tasje op schoot
Streamverslagen maken!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
ga straks maar weer naar de streams kijken geen calimero meer
Zenuwen he.. Enne, je had alweer ongelijk met je Lieske voorspelling he.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef Bartoli het volgende:
Jezus Naat is fokking hyper
vlgd week is ze als eerste pleitequote:Op donderdag 15 december 2005 21:33 schreef melke het volgende:
[..]
Zenuwen he.. Enne, je had alweer ongelijk met je Lieske voorspelling he.
Hij is in een van de eerste weken bijna over de muur gekomen met een brandweerwagen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
waarom staat die Joost ergens achteraan
Ik hoop het!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vlgd week is ze als eerste pleite![]()
Grenzend aan vadsig...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
ze heeft wel een dikke kop zeg
10 kilo zwaarder gewordenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
ze heeft wel een dikke kop zeg
Ja, best een verschil met toen Ralph erbij kwam.quote:
Liessiequote:Op donderdag 15 december 2005 21:37 schreef svann het volgende:
Alleen Lieske en Ing zijn een beetje in model gebleven?
En Joost is afgevallen.
joost is een iel eng ventje..... hopen dat hij niet gaat winnen zeg....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:37 schreef svann het volgende:
Alleen Lieske en Ing zijn een beetje in model gebleven?
En Joost is afgevallen.
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
De meeste bewoners vond ik leuker toen ze eruit waren...
Heb ik nu geen last van
nath is vertrokken en lieske mocht 30 seconden met haar vaderquote:Op donderdag 15 december 2005 21:37 schreef PC eend het volgende:
Ze schoten weer niet op bij appie
Nog wat gemist
zusjequote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef svann het volgende:
Wie is dat meisje bij Naat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |