nee joh alleen vorige week mocht die dat wss na de gewonnen 50.000 euro opdr van Naatquote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
Staat vriend Joost elke week bij het hek te schreeuwen joh?![]()
het is veel te kort voor liesquote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef yellowfirst het volgende:
Half minuutje is wel rijkelijk kort voor Lieske, een uurtje lijkt me beter.![]()
Naat gaat er dan uit betekent datquote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Fatalspeed het volgende:
over iedereen hadden ze een kort filmpje laten zien behalve nathalie volgens mij? niet helemaal eerlijk.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef ART het volgende:
Lieske.![]()
En dat is een smiley die ik zelden gebruik.
Roel:![]()
Wel begrijpelijk, ze is zeker niet altijd even lovend geweest over m.n haar moederquote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef SuperMOM het volgende:
Ook lullig dat Lieske zo over haar ouders denkt![]()
![]()
zegt genoeg hummie wil gewoon van Nath af.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Fatalspeed het volgende:
over iedereen hadden ze een kort filmpje laten zien behalve nathalie volgens mij? niet helemaal eerlijk.
Weet hij van het ongeluk??quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
![]()
strakke actie van Roel, mooie gerelativeerd ook
triest van Lieske dat ze niet eens zegt: Roel bel jij maar, je moeder heeft een ongeluk gehad vraag als alles goed gaat
Dat wist 'ie al lang.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Showtime het volgende:
triest van Lieske dat ze niet eens zegt: Roel bel jij maar, je moeder heeft een ongeluk gehad vraag als alles goed gaat
Ze speelt het heel erg goed en slimquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef ART het volgende:
Lieske speelt weer die o zo kwetsbare en onzekere underdog. Pleur op met die act.
zooooohooooquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
'Dag lieve Lieske je hebt gelijk.....nee stil ik ben aan het woord en ik heb maar 30 seconden. Ik en de rest van de familie schaamt zich dood om je, je lijkt verdomme wel een puber van 14, je ziet er slonsig uit en praat de hele dag onzin, verder is het schandalig dat je in de eerste week dat geld aannam en je daarna niet verontschuldigde. Verder hoop ik niet dat je wint want het zou een aanfluiting zijn ten opzichte van de anderen, die veel prominenter en leuker aanwezig waren. Verder hebben we spijt dat we je ooit op de wereld he........tuut tuut tuut tuut......
Geen idee, heb hem al tijdje gemist.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar is die eik ? was ie op verkansie of zo ?![]()
Laat dat waar zijn!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
zegt genoeg hummie wil gewoon van Nath af.
Ik zie vandaag pas weer voor het eerst BBquote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar is die eik ? was ie op verkansie of zo ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |