nee joh alleen vorige week mocht die dat wss na de gewonnen 50.000 euro opdr van Naatquote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
Staat vriend Joost elke week bij het hek te schreeuwen joh?![]()
het is veel te kort voor liesquote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef yellowfirst het volgende:
Half minuutje is wel rijkelijk kort voor Lieske, een uurtje lijkt me beter.![]()
Naat gaat er dan uit betekent datquote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Fatalspeed het volgende:
over iedereen hadden ze een kort filmpje laten zien behalve nathalie volgens mij? niet helemaal eerlijk.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef ART het volgende:
Lieske.![]()
En dat is een smiley die ik zelden gebruik.
Roel:![]()
Wel begrijpelijk, ze is zeker niet altijd even lovend geweest over m.n haar moederquote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef SuperMOM het volgende:
Ook lullig dat Lieske zo over haar ouders denkt![]()
![]()
zegt genoeg hummie wil gewoon van Nath af.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Fatalspeed het volgende:
over iedereen hadden ze een kort filmpje laten zien behalve nathalie volgens mij? niet helemaal eerlijk.
Weet hij van het ongeluk??quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
![]()
strakke actie van Roel, mooie gerelativeerd ook
triest van Lieske dat ze niet eens zegt: Roel bel jij maar, je moeder heeft een ongeluk gehad vraag als alles goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |