Pakken zijn idd gaaf. Maar dan niet van die oersaaie Hollandse pakken waar Jan en alleman al in looptquote:Op donderdag 15 december 2005 18:40 schreef _Debje_ het volgende:
Vorig topic: Eindhoven 771 - Guus is gaaf »
Tuurlijk wel, pakken zijn koel.
En geil, maar bij Danny dan maar nie
Ben je aan het uitdijen?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef blieblie het volgende:
Mijn pak komt bij Ynformal vandaan Danny.... Was niet heel erg goedkoop maar het is wel een goeie (al wordtie beetje aan de kleine kant.
Komt omdat je van een pak breder wordtquote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef ArTiC het volgende:
Goeie TT
Ik draag minimaal 2x per week een pak btw en ja...vrouwen schijnen er echt op te geilen ja
van voren jaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Komt omdat je van een pak breder wordt.
En daar is mr. modekoning weer.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Pakken zijn idd gaaf. Maar dan niet van die oersaaie Hollandse pakken waar Jan en alleman al in looptGewoon een mooi Italiaans pak zonder stropdas of de stropdas losjes dragen.
![]()
Al een jaar of 3quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
En daar is mr. modekoning weer.
en om de andere hoek ligt [PTA]quote:
Whehe. Het is maar goed dat ik m'n gala/einddinges niet heb meegemaakt. Want dan was ik fijn in normale kleren gekomen in een oude Volvo. Leg dat maar eens uit aan de kakkers van het van Maerlant.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Al een jaar of 3.
Maar het pak wat ik heb is gekocht in Havo 5, toen ik nog een lang schriel mannetje was.
Ja Giorgio...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Pakken zijn idd gaaf. Maar dan niet van die oersaaie Hollandse pakken waar Jan en alleman al in looptGewoon een mooi Italiaans pak zonder stropdas of de stropdas losjes dragen.
![]()
In Maastricht zit er ook 1tje, in een zijstraat vlakbij de Bijenkorfquote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef blieblie het volgende:
Mijn pak komt bij Ynformal vandaan Danny.... Was niet heel erg goedkoop maar het is wel een goeie (al wordtie beetje aan de kleine kant.
Voor goeie goedkopere pakken zou ik kijken bij SuitSupply. Die zitten vaak langs snelwegen. Ik geloof alleen wel dat de dichtstbijzijnde in de buurt van Breda zit.
Er zitten hier meer autofans dan modetrutjesquote:
Dat valt dan geheel buiten hun businessmodelquote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef febster het volgende:
[..]
In Maastricht zit er ook 1tje, in een zijstraat vlakbij de Bijenkorf
De modetrutjes snappen wellicht dat het beetje irritant is om het over maar 1 ding te kunnen hebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er zitten hier meer autofans dan modetrutjes![]()
Wehehe... idd beetje aan de kleine kant Okke. Vooral het jasje zit te strak.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef blieblie het volgende:
En ik heb witte sokken aan (maar ik heb later natuurlijk donkere sokken + schoenen aangedaan).
[afbeelding]
Foto is van afgelopen zomer toen ik voor mijn stage moest solliciteren.
Mijn pak is driedelig. Kan je em aan bij de nettere aangelegenheden maar ook naar werk, sollicitaties e.d.. Was alleen niet de bedoeling dat ik horizontaal ging uitdijenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb alleen een smoking, maar eigenlijk geen idee wanneer ik die weer eens aan zou moeten doen![]()
Zou kunnenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wehehe... idd beetje aan de kleine kant Okke. Vooral het jasje zit te strak.
Wel mooi pak. Kun je dat niet laten vermaken ofzo?
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Wel een subtiele krijtstreep dan, een klasgenoot van vindt zichzelf helemaal leip met zn krijtstreeppak van C&A wat er zwaar goedkoop uitziet door o.a. te opvallende strepen.
Ik kan het ook over heel veel verschilllende auto's of motorsetups hebben hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 19:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
De modetrutjes snappen wellicht dat het beetje irritant is om het over maar 1 ding te kunnen hebben.
Die heb ik volgens mij niet eens (digitaal)quote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef blieblie het volgende:
Nu een foto van Floris in Smoking!!
Nou niet zulke helaasquote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef blieblie het volgende:
Damn! Wat hebben jullie voor buurmeisjes als je dat een Girl Next Door vindt.
Rot op, je wil er gewoon het licht uit haar tieten ogen neuken.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou niet zulke helaas
Maar ze ziet er gewoon lief uit.![]()
Daar had ik het niet overquote:Op donderdag 15 december 2005 20:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind die ietsje te, bovendien is die das echt![]()
Je praat erover alsof je der bijna ervaring mee hebtquote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rot op, je wil er gewoon het licht uit haar tieten ogen neuken.
Bijna is hier een goed woord.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je praat erover alsof je der bijna ervaring mee hebt![]()
.
das gewoon een eersteklas stoephoerquote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Christina Aguilera is ook best girl next door
Ja dat ook, duhquote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rot op, je wil er gewoon het licht uit haar tieten ogen neuken.
Kun jij niet fatsoenlijk typen?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:19 schreef Juup© het volgende:
.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:51 schreef r8ality het volgende:
Du solls nicht mit meine Schwester ficken! [afbeelding]
Meer pap etenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:07 schreef daNpy het volgende:
Maareh, waar verkopen ze nog meer pakken?
Ik ben al bij Vögele in Emmeloord geweest, en nog 2 andere zaken waar ze ook pakken verkopen, maar niemand heeft mijn maat (broek).
Ik heb maat 44, omgerekend adhv spijkerbroek, maar die hadden ze daar nergens.
Een jasje hebben ze wel in mijn maat.
Ja .. Suitsupply was het (niet factory of companyquote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef blieblie het volgende:
Voor goeie goedkopere pakken zou ik kijken bij SuitSupply. Die zitten vaak langs snelwegen. Ik geloof alleen wel dat de dichtstbijzijnde in de buurt van Breda zit.
Ik vind die 'Japanese-style' pakken altijd wel errug vet.... ff plaatje zoekenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef blieblie het volgende:
danpy, bij een beetje pakkenwinkel kunnen ze je broek in laten nemen.
Dat zit dan sort of inbegrepen bij de prijs (maar dat is dan vanzelfsprekende geen C&A pak)
*knip*
Later dat jaar kwam J. een paar uur te laat op school, met een grote rode vlek in z'n gezicht. Wat bleek hij had besloten pannenkoeken te gaan bakken 's ochtends vroeg. Bij het omflippen van de pannenkoek was deze uit de pan gevlogen en op J.'s gezicht beland. Hij viel flauw met de pannenkoek nog op z'n gezicht en heeft er zo een tijdje gelegen, tot z'n moeder 'm vond en op school kwam afzetten.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef blieblie het volgende:
meest rare klasgenoot / collega die je ooit gekend hebt(#2)
Geniaal topic(Is overigens al een week bezig
)
De Zara in Eindhoven is echt saai, in Spanje hebben ze bij de Zara voor mannen veel leukere klerenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Vrijdagavond weer met vriendje shoppen.
We zijn nog op zoek naar schoenen voor hem, wat een hele opgave is.
En broeken voor beide
* Ingridh007 loves Zara
Designer outlet hè: 69,- per broekquote:Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef blieblie het volgende:
Waren die spijkerbroeken duur?
Ik verbaas me der over dat die krengen tegenwoordig al gauw 140 euro kosten.
Ik weiger 300 gulden uit te geven aan een doodnormale broek.
Waar ergens in het centrum woon jij?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja daar kom ik ook echt iedere week
Je bent maar weer verwendquote:Op donderdag 15 december 2005 23:50 schreef omegaproject het volgende:
Trouwens goed geslaagd vanavond
Nieuwe schoenen (Hugo Boss):
[afbeelding]
Alleen dan donker blauw wat hier rood is
- 2 Hugo Boss spijkerbroeken
- 2 Wrangler truien
- 1 RL polo (licht blauw)
- paar sokken
- stel shirts
't is niet PRECIES wat ik bedoel, maar kon zo snel niets beters vinden, het idee is het zelfde:quote:Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind die 'Japanese-style' pakken altijd wel errug vet.... ff plaatje zoeken
Ouders betaalden helaas maar 50,- meequote:Op donderdag 15 december 2005 23:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent maar weer verwend
Wel leuke schoenen trouwens. Ook deze met rood![]()
Jij gaat mij niet vertellen dat jij nog nooit wat van die rijke pappie en mammie van je gehad hebtquote:Op donderdag 15 december 2005 23:59 schreef blieblie het volgende:
Mijn ouders betalen nooit mee... Schrapers.
Naja indirect wel wellicht.
Beetje 'Matrix' stijlquote:Op donderdag 15 december 2005 23:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
't is niet PRECIES wat ik bedoel, maar kon zo snel niets beters vinden, het idee is het zelfde:
[afbeelding]
ja ... jezelf quoten is een beetje vreemd![]()
Jij krijgt toch iets van 500 euro per maand toelage? Zeur dan nietquote:Op donderdag 15 december 2005 23:59 schreef blieblie het volgende:
Mijn ouders betalen nooit mee... Schrapers.
Naja indirect wel wellicht.
Ok, eerste beste keer dat je iets zwarts aantrekt, ga je het kanaal inquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef r8ality het volgende:
Gooi me asjeblieft in het kanaal als ik zoiets aantrek.
Tssss ... zwart is mooi!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef r8ality het volgende:
Ik heb geloof ik ooit 1 zwarte spijkerbroek gehad. Dat was het geloof ik aan zwart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al ben ik waarschijnlijk aan vaste lasten al kwijt wat sommigen van jullie per maand binnen krijgen. Maar ach.... Het bevalt me prima hiero![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
Je bent het belangrijkste element van de Mongool vergeten!! Ongelimiteerd bier en wijn zuipen!!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wat ook een lekkere vreet-schuur is: Djenghis Kahn (aka. 'De Mongool')
Niet wok, maar wel vergelijkbaar. Je schept wat rauwigheid (vlees, groeten, fruit) op een bord en ketst dat bij de kok neer. Vervolgens gaat die je portie met 2 flinke plamuurmessen te lijf, wijls het op een gloeiend hete plaat gegaard wordt
De meest makkelijk te bereiken Suitsupply zit in Zaltbommel, net achter Den Bosch naas de A2. Ben je met een beetje doorplanken in 25 minutenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:07 schreef daNpy het volgende:
Maareh, waar verkopen ze nog meer pakken?
Ik ben al bij Vögele in Emmeloord geweest, en nog 2 andere zaken waar ze ook pakken verkopen, maar niemand heeft mijn maat (broek).
Ik heb maat 44, omgerekend adhv spijkerbroek, maar die hadden ze daar nergens.
Een jasje hebben ze wel in mijn maat.
Hoe staat het met de sollicitaties?quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:01 schreef blieblie het volgende:
Hey... Is ook nog maar een paar maandjes![]()
.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Kan ik t kutweer gebruiken als excuus om niet naar de sportschool te gaan?
(Sportschool staat een halve minuut van mn huis af)
Luie donder.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Is het hard nodig?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef Ingridh007 het volgende:
IKquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:52 schreef Ingridh007 het volgende:
En mn vriend wil er nog heen ook!
Gaan er nog mensen van hier naar PSV-Twente dinsdag?
Peter van Holland.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
Even over die pakken.
Rob (mex) heeft van mij een paar maanden terug een heel mooi pak gekregen (3 delig) met donkere, eropliggende, krijtstreep, een soort relief dus.
Dit 3delig pak koste 100 euro bij de Rook en Waterschade. Volgens mij hangen er nog wel een paar in de hal daar op het trudoplein.
Mex als je meeleest, wat was het merk ookalweer?
Dat dat op de hanger staat wil niet zeggen dat het pak van dat merk is...quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit pak staat me ontzettend geil ofzoiets?
Kijk strakjes zelf maar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat staat toch in de voering? Of op een etiket aan de binnenkant van de jas?
Op een VMBO school?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef Blueman het volgende:
Lol man..
Nu lesje d,t,dt,te etc.
Iedereen doet het fout
Hoi. Ik hoor bij die 40%.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik studeer dus HBO Communicatie en een onderdeel van onze P is een spellingtoets. Gemiddeld haalt 40% die de eerste keer. Gemiddels 10% doet de toest 5x en haalt em door middel van een vervangende opdracht. Om te huilen!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vermoed dat de resultaten nog leuker zijn
Uhm ja dat is wel de bedoeling. Maar ook die mensen kunnen het leren en normaal lesgeven en de kwaliteit van het lesgeven staat denk ik los van het schrijven van correct Nederlands.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:10 schreef Ingridh007 het volgende:En zij geven later les aan mijn kinderen
Zeg dat maar tegen de overbezorgde ouders....Die het beste voor hebben met hun kind dat nooit iets fout doet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Uhm ja dat is wel de bedoeling. Maar ook die mensen kunnen het leren en normaal lesgeven en de kwaliteit van het lesgeven staat denk ik los van het schrijven van correct Nederlands.
Das waar. Oudersquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de overbezorgde ouders....Die het beste voor hebben met hun kind dat nooit iets fout doet..
Ik zou het wel waarderen als de docent de stof die ze moeten onderwijzen enigszins beheerstquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Uhm ja dat is wel de bedoeling. Maar ook die mensen kunnen het leren en normaal lesgeven en de kwaliteit van het lesgeven staat denk ik los van het schrijven van correct Nederlands.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zou het wel waarderen als de docent de stof die ze moeten onderwijzen enigszins beheerst.
Verkopen jullie el-cheapo telefoon/pda houders voor in de auto?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef blieblie het volgende:
Ik heb hier een levering van een doos met daarin 4 verpakkingsdoosjes a 23cent per stuk.
Dat is dan 6 euro verzendkosten op een zending van 92 cent.
Wij hebben ook een spellingstoets, goh (lerarenopleiding Nederlands)...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik studeer dus HBO Communicatie en een onderdeel van onze P is een spellingtoets. Gemiddeld haalt 40% die de eerste keer. Gemiddeld 10% doet de toest 5x en haalt em door middel van een vervangende opdracht. Om te huilen!
Ik ben arrogant genoeg om te weten dat ik bij die 40% zou zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij doet geen communicatie dus hoezo zat je bij die 40%
Ik heb ook zo'n vriend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
ik was vanochtend in de teamruimte, en daar hing een lijst van hapjes (we hebben vanavond dobbelavond met het team) en de stagiaire gymonderwijs (hbo) die schreef ontbijtspek als ontbeitspek....ook dieptriest
nope.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Verkopen jullie el-cheapo telefoon/pda houders voor in de auto?
Nederlands is easy, 10 op mn eindexamen, 10 op mn eindlijstquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben arrogant genoeg om te weten dat ik bij die 40% zou zitten..
En wat betreft ouders, die geven er tegenwoordig ook al geen flikker meer om. Dahaaag, maatschappij.
Ja toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt volgens mij voor breuken (rekenen)
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zou het wel waarderen als de docent de stof die ze moeten onderwijzen enigszins beheerst.
Tuurlijk, een goede basis zou het fijnste zijn. Zelf heb ik tot aan Havo 5 nog regelmatig les gehad in de d's en t's en als er dan nog steeds mensen zjin die op het HBO de stomste fouten maken, zou ik graag willen dat Debje mijn kindje bijspijkert op de middelbare school.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Debje eerder geschoold wordt om les te geven op een middelbare school dan op een basisschool...en daar wordt nou juist de basis gelegd....
Welke? Kleine Berg of ...*denkt*... die bij het Floraplein ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja duh.
Ik doelde ergens anders op. Maarja
Wanneer komen jullie eten bij Listers
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Welke? Kleine Berg of ...*denkt*... die bij het Floraplein ?
Nee, als je veel fooi geeft misschien de volgende keerquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:24 schreef blieblie het volgende:
En krijgen we dan korting van je?
Sinds 2 dagen.... en je probeert er meteen weer te koppelenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Partygurl het volgende:
Das een beetje uit..sinds 2 dgn..maarja
Hè flauw hoor...quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:33 schreef Partygurl het volgende:
Dat denk jij omdat ik zeg dat je dr mee uit kan nemen?
Nou nee
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:51 schreef r8ality het volgende:
Du solls nicht mit meine Schwester ficken!
2-1 Winnen sinds jaren van de docenten is wel erg okay. Goedenavond trouwensquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben op dit moment op school wat aan het eten. Moest voor vandaag een paar programmeeropdrachten afhebben en dat werkt nu. Volgende week een mondeling tentamen daarover.
Maar over 20 minuten eerst eens voetballen tegen wat docenten
De gedachte daarachter is dat er dan teminste nog mensen naar de bekerwedstrijd komen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef daNpy het volgende:
Als omwonende van het PSV stadion hebben we 2 kaartjes gekregen voor PSV - FC twente van 20 decmeber a.s.
Ik zou ze op Marktplaats verkopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef daNpy het volgende:
Als omwonende van het PSV stadion hebben we 2 kaartjes gekregen voor PSV - FC twente van 20 decmeber a.s.
Je bent de manquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:32 schreef blieblie het volgende:
Doe ik Bleu!
Zeikerd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
2-1 Winnen sinds jaren van de docenten is wel erg okay. Goedenavond trouwensHier in omgeving Rotterdam is het nat en koud
(en ik ben dus zeiknat)
Mja dan is het een bewuste en verantwoordde keus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef blieblie het volgende:
Ik kreeg er een slaaparm van.
En het muist vervelend met een kat op je arm.
Aha, dan kun jij gelijk mee doen met de stuffonmycat fotodingestopic.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:37 schreef Neteru het volgende:
Zal me even voorstellen. Ben Lisette en jullie kennen me vast wel denk ik (sommige dan)Ik dacht...laat ik me ook 's aanmelden
![]()
Zo lief dat katje van jou BB. Wij hebben er ook een paar rondlopen. Om maar meteen af te trappen. Wie herkent deze nog?
[[url=http://x11.putfile.com/12/34917312354-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x11.putfile.com/12/34910323334-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Krijg het er op de middelbare school ook nog wel ingestamptquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Debje eerder geschoold wordt om les te geven op een middelbare school dan op een basisschool...en daar wordt nou juist de basis gelegd....
Ik moet zeggen dat op veel scholen de spellingscores tegenvallen...maar om nou te zeggen dat het alleen aan de leerkrachten ligt...nou...
Als ik hoor hoe sommige ouders praten dan vind ik het niet verwonderlijk dat hun kind er niks van bakt...
overigens; ik was vanochtend in de teamruimte, en daar hing een lijst van hapjes (we hebben vanavond dobbelavond met het team) en de stagiaire gymonderwijs (hbo) die schreef ontbijtspek als ontbeitspek....ook dieptriest
Wist je dat rooie katten in 99,99% van de gevallen een mannetje zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:47 schreef blieblie het volgende:
Oew!! Een rooie! Is het een meisje of een jongetje?
Dat is wel zeldzaam dusquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef Neteru het volgende:
Okke...tssBen zelfs nog op je housewarming geweest
![]()
die onderste is een vrouwke.
Doe eens slapenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is wel zeldzaam dus
Maar ze is ook aan de onderkant wit toch?
Iets met een heel lang meisje en hoe ze zei:quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef r8ality het volgende:
Yada yada, verhaaltje, vraag maar aan Laurens.
Slapen.
quote:Laurens, dans eens! Vrouwen houden van mannen die een beetje bewegen!
Dat is waarom hij (wijzend naar Joost) wel sex krijgt, en jij niet...
quote:Laurens, dans eens! Vrouwen houden van mannen die een beetje bewegen!
Dat is waarom hij (wijzend naar Joost) wel sex krijgt, en jij niet...
Ja... naja 95% geloof ik. Maar dan blijft er nog altijd 5% overquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wist je dat rooie katten in 99,99% van de gevallen een mannetje zijn?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Iets met een heel lang meisje en hoe ze zei:
[..]![]()
Joost snapte er vervolgens niets van, en liet haar zomaar met een andere kerel verdwijnen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:43 schreef omegaproject het volgende:
Joost snapte er vervolgens niets van, en liet haar zomaar met een andere kerel verdwijnen
Misschien pas ongesteld geweest..quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:42 schreef blieblie het volgende:
Best zielig eigenlijk, zo een vrouwtje op zoek naar der 2 wekelijkse dosis zaad![]()
*snuuuuurk*quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:35 schreef r8ality het volgende:
Weer bij m'n positieven. Kutsneeuw! Kan er niet wat meer vallen?.
Tsja, het heeft zo z'n voors en tegensquote:Op zaterdag 17 december 2005 09:42 schreef blieblie het volgende:
Best zielig eigenlijk, zo een vrouwtje op zoek naar der 2 wekelijkse dosis zaad![]()
Tenzij je Joost heet .... dan maakt het allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja, het heeft zo z'n voors en tegens![]()
Wel geniaal natuurlijk om Joost aan te wijzen en dan te zeggen "Hij krijgt wel sex".quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tenzij je Joost heet .... dan maakt het allemaal niet uit.
Nouja .. zo ging het niet helemaal ... maar goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wel geniaal natuurlijk om Joost aan te wijzen en dan te zeggen "Hij krijgt wel sex".
Als ik daar bij was geweest dan had je een ambulance kunnen bellen
Maar het was vast wel grappigquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nouja .. zo ging het niet helemaal ... maar goed
Nee was een vriendin van Gerritsma ofzo ..... weet het ook niet precies, ze heette Anouk iig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar het was vast wel grappig
Maar wie was die "lange meid" dan? Die van de Repel?
Jup ... vette filmquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
V for Vendetta
Lijkt me een vette film![]()
Die blonde die er vorige week ook bij was?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee was een vriendin van Gerritsma ofzo ..... weet het ook niet precies, ze heette Anouk iig.
Nope, bruinharig. En op zich wel cute.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die blonde die er vorige week ook bij was?
Waarom moest ik op dat moment exact hetzelfde denken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wel geniaal natuurlijk om Joost aan te wijzen en dan te zeggen "Hij krijgt wel sex".
Als ik daar bij was geweest dan had je een ambulance kunnen bellen
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! NOOOOOOOO!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom moest ik op dat moment exact hetzelfde denken?.
*Net opdrukken en buikspieroefeningen gedaan heeftquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:21 schreef r8ality het volgende:
Musket kerstkransjes *naar binnen duw*
*vreet.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:08 schreef blieblie het volgende:
Mogge!!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ohw ... had ik al verteld van de dronken kerel vannacht?
Ik liep naar huis toe, en onder weg kwam ik een kerel tegen die voor mn neus plat op zn gezicht ging. En hij was zó zat dat ie zich niet eens opving met zn armen, dikke bloedneus enzo. Enfin, ik die kerel opgeraapt (sociaal en behulpzaam als ik ben). Hij hoefde niet zo ver meer te lopen, en ik moest de zelfde kant op, dus we liepen een stukje de zelfde rchting in. Begint hij te vertellen over zn vriendin, en hoe geil die wel niet is ... En dat ik maar een keertje langs moest komen om d'r te proberenNouja ... toen moest ik dus plotseling de andere kant op
Of ze gaat vreemd.quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha. Dus die Cruise heeft haar herpes en een kind gegeven?
Ik probeer het gewoon zoals elke andere willekeurige kneus via internet om een vrouw te versierenquote:Op zondag 18 december 2005 00:50 schreef blieblie het volgende:
Stappen sucks inderdaad... Maar dat ga ik pas over een jaar of 3 ontdekken.
Ik heb nog een PaiQ invite overquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon zoals elke andere willekeurige kneus via internet om een vrouw te versieren
Moet lukken, kijk maar naar mijquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon zoals elke andere willekeurige kneus via internet om een vrouw te versieren
Blijf van mijn account af flikkerquote:Op zondag 18 december 2005 04:54 schreef febster het volgende:
En ik wilde onder Okke's naam inloggen maar ben de eerste 3 letters vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |