abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32661518
Ik ga binnenkort een mooi pak aanschaffen. Heeft iemand een idee waar ik iets fatsoenlijks kan uit zoeken tegen schappelijke prijzen? Waar moet ik op letten? Ik wil rond de 500 uitgeven voor een goedzittend pak. Niet veel meer aangezien ik nog student ben. (bijna klaar vandaar heb ik ook een pak nodig)

Ik zat zelf te denken aan:
Beijenkorf, Suitsupply

Iemand suggesties?
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:52:11 #2
85962 ioko
I Appear Missing
pi_32661592
Bij de Mexx heb ik laatst een pak gekocht, erg leuk, en een beetje trendy, zou ik zeker gaan kijken, al is suitsupply ook een goeie keus.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_32661643
Esprit. Niet te duur, wel degelijk en mooi
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_32661676
Kijk eens bij Oger in de uitverkoop.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_32661682
Ok bedankt voor de tips. Ik heb het liefst een italiaans model. Omdat ik zelf lang en niet dik ben. Suggesties zijn welkom en het liefst plaatjes van jullie pakken.
pi_32661693
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:55 schreef Mastroianni het volgende:
Kijk eens bij Oger in de uitverkoop.
Ik ga binnenkort weer een keer naar Amsterdam. Weet jij wanneer het uitverkoop is bij Oger? (ongeveer)
pi_32661790
Nu.

De DFS collectie is standaard al rond jouw budget, dus nu moet je er zeker wel wat moois vandaan kunnen slepen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_32661798
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:01 schreef Mastroianni het volgende:
Nu.

De DFS collectie is standaard al rond jouw budget, dus nu moet je er zeker wel wat moois vandaan kunnen slepen.
dan ga ik volgende week eens kijken. Deze week heb ik geen tijd meer.

Volgende week is zeker het mooie spul al weg?

DFS is toch dressed for succes collectie of niet?
pi_32661847
Exact. http://www.oger.nl/content.php?id=collection&parent=4

http://www.oger.nl/content.php?id=home&subid=52&parent=1

Ze hebben ook nog een outlet store waar ze héél af en toe nog echt mooie spullen hebben. Die zit in Haarlem. Daar heb je kortingen tot 80% ofzo. http://www.oger.nl/content.php?id=flagshipstores&parent=39
pi_32662007
Mexx heeft echt hele leuke in de collectie.

Een man in een goed pak.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_32662272

Dit is een slank Italiaanse pak...... voor rond de 500 eur moet je bij Oger oid wel iets kunnen kopen.....
Zie tevens mijn sig als je meer wilt weten.....
  dinsdag 29 november 2005 @ 01:37:41 #12
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_32662351
Ik zoek ook nog een pak (ondanks dat me dat niet staat volgens mij , zal eens wat tips van hierboven gaan bekijken .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_32662611
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:31 schreef Solitarias het volgende:

Dit is een slank Italiaanse pak...... voor rond de 500 eur moet je bij Oger oid wel iets kunnen kopen.....
Zie tevens mijn sig als je meer wilt weten.....
Soli, heb even die pic voor je gefixed.
pi_32676059
Dat is een mooi pak!!! Welk merk is dat?

Waar letten jullie kenners op bij pakken behalve pasvorm? Materiaal, afwerking etc? Waar moet ik naar kijken?
pi_32676217
http://www.raffaelecaruso.it/

Dat moet je in de uitverkoop voor +/- 600 euro wel kunnen kopen bij Pauw/Oger/Sartoria (naarden) denk ik.

Wat eigenlijk een teken van kwaliteit is, is dat het pak niet geplakt is. Het binnenwerk van goedkopere pakken wordt vast 'gelijmd'. Bij de duurdere pakken wordt dat er 'zwevend' ingezet. Daardoor vormt het zich mooier en soepeler naar je lichaam en gaat het ook nog eens langer mee.
pi_32676309
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dat is een mooi pak!!! Welk merk is dat?

Waar letten jullie kenners op bij pakken behalve pasvorm? Materiaal, afwerking etc? Waar moet ik naar kijken?
Caruso als ik me niet vergis.
Je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk... maar zelf zou ik niet doorslaan in allemaal details. Een goed pak is niet geplakt, maar gestikt en met canvas. Rollende revers, open knoopjes, geplooide schouders etc zijn allemaal erg leuk, maar in mijn ogen niet het belangrijkst. Pasvorm, materiaal en afwerking staan voorop. Sla ook niet door in de pasvorm.. een hoge taille, extreem getailleerd, nauwe mouwen en hoge broekband zijn allemaal erg leuk, maar eigenlijk alleen in de duurste prijsklasse mooi uit te voeren.
.
Het pak van Soli zit erg mooi, slank gesneden maar zeker niet tot in het extreme doorgevoerd... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_32676335
Ik was weer eens te langzaam... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_32676389
Wel mooie samenvatting
pi_32676479
Ok bedankt voor de tips mannen, daar heb ik echt wat aan. Ik maandag of dinsdag eens kijken bij Oger dan heb ik vrij.
pi_32676651
Pak is idd van Caruso. Ben er wel erg blij mee!

Ik zou ook nagaan: moet ik het pak vaak aan, of eerder af en toe. Kies een sterkere stof als het echt een doordraagpak wordt!
pi_32676656
.. onthou dat dit wel maatwerk is he
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_32676717
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef Solitarias het volgende:
Pak is idd van Caruso. Ben er wel erg blij mee!

Ik zou ook nagaan: moet ik het pak vaak aan, of eerder af en toe. Kies een sterkere stof als het echt een doordraagpak wordt!
In het begin niet vaak. Maar als ik over aantal maanden klaar ben met mijn studie wellicht vaker i.v.m. werk. Dus daar moet ik idd ook rekening mee houden.
pi_32676724
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ok bedankt voor de tips mannen, daar heb ik echt wat aan. Ik maandag of dinsdag eens kijken bij Oger dan heb ik vrij.
Ga ook eens langs bij Pauw (van Baerlestraat t.o. garage museum plein) en vraag daar om het huismerk. Dat wordt bij Pauw door Caruso gemaakt.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:15:51 #24
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32676736
tvp-tje

Ben niet tevreden met mijn Esprit-pak, ook al draag ik het alleen bij speciale gelegenheden, de tips in dit topic moeten me ooit eens helpen aan een nieuwe.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:51:36 #25
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_32677662
Heb vh weekend toevallig zelf net nieuw pak gekocht bij de Suit-Supply. Daar kan je voor 300 euro toch een heel net pak kopen. Had op korte termijn toch echt niet meer te besteden. De pakken daar zijn wel aardig "Italiaans". Een vriend van me had daar jaar geleden pak gekocht, en is er nog steeds erg tevreden over.

Heb ook nog een pak van Barsoi (Utrecht). Toendertijd afgeprijst van 500 naar 300 euro. Heb ik nu ruim 2 jaar, maar ziet er nog uit als nieuw. Ongeveer 1x in de 2 maanden gedragen oid, haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')