(bron)quote:VVD wil homo-ontmoetingsplaatsen legaliseren
Uitgegeven: 15 december 2005 14:39
Laatst gewijzigd: 15 december 2005 15:11
AMSTERDAM - De VVD-fractie in de Amsterdamse gemeenteraad wil dat de stad homo-ontmoetingsplekken erkent. Bij bekende cruiseplekken zoals in het Sarphatipark en het Oosterpark moeten condoomautomaten en speciale borden komen. Dat heeft een woordvoerder donderdag laten weten. Op de zogenoemde cruiseplekken hebben mannen in het openbaar seks met elkaar.
De VVD wil de positie van Amsterdam als "homo-hoofdstad" opnieuw op de agenda zetten, zo staat in de notitie 'Amsterdam Gay Capital - Tolerante homostad' die maandag verschijnt.
In de notitie breekt de liberale partij verder een lans voor de groeiende groep homo-ouderen die in een sociaal isolement is geraakt doordat ze niet voor hun seksuele voorkeur durven uitkomen. "Ze hebben vaak geen gevoelsgenoten. Bij homoseksuele mannen en lesbische vrouwen met een chronische ziekte is helemaal behoefte aan extra steun."
Darkrooms
Amsterdam moet volgens de VVD weer een veiligere homostad worden door betere vervolging en registratie van specifiek tegen homofielen gerichte discriminatie en criminaliteit. De VVD wil scholen verplichten om voorlichtingslessen te geven over homoseksualiteit en er moet een homomuseum in de hoofdstad komen. Ook zou de gemeente er volgens de partij goed aan doen om darkrooms te legaliseren.
Bruisend
De VVD wil de overkoepelende vergunning voor de Gay Pride vervangen door deelvergunningen zodat ondernemers zelfstandig evenementen kunnen organiseren voor homo's en lesbiennes. "Het bruisender en aantrekkelijker maken van de stad willen we verder stimuleren door het actief binnenhalen van allerlei vernieuwende gay-evenementen."
En juist vanwege alle punten die je noemt moet het gelegaliseerd worden. Legalisatie betekent controle en door controle verminderen problemen. Ik juich dit toe, geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef rayteon het volgende:
[..]
(bron)
Zijn ze nou helemaal gek geworden?? Die plaatsen zijn een verzamelplaats voor geslachtziektes, louche zaakjes, illegale prostitutie en weet ik veel wat nog meer.
Ook zal het de beeldvorming over homo's denk ik juist negatief beinvloeden.
Proberen ze bij de VVD gewoon mee te liften op het onderwerp homosexualiteit, of zal dit echt in het voordeel van de homosexueel zijn?
Inderdaad!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En juist vanwege alle punten die je noemt moet het gelegaliseerd worden. Legalisatie betekent controle en door controle verminderen problemen. Ik juich dit toe, geen enkel probleem mee.![]()
Er zijn ook ontmoetingsplekken voor "parkeerplaatssex" voor hetero´s.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef wonko het volgende:
En de hetero dan? Of is dit weer een staaltje van positieve discriminatie?
De hetero mag er ook gewoon komen hoor. Moet je alleen niet raar opkijken als je ineens wat in je aars voelt prikken.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef wonko het volgende:
En de hetero dan? Of is dit weer een staaltje van positieve discriminatie?
Vanavond weer bij de treurwilg, Metro? Neem ik de sling mee!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:07 schreef Metro2005 het volgende:
Vind het ook wel een goed initiatief. Zeker dat ze condoomautomaten ed ophangen.
Je gaat mij toch niet vertellen dat er vrouwen zijn die even in hun renault twingo stappen om vervolgens in de buitenlucht uitgewoond te worden?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn ook ontmoetingsplekken voor "parkeerplaatssex" voor hetero´s.
Ja, dat wil ik zeggenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat er vrouwen zijn die even in hun renault twingo stappen om vervolgens in de buitenlucht uitgewoond te worden?![]()
Maak mijn dagquote:Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vanavond weer bij de treurwilg, Metro? Neem ik de sling mee!
www.overheid.nl/parkingsexquote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef RetepV het volgende:
Dus hang er gelijk maar wat camera's op.
Jozias van Aartsen die Hans van Baalen KEIHARD in z'n kont neemt.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef kippenek het volgende:
Altijd al geweten dat het homo's waren, die sigarenkluivers.
Officieel?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn ook ontmoetingsplekken voor "parkeerplaatssex" voor hetero´s.
Op dit soort plekken wordt veel voorlichting gegeven en dergelijke. GGD en Schorer loopt er volgens mij regelmatig rond, dat wordt nog beter als de plaatsen legaal zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef Cartman84 het volgende:
een aidsoploopplek noem ik zoiets, kijk dat er mannen zijn die zich graag anaal laten aftrappen langs de snelweg door een wildvreemde nicht dat is niet erg , wat wel erg is is dat het vaak onveilig gebeurt en aangezien de grootste groep van de met hiv besmette mensen homofiel is is dat natuurlijk niet erg slim voor je gezondheid, WAT NOG VEEL ERGER IS, is dat deze dan besmette anaal afgetrapte huisvadertjes terug gaan naar moeders de vrouw en deze met aids besmetten, en dat vind ik erg.
wat homosexuele mannen met elkaar doen houd je toch niet tegen maar godverdomme doe het veilig stelletje sukkels.
In dit geval speelt mee dat het vaak getrouwde mannen zijn die eigenlijk geen betere ontmoetingsplaats hebben. Dus ik betwijfel hoe sterk de illegaliteit meespeelt. Verder vind ik het belachelijk dat het verboden is. Dat je het niet overal wil hebben kan ik me voorstellen, maar waar mensen de morele superieuriteit vandaan menen te halen om het te willen verjagen van plaatsen waarvan het algemeen bekend is en argeloze voorbijgangers er dus niet per ongeluk tegenop kunnen lopen en waar het weinig overlast oplevert is me een raadsel.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef AgLarrr het volgende:
Remco Kampert of Martin Brill had er wel leuk commentaar op, ik citeer even vrij:
"Buitenseks is juist leuk omdat het niet mag. Het feit dat je betrapt kan worden, op een plaats waar je iets aan het doen bent wat wettelijk gezien daar niet mag maakt het opwindend. Zodra ze dat legaliseren zal er geen homo meer zijn die daar voor zijn lol legaal in de bosjes gaat liggen kezen."
eens, en zeker als je beseft dat homosexualiteit kan uitspatten in sex met alles wat leeft, dieren kinderen enz.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En juist vanwege alle punten die je noemt moet het gelegaliseerd worden. Legalisatie betekent controle en door controle verminderen problemen. Ik juich dit toe, geen enkel probleem mee.![]()
Wat is dit nu weer voor gelul.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:59 schreef Boomstam het volgende:
[..]
eens, en zeker als je beseft dat homosexualiteit kan uitspatten in sex met alles wat leeft, dieren kinderen enz.
de meeste homo's zijn ook niet zoals tobias en bret van de postbankreclame.
Het hebben van sex op openbare plaatsen is niet enkel voor homo's verboden hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:11 schreef lucienne2 het volgende:
ik ben eigenlijik geschokt dat deze plekken dus blijkbaar illegaal zijn op het moment
Je verwart homoseksualiteit met homo-isme. Die laatste is overigens nog nooit in het echt aangetroffen en bestaat slechts in de hoofden van sommige fokkerts.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:59 schreef Boomstam het volgende:
[..]
eens, en zeker als je beseft dat homosexualiteit kan uitspatten in sex met alles wat leeft, dieren kinderen enz.
Inderdaad, de meeste homo´s zijn veel leuker en slimmerquote:Op donderdag 15 december 2005 20:59 schreef Boomstam het volgende:
wat een onzin, homosexualiteit heeft niets te maken met sex met dieren en kinderenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:59 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Dit doe je niet op afspraak maar op gevoel lieverd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hadden wij een afspraak dan?
waarom wou je dan weten waar ik gisteren uithing?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit doe je niet op afspraak maar op gevoel lieverd.![]()
Ik voelde dat je mijn linkerbal wilde voelen, in de rechterbosjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom wou je dan weten waar ik gisteren uithing?
Inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2005 15:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Prima als ze daar ruimte voor beschikbaar stellen, als daar behoefte aan is. Maar laat ze dan wel een marktprijs betalen!
Dus: uurtje tussen de bomen in elkaars kont prikken? 50 euro p.p.!
Levert het nog wat op voor de gemeenschap.
Je vindt het raar dat het verboden is om een andere gast in de buitenlucht keihard in z'n ster te porren? Of uberhaubt dat in het openbaar palen verboden is? Lijkt me toch vrij logisch dat dat niet mag...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:11 schreef lucienne2 het volgende:
ik ben eigenlijik gescholt dat deze plekken dus blijkbaar illegaal zijn op het moment
Precies zoals de naam zegt. Verplicht elkaar groetenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
eh... wat is de groetzone ?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
eh... wat is de groetzone ?
In sommige delen van nederland vrij normaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stel, je loopt door een onbekende straat en iedereen die je tegenkomt, jong en oud, blank en zwart, man en vrouw zegt "hallo", "goedemorgen", zwaait naar je
of knikt je vriendelijk toe.
Te mooi om waar te zijn?
Het is de moeite waard om het eens te proberen door zelf met groeten te beginnen!
GroenLinks wil daarbij een handje helpen.
--
En Lodewijk Ascher wil de hoerenbuurten al aanpakken, dat belooft veel leefbaars in de toekomst zeg.. Je krijgt gelijk visioenen van Jacques Brel's verbasteringen van ' in de stad Amsterdam'
In de stad Amsterdam
Waar de homofielen lallen
Tot je nachtmerries schallen
Over oud-Amsterdam
Dat zal best, Limbo-land zeker?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In sommige delen van nederland vrij normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
Ik ben banger voor schijtende honden als voor seksende homos. Typisch weer een hetero opmerking, rot op met je stinkhond.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef Tafkahs het volgende:
Je zal maar als nietsvermoedende hondenliefhebber je hondje uit willen laten 's avonds, moet je nog bang zijn voor geritsel in de bosjes ook. De groetzone was wat mij betreft al het plafond van tolerantie
Weet waar je over praat kut kind. Het merendeel van de mannen die cruised is dus geen homo, maar idd huisvader en heteroseksueel die het geil vinden om met andere mannen te seksen.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef Cartman84 het volgende:
een aidsoploopplek noem ik zoiets, kijk dat er mannen zijn die zich graag anaal laten aftrappen langs de snelweg door een wildvreemde nicht dat is niet erg , wat wel erg is is dat het vaak onveilig gebeurt en aangezien de grootste groep van de met hiv besmette mensen homofiel is is dat natuurlijk niet erg slim voor je gezondheid, WAT NOG VEEL ERGER IS, is dat deze dan besmette anaal afgetrapte huisvadertjes terug gaan naar moeders de vrouw en deze met aids besmetten, en dat vind ik erg.
wat homosexuele mannen met elkaar doen houd je toch niet tegen maar godverdomme doe het veilig stelletje sukkels.
nou ik ken dat gevoel.. ik woonde vroeger bij een meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben banger voor schijtende honden als voor seksende homos. Typisch weer een hetero opmerking, rot op met je stinkhond.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Lyrebird het volgende:
What's next?
Een lift voor homo's/hetero's die lift-sex willen hebben? Een toilet in een vliegtuig voor vliegtuigsex?
Laat die Amerikanen maar lachen met hun achterlijke en preutse beleidquote:Mijn Amerikaanse vrienden liggen dubbel, als ik hen vertel dat wij vroeger door het homo-ontmoetings-bos moesten fietsen, als we wilden zwemmen. "A gay forrest, you know!. A gay forrest? Yeah, it is a place where married men can cheat on their wives and have sex with other married man."![]()
Een dierentuin voor dierenseks? Een kinderspeelplaats voor....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Lyrebird het volgende:
What's next?
Een lift voor homo's/hetero's die lift-sex willen hebben? Een toilet in een vliegtuig voor vliegtuigsex?
Precies!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
Goed plan. Legaliseren en erop toezien is altijd een goede oplossing voor zaken die toch wel gebeuren.
Zegt een land dat met slechts 3 andere naties minderjarigen de doodstraf geeft.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Lyrebird het volgende:
What's next?
Laat de overheid zich vooral bemoeien met zaken die nog minder belangrijk zijn dan deze onzin.
Mijn Amerikaanse vrienden liggen dubbel, als ik hen vertel dat wij vroeger door het homo-ontmoetings-bos moesten fietsen, als we wilden zwemmen. "A gay forrest, you know!. A gay forrest? Yeah, it is a place where married men can cheat on their wives and have sex with other married man."![]()
Beter dan een markt in je gat.quote:
Het land zegt niets.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zegt een land dat met slechts 3 andere naties minderjarigen de doodstraf geeft.
Of een land waar 0.25 procent van de bevolking in de gevangenis zit.
Zegt een land waarbij 1 op 25 zwarten voor ze 25e gevangen zit of neergeschoten is
Zegt een land dat martelen als legitieme bestrijding van terrorisme ziet
Zegt een land dat mensen jarenlang zonder proces of aanklacht vast houdt
Zegt een land dat schijt heeft aan millieuverdragen
Zegt een land met een alcoholist en cokesnuiver als president.
Man get real.
En jij denkt dat in amerika getrouwde mannen geen seks hebben met andere mannen? De hoeren in New York zijn voor merendeel travestieten die getrouwde mannen voor een tientje een blowjob geven.quote:
In het bos?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jij denkt dat in amerika getrouwde mannen geen seks hebben met andere mannen? De hoeren in New York zijn voor merendeel travestieten die getrouwde mannen voor een tientje een blowjob geven.
Bron?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
De hoeren in New York zijn voor merendeel travestieten
Let op mijn woorden. Veel homo's stemmen links.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Veel homos verdienen samen een hoop geld, dus is het het financieel voordeligst om VVD te stemmen, naast dat de VVD liberaal is over levenstijlen.
Dat is niet waar, het meerendeel van de homo's is juist rechts/liberaal. Wij als homos worden continue de dupe van het christelijk sociale beleid van nederland. Nu ook weer met het nieuwe zorgstelsel. Waarom moeten wij 1000 euro per jaar meer gaan betalen omdat ik een ander ze koters moet financieeren? Je ziet ook dat homo's 1 van de meest succesvolle groepen zijn, ken jij een homo met een uitkering? Ik niet, bovendien werken ze over het algemeen hard, hebben een groot sociaal netwerk en een goed zakelijk instinct.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Let op mijn woorden. Veel homo's stemmen links.![]()
Achterliggende gedachte zal wel zijn omdat linkse partijen voor zwakkere opkomen in de maatschappij. En homo's voelen zich daar verwand mee omdat ze zelf ook zwakker zijn of vroeger waren wegens hun geaardheid.
Ik lul maar wat ik weet het ook niet maar alle homo's die ik ken stemmen links.![]()
Ik vind dat je groot gelijk hebt. Ik zal wel toevallig alleen homo's kennen die links zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het meerendeel van de homo's is juist rechts/liberaal. Wij als homos worden continue de dupe van het christelijk sociale beleid van nederland. Nu ook weer met het nieuwe zorgstelsel. Waarom moeten wij 1000 euro per jaar meer gaan betalen omdat ik een ander ze koters moet financieeren? Je ziet ook dat homo's 1 van de meest succesvolle groepen zijn, ken jij een homo met een uitkering? Ik niet, bovendien werken ze over het algemeen hard, hebben een groot sociaal netwerk en een goed zakelijk instinct.
Niet verkeerd opvatten, maar als de zorgstelsels homo's als een aparte groep zouden zien dat zou de prijs waarschijnlijk nog veel hoger zijn door het hoge aantal SOA's. En alle mannen moet betalen voor kraamzorg en zwangerschapsverlof, is ook belachelijk maar wat doe je er aan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het meerendeel van de homo's is juist rechts/liberaal. Wij als homos worden continue de dupe van het christelijk sociale beleid van nederland. Nu ook weer met het nieuwe zorgstelsel. Waarom moeten wij 1000 euro per jaar meer gaan betalen omdat ik een ander ze koters moet financieeren? Je ziet ook dat homo's 1 van de meest succesvolle groepen zijn, ken jij een homo met een uitkering? Ik niet, bovendien werken ze over het algemeen hard, hebben een groot sociaal netwerk en een goed zakelijk instinct.
LOLquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Let op mijn woorden. Veel homo's stemmen links.![]()
Links opkomen voor Homo´s?quote:Achterliggende gedachte zal wel zijn omdat linkse partijen voor zwakkere opkomen in de maatschappij. En homo's voelen zich daar verwand mee omdat ze zelf ook zwakker zijn of vroeger waren wegens hun geaardheid.
Zegt veel over je vriendenkring en je sociale milieu.quote:Ik lul maar wat ik weet het ook niet maar alle homo's die ik ken stemmen links.![]()
Alleen de kosten zijn vele malen lager, en daar draait het hier om.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:29 schreef raptorix het volgende:
De meeste SOA's vallen onder heteroseksuelen, met name omdat Glamydia percentueel ontzettend vaak voorkomt, een SOA die nauwelijks onder homo's plaats vind.
Ik zit in een zeg maar "financieel welgestelde" omgeving. De homo's die ik ken weet ik verder niet maar ze hebben wel een goede baan. En die zitten ook niet in mijn vrienden kring maar in mijn kennissen kring. Goeie gozers verder maar zo links als de pest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
[..]
Links opkomen voor Homo´s?
ROTFLMAO
[..]
Zegt veel over je vriendenkring en je sociale milieu.
Ze kunnen wel goed voorgelicht zijn, maar een deel van de homoseksuelen heeft toch erg veel last van zelfdestructieve neigingen. Er bestaat toch een bepaalde subcultuur van labiele homo's die hun seksualiteit imo overwaardeert en bewust of semi-bewust grote risico's neemt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet waar je over praat kut kind. Het merendeel van de mannen die cruised is dus geen homo, maar idd huisvader en heteroseksueel die het geil vinden om met andere mannen te seksen.
Als er 1 groep is die goed voorgelicht is over de gevaren van AIDS zijn het wel de homoseksuelen, met name omdat bijna elke homoseksueel wel 1 of meer mensen kent die besmet zijn.
Bovendien ga je er maar vanuit dat de seks die daar plaats vind onveilig is, wat is daar van je bron?
Je zou inderdaad bijvoorbeeld het Zilverstrand als officiële heteroneukplek kunnen aanwijzen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef leolinedance het volgende:
Ja, en als ik buiten ga liggen ketsen krijg ikeen bekeuring van meneer agent![]()
Dit plan is natuurlijk je reinste discriminatie voor de hetero's onder ons.
Hoezo wij hebben toch ook ontmoetings plekken langs de snelweg? Waar hoertjes enzo staan. Er zijn ook heus wel legale plekken dan. Maar als jij buiten wil ketsen gewoon doen man.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef leolinedance het volgende:
Ja, en als ik buiten ga liggen ketsen krijg ikeen bekeuring van meneer agent![]()
Dit plan is natuurlijk je reinste discriminatie voor de hetero's onder ons.
Ook vaak zat gedaan hoor, gelukkig nooit aangehoudenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hoezo wij hebben toch ook ontmoetings plekken langs de snelweg? Waar hoertjes enzo staan. Er zijn ook heus wel legale plekken dan. Maar als jij buiten wil ketsen gewoon doen man.![]()
Vaak buiten liggen neuken ja? Op ontmoetings plaatsen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook vaak zat gedaan hoor, gelukkig nooit aangehouden![]()
En nu ik een vaste relatie heb is gewoon op een bed ofzo toch wel wat comfortabeler![]()
Gewoon een scharrel uit de kroeg ofzo natuurlijk, wat denk jijquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Vaak buiten liggen neuken ja? Op ontmoetings plaatsen?En op jou leeftijd? Ik dacht dat het wat was voor getrouwde huisvaders die zin hebben in soa's!
Ik dacht met een heroine hoer met een injectienaald in haar arm voor 10 euro zodat ze een nieuwe shot kan halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon een scharrel uit de kroeg ofzo natuurlijk, wat denk jij
[Rob Oudkerk]quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik dacht met een heroine hoer met een injectienaald in haar arm voor 10 euro zodat ze een nieuwe shot kan halen.![]()
Tongen met een Gotter is natuurlijk wel erg schokkendquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:35 schreef raptorix het volgende:
Hahhahah, ik heb 2 jaar terug bijna een bekeuring gehad in de buurt van de reguliersdwarsstraat omdat ik met een Gotter aan het bekken was. pfff hoe erg is amsterdam weg gezakt dat men tongen al als schokkend ervaard
quote:EN NEE SCH IK GA NIET MET JOU TONGEN
Dat immoreel gedrag bestaat is één ding, maar om het dan ook nog te faciliteren...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef rayteon het volgende:
[..]
(bron)
Zijn ze nou helemaal gek geworden?? Die plaatsen zijn een verzamelplaats voor geslachtziektes, louche zaakjes, illegale prostitutie en weet ik veel wat nog meer.
Ook zal het de beeldvorming over homo's denk ik juist negatief beinvloeden.
Proberen ze bij de VVD gewoon mee te liften op het onderwerp homosexualiteit, of zal dit echt in het voordeel van de homosexueel zijn?
Wat een halve zool !quote:Raadslid VVD mikpunt na homoplan
MARCEL WIEGMAN
AMSTERDAM - De Amsterdamse VVD wil voorlopig niet meer praten over gedoogzones voor homo-buitenseks. Initiatiefnemer van het plan, gemeenteraadslid Robert Flos, wordt bestookt met haatmailtjes en scheldtelefoontjes.
Dat bevestigt VVD-fractievoorzitter Eric van der Burg. De partij is niet van plan aangifte te doen, omdat van fysieke bedreigingen geen sprake is. ''Wel van zeer onaangename teksten,'' zegt Van der Burg. ''In de sfeer van vuile flikker.''
Flos schreef voor zijn partij de notitie Kies roze, waarin tal van ideeën staan om het homoleven in de stad te stimuleren. De meeste aandacht ging uit naar de homo-ontmoetingsplaatsen, die volgens de VVD officieel aangewezen moeten worden als gedoogzones voor buitenseks. Borden zouden argeloze voorbijgangers moeten waarschuwen, terwijl de politie er wordt ingezet tegen 'potenrammers'. Om veilige seks te stimuleren zouden er ook condoomautomaten bij de zones moeten komen.
''De discussie heeft zich versmald tot de zones,'' zegt Van der Burg. ''En de kritiek wordt veel te veel op de man gespeeld. Daarom hebben wij besloten even een rustpauze in te lassen. In de raad kunnen wij toch geen meerderheid vinden voor dit voorstel.''
De stroom mails en telefoontjes kwam vooral op gang na een uitzending van Andries Knevel bij de EO, waar Flos in discussie ging met homovoorman Siep de Haan. De kritiek op Flos is overigens niet alleen afkomstig van notoire homohaters, ook in de homoscene zelf wordt fel gereageerd. Flos wordt verweten de homo's een slechte naam te bezorgen.
amerikanen die lachen om onsquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn Amerikaanse vrienden liggen dubbel, als ik hen vertel dat wij vroeger door het homo-ontmoetings-bos moesten fietsen, als we wilden zwemmen. "A gay forrest, you know!. A gay forrest? Yeah, it is a place where married men can cheat on their wives and have sex with other married man."![]()
Bron?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
amerikanen die lachen om onsland met de meeste moorden, verkrachtingen en auto ongelukken
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |