mja actrice. Als je een rolletje in baantjer of wat was het al beschouwd als volwaardig actricequote:
Niet zo overdrijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met jou is het nog gezelliger dan het al was![]()
![]()
Gaan we echt wel halen, wat denk je van de Finale-uitzending?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx
Als een zwaaimolen die duizelig is geworden, zwaaien we naar de 1000 SC topics toe
broer van Lieskequote:Op donderdag 15 december 2005 16:11 schreef Foreverblue het volgende:
Het spook van de opera
[afbeelding]
Geen asperine nemen... daar wordt je vergeetachtig vanquote:Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gaan we echt wel halen, wat denk je van de Finale-uitzending?
OMG ik krijg nu al hoofdpijn.![]()
En nu maar hopen dat een andere traditie word verbroken.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:12 schreef Foreverblue het volgende:
En volgens zeer oude BB traditie staat ook Connie weer bij het bad.
[afbeelding]
Volgens mij heb jij gisterenavond geen caps geplaatstquote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen asperine nemen... daar wordt je vergeetachtig van
En ben ik toen ook geen topposter geweest op Fokquote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gisterenavond geen caps geplaatst![]()
Idd erg vervormd of de BB stem heeft de laatste restjes wijn van gisteravond op gedronkenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net een stem en later weer maar dan vervormd dus ze gebruiken een stemvervormer
Was dezelfde stem maar ze waren even de scrambler vergeten duurde maar heel kortquote:Op donderdag 15 december 2005 16:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Idd erg vervormd of de BB stem heeft de laatste restjes wijn van gisteravond op gedronken![]()
Als dat zou kunnen....quote:Op donderdag 15 december 2005 16:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat een andere traditie word verbroken.
Dat Nath blijft en nu maar eens terug gaat naar haar Joost
Houston... we have a problemquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen asperine nemen... daar wordt je vergeetachtig van
Ze vindt dit zóoo erg, arme meid.quote:
Ja, wel jammer vondt het wel wat hebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dezelfde stem maar ze waren even de scrambler vergeten duurde maar heel kort
Was je gisteren een spammertquote:Op donderdag 15 december 2005 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ben ik ook geen topposter geweest op Fok
Zat ik me ook net over te verbazen...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:19 schreef ART het volgende:
Ik geloof dat het Joost en Nathalie niet echt kan boeien wat er met Ingrid lijkt te zijn. 'Zeg je het wel effe als je doodgaat?'. Zo'n houding.
Alweer gefotofuckedquote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Houston... we have a problem
Lieske heeft 10 minuten naakt door het huis gelopen... roepend: "FOK DE ROELS"quote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben alles vergeten wat er gisterenavond is gebeurt.
Je was gisteren Lieske zo aan het afkraken om haar doen en laten. En haar stem enzo. Daarbij was je Roel zo aan het ophemelen dat je wou dat die BB ging winnenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben alles vergeten wat er gisterenavond is gebeurt.
En dát ben ik met je eens.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef riri het volgende:
Belachelijke opdracht en al even belachelijk om 'm uit te voeren
over dat soort zaken fuck je niet
dagelijks maken mensen mee waarbij hun famileden een hersenbloeding of een tia krijgen met verschijnselen die Ingrid hier nu speelt
Vind zoiets gewoon niet kunnen
hoe laat was dat dan ga ik snel even terugkijken nar je caps.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske heeft 10 minuten naakt door het huis gelopen... roepend, FOK DE ROELS
Dat dacht ik straks ook.. maar van de andere kant, mag je alleen nog maar grappen maken waar je helemaal niemand mee kwetst of mogelijk mee kwetst? Er zijn altijd wel weer groepjes of figuren die zich ergens kwaad over kunnen maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef riri het volgende:
dagelijks maken mensen mee waarbij hun famileden een hersenbloeding of een tia krijgen met verschijnselen die Ingrid hier nu speelt
T gaat mss een beetje ver, maar is meer een 'wanhoops' poging van Hummie om de boel in het huis nog even op scherp te zetten en voer voor de reguliere uitzendingquote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef riri het volgende:
weer een test voor Roel. Ze kunnen het gewoon niet laten hé om met Roel te fuckenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
er staat nu op de talpasite dat het een opdracht is. als hik het stuk goed lees om Roel de kans te geven te laten zien wat een goede vriend en psycholoog hij is![]()
hier staat het stuk
Helaas draaide de regie steeds weg als ze in beeld kwamquote:Op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoe laat was dat dan ga ik snel even terugkijken nar je caps.
We zullen het niet vaak met elkaar eens zijn maar ik geef je nu 100% gelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef riri het volgende:
Ach, de rest werd net zo goed gefuckt.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
weer een test voor Roel. Ze kunnen het gewoon niet laten hé om met Roel te fucken![]()
óf om hem een kans te geven zich positief te profileren. Mss houdt het hem er juist in, dat hij lief en meelevend doet.(ipv Idon't give a fuck, wat hij toch vaak uitstraalt)quote:Op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
weer een test voor Roel. Ze kunnen het gewoon niet laten hé om met Roel te fucken![]()
Dan ga ik nu een e-mail sturen naar de regie.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helaas draaide de regie steeds weg als ze in beeld kwam
Wanhopige poging om niet naar huis te gaan vanavond?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helaas draaide de regie steeds weg als ze in beeld kwam
regie@endemol.bb5.talpa.tvquote:Op donderdag 15 december 2005 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan ga ik nu een e-mail sturen naar de regie.
Ik heb lieske nog nooit naakt gezien![]()
![]()
Ook true. Ik denk dat BB niet heeft stilgestaan bij het effect wat zo'n opdracht kan hebben; dat ze het dus op een kleine tia zouden gooien. En met serieuze medische aandoeningen fuck je niet, vind ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat dacht ik straks ook.. maar van de andere kant, mag je alleen nog maar grappen maken waar je helemaal niemand mee kwetst of mogelijk mee kwetst? Er zijn altijd wel weer groepjes of figuren die zich ergens kwaad over kunnen maken.
Als Hummie het nodig vindt kan ik Ingrid wel het een en ander vertellen over hersenbloedingen en de gevolgen ervan want dat is 2 dierbaren van mij ook overkomen. Allebei eraan overleden.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef riri het volgende:
Je zei gisteren nog dat je fan van Roel wasquote:Op donderdag 15 december 2005 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan ga ik nu een e-mail sturen naar de regie.
Ik heb lieske nog nooit naakt gezien![]()
![]()
Ze willen Roel Ingrid en Joost zo dicht mogelijk bij elkaar krijgen wat betreft populariteit zodat het een spannende finale wordt. Roel is nu met zijn eindsprint bezig en gaat uiteindelijk toch nog winnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
óf om hem een kans te geven zich positief te profileren. Mss houdt het hem er juist in, dat hij lief en meelevend doet.(ipv Idon't give a fuck, wat hij toch vaak uitstraalt)
Ik vind juist dat Roel er punten bij heeft gekregen door zijn reactie op Ingrid.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ze zullen hier zeker mailtjes over krijgen, dit gaat net een streepje te ver natuurlijk, maar Hummie zal wel wanhopig zijn om het programma nog een beetje op te pompen en dan krijg je blijkbaar dit soort zieke geheime missiesquote:Op donderdag 15 december 2005 16:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook true. Ik denk dat BB niet heeft stilgestaan bij het effect wat zo'n opdracht kan hebben; dat ze het dus op een kleine tia zouden gooien. En met serieuze medische aandoeningen fuck je niet, vind ik.
werkt niet krijg de volgende errorquote:
oh gelukkig ik dat je een tanja fan bedoelde.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Je zei gisteren nog dat je fan van Roel was![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
werkt niet krijg de volgende error
regie@endemol.bb5.talpa.tv
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: DNS Error: Domain name not found
Meten met 2 maten... zwaar overdreven reageren op een uitspraak van Menno over zijn kale kop... en nu een opdracht geven over een net zo'n erge aandoening.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zullen hier zeker mailtjes over krijgen, dit gaat net een streepje te ver natuurlijk, maar Hummie zal wel wanhopig zijn om het programma nog een beetje op te pompen en dan krijg je blijkbaar dit soort zieke geheime missies
rechtstreeks van de talpasite:quote:Op donderdag 15 december 2005 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dit een geintje is, dan vind ik dit werkelijk schandalig
Waarschijnlijk info@talpa.nlquote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Was ook een niet bestaand adreszou niet weten wat de echte mail is
Vele mensen die zoiets krijgen en het is dan niet gespeeld, blijven hun hele verdere leven een soort van invalide....daar speel je toch niet mee dat je andere bewoners in het huis laat schrikken dat er iets ernstigs is met een van de andere bewoners....quote:Op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat dacht ik straks ook.. maar van de andere kant, mag je alleen nog maar grappen maken waar je helemaal niemand mee kwetst of mogelijk mee kwetst? Er zijn altijd wel weer groepjes of figuren die zich ergens kwaad over kunnen maken.
Tanja? Is dat de zus van Joost?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
oh gelukkig ik dat je een tanja fan bedoelde.
gooi er dan zaterdagavond stripsters het huis inquote:Op donderdag 15 december 2005 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zullen hier zeker mailtjes over krijgen, dit gaat net een streepje te ver natuurlijk, maar Hummie zal wel wanhopig zijn om het programma nog een beetje op te pompen en dan krijg je blijkbaar dit soort zieke geheime missies
Post maar... we zullen ze eens laten zien wat wij streamers hiervan vindenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nog wel een e-mail adres van één van de redactie. Want ik vind dit werkelijk veel te ver gaan.
talpa.tv is het volgens mij net als de site, maar je kan via de portal van Big Brother de Inet redactie mailen dat weet ik welquote:
BB5 moest toch harder? Nou wordt het (eindelijk) harder en dan is het weer niet goed? Typisch die Hollandse klaagmentaliteit.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:34 schreef riri het volgende:
[..]
Vele mensen die zoiets krijgen en het is dan niet gespeeld, blijven hun hele verdere leven een soort van invalide....daar speel je toch niet mee dat je andere bewoners in het huis laat schrikken dat er iets ernstigs is met een van de andere bewoners....
Weet ikquote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Was ook een niet bestaand adreszou niet weten wat de echte mail is
'Hard' kan ook anders, A_N. Dat hoeft niet met dit soort 'ziektes'...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
BB5 moest toch harder? Nou wordt het (eindelijk) harder en dan is het weer niet goed? Typisch die Hollandse klaagmentaliteit.
Je hebt helemaal gelijk maar ze zijn bij talpa erg selectief.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meten met 2 maten... zwaar overdreven reageren op een uitspraak van Menno over zijn kale kop... en nu een opdracht geven over een net zo'n erge aandoening.![]()
Lieske was toch zwanger en die is nu het huis uit met JSquote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef Bartoli het volgende:
Lies begint weer over haar studenten GK
Of Talpa dat is weet ik niet, maar Ellendemol wel. Want die maakt BB in opdracht van Talpa.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar ze zijn bij talpa erg selectief.
Maar die TIA hebben we zelf verzonnen hoor. Ingrid boots simpelweg geheugenverlies na.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Hard' kan ook anders, A_N. Dat hoeft niet met dit soort 'ziektes'...
Al de hele dag. Dat is echt niet normaal, hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar die TIA hebben we zelf verzonnen hoor. Ingrid boots simpelweg vergeetachtigheid na.
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske was toch zwanger en die is nu het huis uit met JS
Dank je, Robquote:Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
De uitnodigingsmail voor de date met Chantal:
Beste Rob,
Naar aanleiding van ons gesprek stuur ik je hierbij de informatie.
Aanstaande zondag wordt u verwacht om 14.00 uur in Aalsmeer, op de van Cleeffkade 15
(zie routebeschrijving).
Heeft u verder nog vragen dan kunt u ons bereiken op het tel.nummer: 0297-351212.
Met vriendelijke groeten,
Ylla Bevoort
Ylla.Bevoort@endemol.nl
Inderdaad is Ellendemol de uitvoerende dus ook verantwoordelijk voor dit project.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of Talpa dat is weet ik niet, maar Ellendemol wel. Want die maakt BB in opdracht van Talpa.
Mee eens.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef bunnyma het volgende:
Roel isnu ( Dat ik dat nog eens zou typen!!!!!)
Roel isquote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef bunnyma het volgende:
Roel isnu ( Dat ik dat nog eens zou typen!!!!!)
Laters weer pareltjequote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga er vandoor, veel plezier vanavond tijdens de live uitzending en tot
laterzzz![]()
![]()
tot laterquote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga er vandoor, veel plezier vanavond tijdens de live uitzending en tot
laterzzz![]()
![]()
Doei meis!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
laterzzz![]()
![]()
Jammer dat je gaat maar was heel gezellig dus veel plezier iigquote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
laterzzz![]()
![]()
Zou Hummie 'm dat niet hebben ingefluisterd in de DBK?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |