mja actrice. Als je een rolletje in baantjer of wat was het al beschouwd als volwaardig actricequote:
Niet zo overdrijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met jou is het nog gezelliger dan het al was![]()
![]()
Gaan we echt wel halen, wat denk je van de Finale-uitzending?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx
Als een zwaaimolen die duizelig is geworden, zwaaien we naar de 1000 SC topics toe
broer van Lieskequote:Op donderdag 15 december 2005 16:11 schreef Foreverblue het volgende:
Het spook van de opera
[afbeelding]
Geen asperine nemen... daar wordt je vergeetachtig vanquote:Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gaan we echt wel halen, wat denk je van de Finale-uitzending?
OMG ik krijg nu al hoofdpijn.![]()
En nu maar hopen dat een andere traditie word verbroken.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:12 schreef Foreverblue het volgende:
En volgens zeer oude BB traditie staat ook Connie weer bij het bad.
[afbeelding]
Volgens mij heb jij gisterenavond geen caps geplaatstquote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen asperine nemen... daar wordt je vergeetachtig van
En ben ik toen ook geen topposter geweest op Fokquote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gisterenavond geen caps geplaatst![]()
Idd erg vervormd of de BB stem heeft de laatste restjes wijn van gisteravond op gedronkenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net een stem en later weer maar dan vervormd dus ze gebruiken een stemvervormer
Was dezelfde stem maar ze waren even de scrambler vergeten duurde maar heel kortquote:Op donderdag 15 december 2005 16:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Idd erg vervormd of de BB stem heeft de laatste restjes wijn van gisteravond op gedronken![]()
Als dat zou kunnen....quote:Op donderdag 15 december 2005 16:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat een andere traditie word verbroken.
Dat Nath blijft en nu maar eens terug gaat naar haar Joost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |