Weet ikquote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Was ook een niet bestaand adreszou niet weten wat de echte mail is
'Hard' kan ook anders, A_N. Dat hoeft niet met dit soort 'ziektes'...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
BB5 moest toch harder? Nou wordt het (eindelijk) harder en dan is het weer niet goed? Typisch die Hollandse klaagmentaliteit.
Je hebt helemaal gelijk maar ze zijn bij talpa erg selectief.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meten met 2 maten... zwaar overdreven reageren op een uitspraak van Menno over zijn kale kop... en nu een opdracht geven over een net zo'n erge aandoening.![]()
Lieske was toch zwanger en die is nu het huis uit met JSquote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef Bartoli het volgende:
Lies begint weer over haar studenten GK
Of Talpa dat is weet ik niet, maar Ellendemol wel. Want die maakt BB in opdracht van Talpa.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar ze zijn bij talpa erg selectief.
Maar die TIA hebben we zelf verzonnen hoor. Ingrid boots simpelweg geheugenverlies na.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Hard' kan ook anders, A_N. Dat hoeft niet met dit soort 'ziektes'...
Al de hele dag. Dat is echt niet normaal, hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar die TIA hebben we zelf verzonnen hoor. Ingrid boots simpelweg vergeetachtigheid na.
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske was toch zwanger en die is nu het huis uit met JS
Dank je, Robquote:Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
De uitnodigingsmail voor de date met Chantal:
Beste Rob,
Naar aanleiding van ons gesprek stuur ik je hierbij de informatie.
Aanstaande zondag wordt u verwacht om 14.00 uur in Aalsmeer, op de van Cleeffkade 15
(zie routebeschrijving).
Heeft u verder nog vragen dan kunt u ons bereiken op het tel.nummer: 0297-351212.
Met vriendelijke groeten,
Ylla Bevoort
Ylla.Bevoort@endemol.nl
Inderdaad is Ellendemol de uitvoerende dus ook verantwoordelijk voor dit project.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of Talpa dat is weet ik niet, maar Ellendemol wel. Want die maakt BB in opdracht van Talpa.
Mee eens.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef bunnyma het volgende:
Roel isnu ( Dat ik dat nog eens zou typen!!!!!)
Roel isquote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef bunnyma het volgende:
Roel isnu ( Dat ik dat nog eens zou typen!!!!!)
Laters weer pareltjequote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga er vandoor, veel plezier vanavond tijdens de live uitzending en tot
laterzzz![]()
![]()
tot laterquote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga er vandoor, veel plezier vanavond tijdens de live uitzending en tot
laterzzz![]()
![]()
Doei meis!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
laterzzz![]()
![]()
Jammer dat je gaat maar was heel gezellig dus veel plezier iigquote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
laterzzz![]()
![]()
Zou Hummie 'm dat niet hebben ingefluisterd in de DBK?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |