Ik loop vaak ook niet mee met de massa, nee...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je had eerder al een "ik wil niet meelopen met de massa" post ...vandaar
Ik hoor ook alleen de sound-effectsquote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
De cameraman wordt ondergespoten![]()
Neequote:
Oke.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet zo veel tijd vandaag, misschien straks 1 (ja één dus) potje![]()
http://www.flurl.com/atta(...)-18009-camaraman.aviquote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoor ook alleen de sound-effects
Daar leek mijn post wel op, hè...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Gaat Bupa MB nu onderspuiten?
Nope, weer niet.. ik mis geloof ik een codec ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
http://www.flurl.com/atta(...)-18009-camaraman.avi
Nee, ik ga hem grof vernederenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ja. Met kaarten.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Is MB nu weggedoken of is er iets anders neergeschoten?
Ik moet het nu maar in een potje doen.quote:Ik heb niet zo veel tijd vandaag, misschien straks 1 (ja één dus) potje
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik moet het nu maar in een potje doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.
Dat is ook fijn nieuws voor die onzichtbare cameraman!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Kan ze het gebruiken als nachtcreme. De proteine die erin zitten, zijn heel goed voor de huid.
Ga je ook een poging doen het gourmetstel te winnenquote:
I bullshit you notquote:
quote:"Sperma is rijk aan proteïne, een bouwstof die je nodig hebt voor de opbouw van botten. Je word er zeker niet dik van: een mannelijk orgasme zorgt voor een toevoer van acht tot tien calorieën. Daarnaast bevat één portie heel wat vitamines waar je huid mooier van wordt.
Heb ik al aan meegedaanquote:Op donderdag 15 december 2005 15:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je ook een poging doen het gourmetstel te winnen?
Ok,quote:
Maar dan is het volgens mij geen kwestie van smeren, maar van slikken!quote:
Dat van die laatste regel wist ik niet.quote:
nee klopt, maar ik had net ook al gekeken weerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ok,. Vanmorgen kon dat bij mij nog niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |