Argh een Bruce Lee film gemist!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:46 schreef Mennosson het volgende:
[afbeelding]
Acteur in het gele pak en de film aub
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:49 schreef Sheridana het volgende:
John Saxon in Enter the Dragon
Mennosson +1quote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef Mennosson het volgende:
Satnd By Me
A Few Good Men
This Is Spinal Tap
Princess Bride
Misery
In the pocket!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef Patch het volgende:
ScroogedLethal Weapon Superman The Goonies Maverick The Toy The Omen
Aaaaahhh arme RuneRose.... Maar je hebt het gered!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef RuneRose het volgende:
zielig verhaal
Ik behandel de DVD's alsof het mijn eigen DVD's zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef wyccie het volgende:
Die ringtone kikker? Dat is toch helemaal geen muziek![]()
Enne....pas je wel een beetje op als je die films leent......ik wil geen krassen op mijn toekomstige dvd's
Jullie hebben wel mooie filmpakkers, voor maar ¤ 7,50!
Jij bent meer van de bloederige beenderen en zwetende chinezen?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Scarlett Johansson niet zo leukIk bedoelde eigenlijk meer Saw en Unleashed
In dit geval welquote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Jij bent meer van de bloederige beenderen en zwetende chinezen?![]()
Ja, maar om dat nu als bestemming te rekenen, dat bedoelde ik iig. niet en Zabriskie is volgens mij ook geen bestemming.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
is faculty niet fakulteit of zo iets? (das toch een college gebouw?)
Dat is iniedergeval niet wat ik bedoel, of het zo is of niet valt nog over te discussieren.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef wyccie het volgende:
Met andere woorden: er zit in geen van die drie films een bestemming in de titel?
Dat is niet goed, maar het heeft wel met muziek te maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
in alle drie speelt een muziekant/zanger een rol
Marky Mark was nog niet geboren toen Zabriskie Point uitkwam (1970).quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef wyccie het volgende:
Marky Mark zingt/rapt op de soundtracks?
Er is inderdaad een band een bijdrage heeft in alledrie de soundtracks, 2 een nummer, en 1 de volledige originele soundtrack. Ik wil dus wel specifiek weten welke band dat is. Ik hoopte dat dat duidelijk was.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
de soundtrack komt allemaal van de zelfde componist af?
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
Is het een rap/hip hop band?
NMquote:Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef dyonvbaal het volgende:
1970 en dan al een rap/hiphop band... dat word volgens mij ook moeilijk...
ehh... gokje... the stones
Dank Ranja! Was jij maar hier bedoelde ik natuurlijk het nummer "Wish you were here" mee, de initialen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:55 schreef ranja het volgende:
Pink Floyd dus.. Syd Barret, Roger Waters. Hadden die niet nog een film?
Is dat vreemde poppetje de persoon die we moeten raden? of doet de foto het niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef ranja het volgende:
Minipops
Wie in welke film?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |