EA games strooien ermee lijkt het welquote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef =HellFire= het volgende:
Haha zal nog wel even duren denk ik ja.I'm like, alt.otal n00b 'n stuff...
En ik zal je toevoegen ja.
Dixons in de boogaard, in Rijswijk had nog 1 core inderdaad, en bij Free record shop in de boogaard waren de xdozen ook op voorraad. Weet niet hoeveel maar er hing een briefje waarop het stond.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Welke?
Ben net vijf winkels afgegaan namelijk, en 1 daarvan had 1 core, de rest had niks.
Oh.quote:
Gezellig, ik haal het bier wel in huisquote:Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Lijkt me opzich nog een goed plan ook.Maar es zo'n tas aanschaffen dan, vervoert wat makkelijker.
mijn win streak staat op 5x op het moment, ik hoop het naar 10 te krijgenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Vooral die 3-event winning streak voorwaarde is kut. Ik won er dus gister 2 achter elkaar, zaten er in die 3e race allemaal van die kutdouwers, en ohw, hoe kan het ook anders, er schalde FRANS mn linkeroor inDus ik werd gewoon de eerste bocht achterstevoren gezet, na 1 minuut weer. Uiteindelijk nog 2 geworden, maarja, geen 3e win
![]()
Erop zetten moet je toch met een cd dacht ikquote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef linuxje het volgende:
Hoe zet ik nu muziek op mijn xbox 360? kan iemand mij dat vertellen?
ik kan wel muziek rippen van cd's maar het moet toch ook via netwerk kunnen ?
Streamen gaat alleen met windows. Je kunt natuurlijk ook gewoon de CD in de Xbox stoppen en de nummers op de HD van de Xbox zetten.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef linuxje het volgende:
ja dat heb ik maar i kkan alleen streamen met win xp :S
pwnedquote:Op donderdag 15 december 2005 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Ook IGN is NIET blij met FFXI
http://xbox360.ign.com/articles/674/674993p1.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |