EA games strooien ermee lijkt het welquote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef =HellFire= het volgende:
Haha zal nog wel even duren denk ik ja.I'm like, alt.otal n00b 'n stuff...
En ik zal je toevoegen ja.
Dixons in de boogaard, in Rijswijk had nog 1 core inderdaad, en bij Free record shop in de boogaard waren de xdozen ook op voorraad. Weet niet hoeveel maar er hing een briefje waarop het stond.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Welke?
Ben net vijf winkels afgegaan namelijk, en 1 daarvan had 1 core, de rest had niks.
Oh.quote:
Gezellig, ik haal het bier wel in huisquote:Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Lijkt me opzich nog een goed plan ook.Maar es zo'n tas aanschaffen dan, vervoert wat makkelijker.
mijn win streak staat op 5x op het moment, ik hoop het naar 10 te krijgenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Vooral die 3-event winning streak voorwaarde is kut. Ik won er dus gister 2 achter elkaar, zaten er in die 3e race allemaal van die kutdouwers, en ohw, hoe kan het ook anders, er schalde FRANS mn linkeroor inDus ik werd gewoon de eerste bocht achterstevoren gezet, na 1 minuut weer. Uiteindelijk nog 2 geworden, maarja, geen 3e win
![]()
Erop zetten moet je toch met een cd dacht ikquote:Op donderdag 15 december 2005 19:11 schreef linuxje het volgende:
Hoe zet ik nu muziek op mijn xbox 360? kan iemand mij dat vertellen?
ik kan wel muziek rippen van cd's maar het moet toch ook via netwerk kunnen ?
Streamen gaat alleen met windows. Je kunt natuurlijk ook gewoon de CD in de Xbox stoppen en de nummers op de HD van de Xbox zetten.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef linuxje het volgende:
ja dat heb ik maar i kkan alleen streamen met win xp :S
pwnedquote:Op donderdag 15 december 2005 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Ook IGN is NIET blij met FFXI
http://xbox360.ign.com/articles/674/674993p1.html
^^quote:Op donderdag 15 december 2005 21:11 schreef wc-eend het volgende:
als ik een xbox 360 had.. had ik het gedaanFUUUUUUUCCKKK!!! ik wil hem..
schijnt vrijdag nog een lading binnen te komen, maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef Ipho het volgende:
En ik join jullie.
Al iets meer bekend over de volgende 'Lading'
OMG gewoon alle winkels? Dan ga ik gewoon morgen voor de deur staan bij de Dixons oidquote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef kepler het volgende:
[..]
schijnt vrijdag nog een lading binnen te komen, maar dat weet ik niet 100% zeker
Denk dat Condemned na de korte SP uitgespeeld te hebben wel klaar is... aan de andere kant wel een coole ervaring.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef Fillipe het volgende:
Project Dark of Condemned?
Denk dat ik binnenkort één van de twee ga aanschaffen. Project Dark spreekt me aan door met name het schietgeweld. Aan de andere kant lijkt me Condemned ook wel weer tof ivm de spanning en actie.
Jammere van Condemned is ook dat je niet op live kan.
Wie helpt me?
Precies ben ik dus ook bang voorquote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat Condemned na de korte SP uitgespeeld te hebben wel klaar is...
Ja precies toch een grote meerwaarde dat Livequote:Mijn hart ligt bij PDZ,.. .sterker nog... hij zal wel in de brievenbus liggen nu... moet nog naar huis... maar die SP lijkt me cooler... helemaal Live !
Ja die AI schijnt minder te zien las ik. Maar ik bedoel als je het spel op Hard speelt zal het toch wel meevallen qua makkelijke AI?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
ik wacht nog steeds tot de winkel waar ik kameo kan ruilen condemned weer op voorraad krijgt...
Liever een game met de spanning van fear dan een game met kut AI en dramatische voice acting
ik heb PDZ niet maar wat slechte ai betreft is mannetjes die naar muren kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja die AI schijnt minder te zien las ik. Maar ik bedoel als je het spel op Hard speelt zal het toch wel meevallen qua makkelijke AI?
En verschil in graphics tussen PD en Condenmed? Beiden toch erg goed?
Wat hij zegt, op de hoogste moeilijkheidsgraad die je aan het begin kunt kiezen zijn de tegenstanders echt morons, alleen zien ze je als ze je onmogelijk kunnen zien en jij hun dus ook niet ziet.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb PDZ niet maar wat slechte ai betreft is mannetjes die naar muren kijken
of mannetjes die niks doen als je de mensen naast hem neerschiet, er schijnt ook een jungle level te zijn waar de AI dwars door bomen en planten heen kijkt
Stop met gamen, ga postzegels verzamelen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:12 schreef moz het volgende:
Ik heb af en toe al moeite met bronzeWat moet er van mij terecht komen?
Condemned is MIJLEN beter.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja die AI schijnt minder te zien las ik. Maar ik bedoel als je het spel op Hard speelt zal het toch wel meevallen qua makkelijke AI?
En verschil in graphics tussen PD en Condenmed? Beiden toch erg goed?
Tsja, maar toch ga ik denk ik voor Perfect Dark. Eigenwijs héquote:
En de tosti generatie is veel beter?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Stop met gamen, ga postzegels verzamelen.
*Mompelt iets over de huidige patat generatie* Waar-de-loos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |