[cue music]quote:
Wat een wartaal........quote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef sp3c het volgende:
de verjaardag is afgelopen mijn leven is net begonnen
en dank u
ik was 5 dagen offline - dus via deze wegquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens kom ff kijken in Waarom geloof jij in... evolutie? #2
Ik ben daar erg goed bezig.˛
*schouderklopje geeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens kom ff kijken in Waarom geloof jij in... evolutie? #2
Ik ben daar erg goed bezig.˛
Jullie noemen elkaar nogal overbodig zeurpiet, zeiksnor en ga zo maar door, en hij begon inderdaad wat op de persoon te spelen, maar inmiddels zijn jullie toch aardig over het onderwerp bezig lijkt me.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zorgtoeslag zorgt voor vuurwerk
User 'Re' speelt vooral op de persoon, inhoudelijk heeft hij (zoals men van hem gewend is) niets te melden.
zeiksnor huillie etc.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is dan toch vooral omdat ik hem er voortdurend op wijs dat hij eens inhoudelijk moet gaan reageren. Wat hem zichtbaar moeite kost.
joh stel je niet zo aan, met je gejammer van op de man spelen, als het over een topic gaat wat je niet aanstaat sta jij vooraan met op de man spelen, en in ONZ kom ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 06:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Reageer gewoon eens inhoudelijk en als dat niet mogelijk is ga je in ONZ spelen.
Je hebt het nu over jezelf? Je maakt immers een prima omschrijving van jouw posts.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:43 schreef Re het volgende:
[..]
joh stel je niet zo aan, met je gejammer van op de man spelen, als het over een topic gaat wat je niet aanstaat sta jij vooraan met op de man spelen, en in ONZ kom ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |