Wow!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
De score is binnen:
*tromgeroffel*
Ik heb 10 eitjes
Dan ben ik erger dan erg want ik droom er zelfs al 3 nachten overquote:Op zondag 18 december 2005 10:15 schreef lady-wrb het volgende:
hoe laat gaat het gebeuren?
ben ik heel erg als ik zeg dat ik vanochtend wakker werd en het eerste wat ik dacht was: vandaag krijgt slaapmeisje dr terugplaatsing?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 10:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ergens in een ziekenhuis op een half uur rijden hier vandaag, ligt er een klein Slaapkindje in spé heel zoetjes in een broedkastje op ons te wachten. Nog heel even wachten hoor, we komen je heel gauw halen.
Ons kindje lijkt nu al op zijn vaderquote:Op zondag 18 december 2005 17:55 schreef poemojn het volgende:
Ik zie al een plukje haar![]()
Goed nieuws Slaapmeisje! Gefeliciteerd, we jompelen mee![]()
Nee! en ik heb echt bijna het halve internet afgezocht om uit te vinden hoe zoiets in godsnaam werkt maar zo'n foto heb ik nergens gezien. Echt super bijzonder!quote:Op zondag 18 december 2005 20:09 schreef Lois het volgende:
Wat gaaf zo'n foto! Dat heb ik nog nooit gezien.![]()
Oh, maar dan doen we er toch gewoon nog een paar! rustze!quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heerlijk zeg al die jompelmeisjes
In principe niet voor het innestelen, maar voor je gezondheid in het algemeen.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:00 schreef dutchie het volgende:
Even geen jompelreactie, maar een vraag;
Kan die buikpijn gevolgen hebben voor het innestelen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:05 schreef Belana het volgende:
wat spuuglokje zegt!
En het gaat dan ook prima met mijn eierstokken.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik doe gewoon mee, maar ik drink al jaren minimaal 3 liter water per dag
Ah dat verklaart dan waarom het wat minder met je zaad gaat..quote:Op donderdag 22 december 2005 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:
En het gaat dan ook prima met mijn eierstokken.
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En het gaat dan ook prima met mijn eierstokken.
Ik heb hier zo'n half liter flesje staan en die vul ik gewoon elke keer als die leeg isquote:Op donderdag 22 december 2005 17:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En hoe krijg je het voorelkaar om al jaren minimaal 3 liter water te drinken. Voor mijn gevoel ben ik met niets anders bezig dan de hele dag water drinken en naar de wc gaan om het weer kwijt te raken.
Slaapvriendje komt bijna thuis en dan hebben we samen vakantieDan mag hij tenminste de was ophangen en water voor me halen
![]()
caffeine vrij nietquote:Op donderdag 22 december 2005 18:46 schreef Ladybos het volgende:
Ha maar koffie mag je niet meetellen, dat onttrekt alleen maar vocht aan het lichaam. En cola ook denk ik
ben de hele tijd stil op de achtergrond geweest, maar kan het nu niet laten....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ben net zo eigenwijs als mijn eierstokkenVandaag samen met Slaapvriendje de kerstboodschappen gedaan en nu heb ik weer een beetje buikpijn. Verder heb ik sinds vandaag de gebruikelijke PMS klachten, maar dat mag de pret niet drukken. Vanmorgen nog het ziekenhuis gesproken omdat ze dicht zijn tussen kerst en oud/nieuw en die gaven aan dat ik goed naar mijn lichaam moet luisteren en dat buikpijn dus een goede indicatie is dat ik teveel gedaan heb. Ach ik probeer toch elke dag een beetje te doen om zo mijn grenzen een beetje te verkennen. Vandaag voor de varieteit heb ik ook een glas met oploslimonade gemaakt en dat is een welkome afwisseling.
Morgen is Slaapvriendje jarig. De visite weet de koelkast vasts zelf wel te vinden
Lekker, taart met een glaasje waterquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zooo ik heb heerlijk geslapen
Vandaag zal ik proberen mijn grenzen te laten liggen hoor en het wat rustiger aan doenMijn buikpijn is een stuk minder dus dat gaat de goeie kant op. Vandaag ga ik heel veel taart eten want mijn lieve Slaapvriendje is jarig
Ik keek ff op jouw banner, je telt mee af hequote:Op zaterdag 24 december 2005 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Nog maar 8 dagen!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |