Roel zit er als een opa bij op die stoel.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel is wel aangeschoten maar niet dronken denk ik. Josti is er erger aan toe![]()
Dat gaan we toch weer met z'n allen doen als het afgelopen is? Kunnen we gewoon weer verder kleppenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die 4 maand zijn aan mij voorbij gevlogen...
Reality kicks in...![]()
Je moet voor de gein de eerste aflevering op Talpa nog eens gaan kijken...
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel zit er als een opa bij op die stoel.
Wou eigenlijk gaan slapen maar mijn gevoel zegt dat er nog iets gaat gebeuren.
Dus blijf ik nog maar even kijken, dan maar in de file naar mijn werk.
Altijd beter dan die zitzakroelquote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef F4iTH het volgende:
Zogauw er muziek komt, voelt Lieske zich op de een of andere manier een soort Imam die zich geroepen voelt in het zicht van iedereen te gaan staan, meezingen en wapperen.
Staat er iets bijzonders in deze week?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
kan iemand me helpen hoe ik aan het BB-Magazine kan komen(gratis)?
Kan niemand die van deze week doorsturen naar mij?
zit me af te vragen of er straks een huilbui van Roel gaat komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef Lamon het volgende:
Drank en zielige muziek.
Misschien is dit toch niet zo erg als ik dacht.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue je hebt weer gewonnen![]()
hoe meer gewapper hoe beterquote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef F4iTH het volgende:
Zogauw er muziek komt, voelt Lieske zich op de een of andere manier een soort Imam die zich geroepen voelt in het zicht van iedereen te gaan staan, meezingen en wapperen.
Zoiets ja. Of misschien worden ze allemaal heel melancholiek.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit me af te vragen of er straks een huilbui van Roel gaat komen.
Oh God, dat mietje met die vervormde stem.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef Falco het volgende:
Dit nummer kennen ze niet, omdat het volgens mij na hun entree in het BB-huis uitgebracht is!
Tis overigens een kutnummer van James Blunt
Mwah, het is meerquote:Op donderdag 15 december 2005 00:22 schreef Bartoli het volgende:
Joost huilt volgens mij al
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:22 schreef Bartoli het volgende:
Joost huilt volgens mij al
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef BB5kijker het volgende:
Het is toch weer verbijsterend hoe Roel erbij zit. Hij háát ze daar, allemaal. Het liefst zou hij elke bewoner voor zijn/haar bek willen rammen. Maar nee, hij houdt zich in, want hij denkt nog een kans te maken op de poen. Mensen, stel me gerust. Hij maakt toch geen kans hè?
Heb het heel kort gehouden dit keer... kan weinig foud gaan danquote:
Exit morgenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef BB5kijker het volgende:
Het is toch weer verbijsterend hoe Roel erbij zit. Hij háát ze daar, allemaal. Het liefst zou hij elke bewoner voor zijn/haar bek willen rammen. Maar nee, hij houdt zich in, want hij denkt nog een kans te maken op de poen. Mensen, stel me gerust. Hij maakt toch geen kans hè?
Wat ben jij voorspelbaarquote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Altijd beter dan die zitzakroel
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is de titel van dat nummer wat net werd gedraaid van James Blunt...
staat er de Dido & Roel story in?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
kan iemand me helpen hoe ik aan het BB-Magazine kan komen(gratis)?
Kan niemand die van deze week doorsturen naar mij?
Het had het liever iets hoger gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef ART het volgende:
Lief hoe Ingrid Roel een klopje op zijn knie geeft.
Nou zeg, doe's normaalquote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef Falco het volgende:
Kane! Dinand
Beetje goodwill plegen over het lijk van zijn partner
!
You're beautifulquote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef Dropkick het volgende:
Kent iemand de titel van dit nr van james blunt?
Thanx, heb jij me geblocked op msn?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laat me gokken: Goodbye my Friend![]()
Goodbye My Loverquote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laat me gokken: Goodbye my Friend![]()
Volgens mij is bb inderdaad bezig hem eruit te halen met muziek. Ik hoop dat het lukt. Denk wel dat hij er bij een vrijwillige exit zeker 1 op zijn/haar smoel ramt.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
Voel ik hier een vrijwillige exit aankomen?
[afbeelding]
Zou het niet weten, schuifelen is iets voor de brugklasquote:Op donderdag 15 december 2005 00:27 schreef Minouishere het volgende:
Dit is toch schuifelmuziek?
hoezo dat nou weerquote:Op donderdag 15 december 2005 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Dit nummer doet me aan Albert Verlinde denken, maar ja
Ik zou er ook niet vrolijker van gaan kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:29 schreef BB5kijker het volgende:
Roel gaat zo echt janken. Niet van de muziek, integendeel, maar vanwege de situatoe waarin hij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |