Roel zit er als een opa bij op die stoel.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel is wel aangeschoten maar niet dronken denk ik. Josti is er erger aan toe![]()
Dat gaan we toch weer met z'n allen doen als het afgelopen is? Kunnen we gewoon weer verder kleppenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die 4 maand zijn aan mij voorbij gevlogen...
Reality kicks in...![]()
Je moet voor de gein de eerste aflevering op Talpa nog eens gaan kijken...
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel zit er als een opa bij op die stoel.
Wou eigenlijk gaan slapen maar mijn gevoel zegt dat er nog iets gaat gebeuren.
Dus blijf ik nog maar even kijken, dan maar in de file naar mijn werk.
Altijd beter dan die zitzakroelquote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef F4iTH het volgende:
Zogauw er muziek komt, voelt Lieske zich op de een of andere manier een soort Imam die zich geroepen voelt in het zicht van iedereen te gaan staan, meezingen en wapperen.
Staat er iets bijzonders in deze week?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
kan iemand me helpen hoe ik aan het BB-Magazine kan komen(gratis)?
Kan niemand die van deze week doorsturen naar mij?
zit me af te vragen of er straks een huilbui van Roel gaat komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef Lamon het volgende:
Drank en zielige muziek.
Misschien is dit toch niet zo erg als ik dacht.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue je hebt weer gewonnen![]()
hoe meer gewapper hoe beterquote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef F4iTH het volgende:
Zogauw er muziek komt, voelt Lieske zich op de een of andere manier een soort Imam die zich geroepen voelt in het zicht van iedereen te gaan staan, meezingen en wapperen.
Zoiets ja. Of misschien worden ze allemaal heel melancholiek.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit me af te vragen of er straks een huilbui van Roel gaat komen.
Oh God, dat mietje met die vervormde stem.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef Falco het volgende:
Dit nummer kennen ze niet, omdat het volgens mij na hun entree in het BB-huis uitgebracht is!
Tis overigens een kutnummer van James Blunt
Mwah, het is meerquote:Op donderdag 15 december 2005 00:22 schreef Bartoli het volgende:
Joost huilt volgens mij al
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:22 schreef Bartoli het volgende:
Joost huilt volgens mij al
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef BB5kijker het volgende:
Het is toch weer verbijsterend hoe Roel erbij zit. Hij háát ze daar, allemaal. Het liefst zou hij elke bewoner voor zijn/haar bek willen rammen. Maar nee, hij houdt zich in, want hij denkt nog een kans te maken op de poen. Mensen, stel me gerust. Hij maakt toch geen kans hè?
Heb het heel kort gehouden dit keer... kan weinig foud gaan danquote:
Exit morgenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef BB5kijker het volgende:
Het is toch weer verbijsterend hoe Roel erbij zit. Hij háát ze daar, allemaal. Het liefst zou hij elke bewoner voor zijn/haar bek willen rammen. Maar nee, hij houdt zich in, want hij denkt nog een kans te maken op de poen. Mensen, stel me gerust. Hij maakt toch geen kans hè?
Wat ben jij voorspelbaarquote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Altijd beter dan die zitzakroel
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is de titel van dat nummer wat net werd gedraaid van James Blunt...
staat er de Dido & Roel story in?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef farceman het volgende:
kan iemand me helpen hoe ik aan het BB-Magazine kan komen(gratis)?
Kan niemand die van deze week doorsturen naar mij?
Het had het liever iets hoger gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef ART het volgende:
Lief hoe Ingrid Roel een klopje op zijn knie geeft.
Nou zeg, doe's normaalquote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef Falco het volgende:
Kane! Dinand
Beetje goodwill plegen over het lijk van zijn partner
!
You're beautifulquote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef Dropkick het volgende:
Kent iemand de titel van dit nr van james blunt?
Thanx, heb jij me geblocked op msn?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laat me gokken: Goodbye my Friend![]()
Goodbye My Loverquote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laat me gokken: Goodbye my Friend![]()
Volgens mij is bb inderdaad bezig hem eruit te halen met muziek. Ik hoop dat het lukt. Denk wel dat hij er bij een vrijwillige exit zeker 1 op zijn/haar smoel ramt.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
Voel ik hier een vrijwillige exit aankomen?
[afbeelding]
Zou het niet weten, schuifelen is iets voor de brugklasquote:Op donderdag 15 december 2005 00:27 schreef Minouishere het volgende:
Dit is toch schuifelmuziek?
hoezo dat nou weerquote:Op donderdag 15 december 2005 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Dit nummer doet me aan Albert Verlinde denken, maar ja
Ik zou er ook niet vrolijker van gaan kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:29 schreef BB5kijker het volgende:
Roel gaat zo echt janken. Niet van de muziek, integendeel, maar vanwege de situatoe waarin hij zit.
haha, het blijft toch de term van BB5quote:Op donderdag 15 december 2005 00:29 schreef Minouishere het volgende:
The end is near, oh jeeeee nou is het natuurlijk al weer afgelopen.........hoerenfeest hihi !!
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Thanx, heb jij me geblocked op msn?
Komop zeg, dit is echte muziek!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Is er achter de schermen iemand overleden ofzo dat ze deze muziek draaien, net of je een aula binnenstapt.
Misschien is Hummie een beetje melancholischquote:Op donderdag 15 december 2005 00:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Is er achter de schermen iemand overleden ofzo dat ze deze muziek draaien, net of je een aula binnenstapt.
Ze hebben de persoon begraven die van de week het gore lef had om Lieske vanachter de schermen te fotograferen met flitslichtquote:Op donderdag 15 december 2005 00:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:26 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
O, wat hoop ik dat. Dank voor de opbeurende reactie.
Is het ook maar in het kader van de kersthaat waar we het laatst over hadden, kan ik dit lied dus ook niet horenquote:
Naah Nathalie/Joost!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:31 schreef Minouishere het volgende:
Ik zeg Roel ;-))
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben de persoon begraven die van de week het gore lef had om Lieske vanachter de schermen te fotograferen met flitslicht![]()
Oeh, je zou hem er zo instekenquote:
Er zit genoeg drank in de man...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:33 schreef Minouishere het volgende:
Hummie hoopt op traantjes, en ik ook eigenlijk......
Wat, mijn paraplu?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, je zou hem er zo insteken![]()
Als je er 1 had, that is![]()
't gaat lekker snel he?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:34 schreef Wup het volgende:
wat een leuk SC avondje
Haha jah als het nu een mooie vriendin wasquote:Op donderdag 15 december 2005 00:35 schreef Bartoli het volgende:
och jee Josti begint weer over Bren
Wat jij wil, als ze nu maar hun kop dicht houdenquote:
*gooi arm om minouishere heen, deelt snotlap* dan tranen we toch lekker samenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:33 schreef Minouishere het volgende:
Hummie hoopt op traantjes, en ik ook eigenlijk......
ja en allemaal grapjes & jolijtquote:Op donderdag 15 december 2005 00:36 schreef Lamon het volgende:
't gaat lekker snel he?
Dat was de afgelopen weken wel eens anders.
OMG jij bént helemaal geen newbeequote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Bartoli het volgende:
nog ff 50x posten voordat ik ga slapen. 14.000 posts lijkt me dan een mooi getal
Wolkje melk, zoetjequote:Op donderdag 15 december 2005 00:35 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Wie wil er een lekker plakje cake?
Straks nog een lekkere polonaise, dát zou helemaal leuk zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
Hij begint weer een beetje te lachen gelukkig
[afbeelding]
Hoi Peet en de rest!quote:
Dan ben je nog wel even bezigquote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Bartoli het volgende:
nog ff 50x posten voordat ik ga slapen. 14.000 posts lijkt me dan een mooi getal
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
*gooi arm om minouishere heen, deelt snotlap* dan tranen we toch lekker samen![]()
Zo halen we de 1000 welquote:Op donderdag 15 december 2005 00:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
't gaat lekker snel he?
Dat was de afgelopen weken wel eens anders.
dacht je dat nu serieus ?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMG jij bént helemaal geen newbee![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dacht je dat nu serieus ?![]()
Op dit forum ben ik wel pas bij topic SC #700 zoveel ingestapt. Maar newbee op Fok helemaal nie
hihi, is het niet leuk daar?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:39 schreef kissa het volgende:
HALLO!! Zit ik vlijtig in het andere topic te posten en met mij nog een paar anderen
Haiquote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi Peet en de rest!
Laatste 2 weken nauwelijks kunnen kijken (schoonvader ligt in ziekenhuis). Alleen elke dagen even de streamverslagen gelezen. Het is zeker heel rustig?
Wisselend, maar vanavond wel een tam avondjequote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Day het volgende:
Het is zeker heel rustig?
Liever weer die teletubbie house crap van de afgelopen weken?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:40 schreef Falco het volgende:
Wat een sentimentele zeikmuziek!
Kom maar op met die capssssss!!!!!quote:
HALLO!! Beetje bij de les blijven hèquote:Op donderdag 15 december 2005 00:39 schreef kissa het volgende:
HALLO!! Zit ik vlijtig in het andere topic te posten en met mij nog een paar anderen
Ja, eh, zo schiet het niet op heh met die 1000quote:Op donderdag 15 december 2005 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
Ja jeetje hier zitten jullie!Nu moet ik even bijlezen hoor, zo terug
![]()
Je oma eruit?! Wreedquote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef Phenomenom het volgende:
Jongens deze is voor mijn oma!!!
Oooh ik hoop dat dat mens eruit gaat joh.
Nou, het was kantje boord hoor, hij heeft een hersenvliesontsteking. Lag een aantal dagen op de IC. Maar het is een taaie en gelukkig knapt hij nu langzaam op.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai![]()
Hopelijk niks ernstigs?
Het is echt zware boutmuziek![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai![]()
Hopelijk niks ernstigs?
Het is echt zware boutmuziek![]()
Hahaha.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef kissa het volgende:
Hier dus: [BB SC #940 ] één exit en één week te gaan
![]()
Je doet me denken aan mezelf toen ik steeds maar volhield dat Nathalie op het punt stond Dido een beurt te gaan geven.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef BB5kijker het volgende:
Roel gaat echt zo ontploffen, de agressiviteit in hem nadert het kook[unt.
ralph deed dat zo mafquote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef Falco het volgende:
Nathalie, ga eens lekker hakken ofzo!
dies weer mooiquote:Op donderdag 15 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
En daar zijn de eerste tranen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:44 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid huilt
Das niet mis idd, gelukkig knapt ie nu weer opquote:Op donderdag 15 december 2005 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het was kantje boord hoor, hij heeft een hersenvliesontsteking. Lag een aantal dagen op de IC. Maar het is een taaie en gelukkig knapt hij nu langzaam op.
Ach, sommige nummers zijn wel mooi, hoor.
Ze willen natuurlijk graag je mailadres, zodat ze mail kunnen sturen, die jij dan ongeopend kan weggooien.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Wie kijkt er wel eens een aflevering terug via de talpa site ?
en sinds wanneer moet je daar inloggen ?
Nog nooit gehad ! vage zooi
Is sinds kort...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Wie kijkt er wel eens een aflevering terug via de talpa site ?
en sinds wanneer moet je daar inloggen ?
Nog nooit gehad ! vage zooi
Hihi, ik wilde net zeggen dat dit het eerste mindere nummer was.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:45 schreef Falco het volgende:
Deze van Toni Braxton is wel weer oke
Zit wel wat in ja. En ik dacht dat toen ook van Nathalie, helaas gebeurde het niet...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je doet me denken aan mezelf toen ik steeds maar volhield dat Nathalie op het punt stond Dido een beurt te gaan geven.
Meer wens dan realiteit.
Ben er nu en we gaan voor de 1000!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, eh, zo schiet het niet op heh met die 1000![]()
Ik heb altijd twee schermen openstaan. Eén voor de SC, de ander om te kijken wat er eventueel verder op het forum gebeurt. Makkelijk switchen zo, vooral als er twee of drie SC-topics tegelijk worden geopend.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja, lacht u maar. En dit is de derde keer dat me dit gebeurt![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben er nu en we gaan voor de 1000!!!!![]()
Wíj kennen inmiddels al hun namen hoor, na een maand of driequote:Op donderdag 15 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
Dat meisje-met-die-glimmende-neus zakt langzaam weg
fout
Ze is een goed studente!
Ze begint te leven om 10 voor één
Mooi zoquote:Op donderdag 15 december 2005 00:49 schreef BB5kijker het volgende:
Nathalie zit steeds aan Roel. Zij maakt dus de grootste kans op klappen bij een agressiviteitsuitbarsting van hem.
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wíj kennen inmiddels al hun namen hoor, na een maand of drie![]()
Hij doet zijn Henk van Dorp imitatie denk ik..quote:Op donderdag 15 december 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wordt niks.quote:
Dat was die al, nog geen uur nadat Dido het huis uit was, hing hij de foto van zijn ex-vriendin boven zijn bed.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Telegraafkop: "Is Roel Dido al vergeten?"
[afbeelding]
Dat was een vreemde aktiequote:Op donderdag 15 december 2005 00:52 schreef mazaru het volgende:
Dat was die al, nog geen uur nadat Dido het huis uit was, hing hij de foto van zijn ex-vriendin boven zijn bed.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was die al, nog geen uur nadat Dido het huis uit was, hing hij de foto van zijn ex-vriendin boven zijn bed.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:54 schreef Day het volgende:
Ik heb nog nooit een danseres gezien die zo vreselijk maat kan houden als Lieske.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kijk ff of het nog gaat met minouishere *deel schone snotlap*![]()
Trailer ze Morwenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:53 schreef Morwen het volgende:
That's it......I'm going to my trailer![]()
Biechtende: dit is de 2e keer dat ik het ziequote:Op donderdag 15 december 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
U is een artiest....prachtig........quote:
Lichtelijk beschonken jaquote:Op donderdag 15 december 2005 00:53 schreef svann het volgende:
Ik zet net de streams aan.
Zijn ze allemaal lichtelijk beschonken?
Ziet er wel erg gezellig uit dit.
da's nou een bijzondere post hierquote:Op donderdag 15 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
Ik geniet mateloos.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:54 schreef Minouishere het volgende:
[..]
wat ben je toch een lieverd ......
Gelukkig maar. Ik maakte me al zorgenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Biechtende: dit is de 2e keer dat ik het zie![]()
Ik geniet mateloos.
dat zette Chantal altijd in, na haar vertrek niet zoveel meer gehoordquote:Op donderdag 15 december 2005 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen het traditionele: BIG BROTHER BEDANKT
Of een combinatie van beiden, met wat sarcast ertussen voor de goede orde.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wordt niks.
RomanticusOf geilbak, dat kan ook
![]()
Sorry, ik ben er nogquote:
Mooi zeg!quote:
Nah de rest begrijpt het blijkbaar wel, zegt meer over mij denkquote:Op donderdag 15 december 2005 00:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er nog![]()
Was een grapje........waarom snapt niemand mij nou![]()
![]()
ach, het maakt nu toch niet zoveel meer uitquote:Op donderdag 15 december 2005 00:58 schreef BB5kijker het volgende:
Even tussendoor de Talpa-poll-cijfers
1 Jooost en Ingrid 26%
3 Roel 22%
4 Lieske 15%
5 Nathalie
Kortom: het lijkt erop dat Lieske eruitgehaald wordt. De nummer laatst in de poll verdwijnt namelijk nooit. Zou bijzonder jammer zijn...
Jaquote:
nou ik minder maar dat komt omdat ik al veel te lang naar BB5 zit te kijken.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Biechtende: dit is de 2e keer dat ik het zie![]()
Ik geniet mateloos.
Ja... nóu!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:58 schreef BB5kijker het volgende:
Kortom: het lijkt erop dat Lieske eruitgehaald wordt. De nummer laatst in de poll verdwijnt namelijk nooit. Zou bijzonder jammer zijn...
Mennno stond tweede in de poll en verdween ook naar huisquote:Op donderdag 15 december 2005 00:58 schreef BB5kijker het volgende:
Even tussendoor de Talpa-poll-cijfers
1 Jooost en Ingrid 26%
3 Roel 22%
4 Lieske 15%
5 Nathalie
stoer hoor, vergeleken bij andere nachten de laatste wekenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoe trager de platen hoe sneller het SC. Man wat een tempo
Zo komen we er welquote:Op donderdag 15 december 2005 01:02 schreef Wup het volgende:
[..]
stoer hoor, vergeleken bij andere nachten de laatste weken
Dan nodig ik ze uit en dan gaan we een leuk feestje makenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:02 schreef I_doubt het volgende:
Ik hoop dat ze dit karaoke weten door te zetten!!!!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:02 schreef Wup het volgende:
[..]
je bent echt mijn cap held geworden
Valt me nog mee dat BB muziek draait dit gebeurt meestal niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:02 schreef Lamon het volgende:
Lekkere muziekavonden maken die BB lui, 8 of 9 liedjes en weer stoppen?
De cap van Dropkick van Ingrid (zwart wit)quote:Op donderdag 15 december 2005 00:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De muziek?
De meezang?
Het einde?
Hij is objectief aan het observerenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:04 schreef svann het volgende:
Roel zit erbij als waarnemer.
Ik baal altijd dat je me net te snel af bent want veel caps die jij hebt heb ik ook, maar desalniettemin... Huldequote:Op donderdag 15 december 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Me niet te hoog zetten he... dan kan ik ver vallen
wie Joost? jaquote:Op donderdag 15 december 2005 01:05 schreef I_doubt het volgende:
Die jongen met dat witte overhemd, is die dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |