Donderop parfumflesquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef lipje het volgende:
wat een pimpmobiel voor suffe amerikaanse rappers die zoveel geld hebben dat ze niet weten wat ze er mee moeten doen
was het maar zo makkelijkquote:
Je houd je er iig teveel mee bezig, hoe meer je inzit over of je wel of niet kan slapen des te slechter lukt het, dat is zekerquote:
Wanneer mag je ze meenemen?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef GizartFRL het volgende:
Truzten allemaal.
Morgen weer vroeg naar de vrouw en dochter toe.
nee juist helemaal niet meer. Ik ervaar het nu als gewoon. Na ruim 6 maanden weet je niks anders.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je houd je er iig teveel mee bezig, hoe meer je inzit over of je wel of niet kan slapen des te slechter lukt het, dat is zeker
![]()
Misschien moet je gaan sporten?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee juist helemaal niet meer. Ik ervaar het nu als gewoon. Na ruim 6 maanden weet je niks anders.
ik lig ook niet in bed van oh kut kan zo niet slapen help bagger druk maken noem maar op.
Alleen deze week is het weer extreem dat ik gewoon weg niet in slaap val. Ja kleine hazen slaapjes meer niet. Ik slaap nu rond de 3 uur per nacht![]()
heb ik helemaal geen tijd voor als ik werk. En na mijn werk gaan sporten vind ik helemaal niks. Daar heb ik de kracht niet voor. Ik ben ook vaak erg moe moet ik zeggen. Dat komt door te weinig slaap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |