Ik ook nietquote:
Ook nog steeds single?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef QyRoZ het volgende:
Zo.
Nog huizen gekocht?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef QyRoZ het volgende:
Zo.
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van me?
T is meer dat de idioot al 25 jaar een tuin op zijn buik heeft. Ligt gewoon een beetje te liggen en weg te rottenquote:
Juist..mijn idee.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Wat een aansprekende TT weer.![]()
Nog steeds last van buik, hoofd, etc?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Juist..mijn idee.
Goedemiddag, voor mij maar geen pauze.. ik werk door en ga op tijd naar huis...het gaat niet echt lekker..
Jij bent de inspiratiequote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Juist..mijn idee.
Goedemiddag, voor mij maar geen pauze.. ik werk door en ga op tijd naar huis...het gaat niet echt lekker..
* MissMSX verandert onderwerpquote:Op donderdag 15 december 2005 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat de idioot al 25 jaar een tuin op zijn buik heeft. Ligt gewoon een beetje te liggen en weg te rotten![]()
Ja ..quote:Op donderdag 15 december 2005 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds last van buik, hoofd, etc?
Nou das fraai.. ik zal me over een paar dagen wat leukers laten invallen..quote:
Koud!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX verandert onderwerp![]()
Lekker weer he?
Eigenlijk niet echt,quote:
Ja best welquote:Op donderdag 15 december 2005 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX verandert onderwerp![]()
Lekker weer he?
Das niet nodig,quote:Op donderdag 15 december 2005 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb momenteel een hartgrondige hekel aan mezelf..
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt,. Ik weet niet of dit nu zo'n positieve switch is...
![]()
Laat maar, blijkbaar vindt iedereen het wel lekker weer,
.
Niet doen hoor, is echt nergens nodig voor he.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja ..
Ik heb momenteel een hartgrondige hekel aan mezelf.. bah ik kom niet vooruit!!
Zaterdag krijg jij wel weer sneeuw. Wij hier niet hopelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
Het is nix gezellig buiten, ik ga dadelijk lekker met de verwarming omhoog knus op de bank...
Als het nu nog ging sneeuwen.. tja dat vond ik het wel leuk.. maar dit is niets..
Maak ze af dan, en daarna lekker op de bank hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
Lief van jullie heren..
Ik ga nog even iets proberen af te maken en dan ga ik naar huis...tot laters..(denk ik..)
Als dat zo is, dan ben ik zaterdag weer een klein kind...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zaterdag krijg jij wel weer sneeuw. Wij hier niet hopelijk![]()
Al bij 2 sneeuwvlokken hier in Nederland.quote:
Ook zonder die vlokken eigenlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:46 schreef Frezer het volgende:
Dag juffrouw C.
[..]
Al bij 2 sneeuwvlokken hier in Nederland.![]()
suc7.quote:
Iedereen weer aan het werkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterkte Q!
Een notaris is dodelijk saai![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |