moet!quote:
Dan moet je hier zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik hou wel van een glas wijn en ik wil wel een boek lezen
Heeft iemand nog goede tips qua boeken?quote:
Wat voor soort boeken vind je leuk?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft iemand nog goede tips qua boeken?
Potter? Ik heb deel 1 van de film gezien. Leuk wel, maar of ik het boek wil lezen weet ik nietquote:
Terry Pratchet achtige fictie vind ik wel te pruimen en verder lees ik voornamelijk informatieve boeken. Ben momenteel bezig met een boek over de Nederlands-Japanse betrekkingen tussen 1945 en 1975 (ja, je verzint 't nietquote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor soort boeken vind je leuk?
Dan ga ik je niet echt antwoord kunnen geven helaasquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terry Pratchet achtige fictie vind ik wel te pruimen en verder lees ik voornamelijk informatieve boeken. Ben momenteel bezig met een boek over de Nederlands-Japanse betrekkingen tussen 1945 en 1975 (ja, je verzint 't niet).
Boeken zijn veel leukerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Potter? Ik heb deel 1 van de film gezien. Leuk wel, maar of ik het boek wil lezen weet ik niet
Verkeerde subforum, I knowquote:Op woensdag 14 december 2005 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik je niet echt antwoord kunnen geven helaas
Geschreven door Bloody Maryquote:
Wat wil je met zo'n forumnaam?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En TTK zit ook al geen leven in![]()
T is meer dat ik heel andere boeken leesquote:
Beetje sufkutten daar he? Kunnen beter op de bank een boek gaan lezen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 uitgebreid topic gemaakt
Weinig response dus ik kom er niet meer
Daaromquote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje sufkutten daar he? Kunnen beter op de bank een boek gaan lezen.
Gelukkig is er nog R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |