Das een mooie... ik was er te laat mee, hij was wazig.quote:
Ik was zojuist tot een heel andere conclusie gekomenquote:
dat ze geile tietjes heeft waar ze maar niet genoeg van krijgt?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
Ingrid zegt nu iets over Lieske wat ik al weken zeg
je vergeet de huilbui van Rob:)quote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef F4iTH het volgende:
Nog maar eentje kan ik wel mee leven. Als ze het in BB-6, BB-7 etc... maar achterwege laten.
Zoooooo geforceerd dit. Als ze mekaar zo lief vinden kunnen ze het ook aan mekaar kenbaar maken als ze gewoon op de bank zitten of in de jacuzzi. Niet als ze het gevoel hebben "Ojee dit komt in de uitzending, dit is m'n kans!!! Laat ik er kwartier over nadenken wat ik ga zeggen. Laat me aub niet stotteren. Zit m'n haar nog goed....". Kotsmisselijk word je ervan.
ikookniequote:Op woensdag 14 december 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
Niemand wil dat Roel wint, lachuh
Geen last van hier... probeer de versatel streams...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Bartoli het volgende:
pff de streams bufferen weer als een gek
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nog maar eentje kan ik wel mee leven. Als ze het in BB-6, BB-7 etc... maar achterwege laten.
Zoooooo geforceerd dit. Als ze mekaar zo lief vinden kunnen ze het ook aan mekaar kenbaar maken als ze gewoon op de bank zitten of in de jacuzzi. Niet als ze het gevoel hebben "Ojee dit komt in de uitzending, dit is m'n kans!!! Laat ik er een kwartier over nadenken wat ik ga zeggen. Laat me aub niet stotteren. Zit m'n haar nog goed....". Kotsmisselijk word je ervan.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat ze geile tietjes heeft waar ze maar niet genoeg van krijgt?
Heb even gewacht om te kijken of iemand anders deze cap geplaatst heeftquote:Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Das een mooie... ik was er te laat mee, hij was wazig.
moet goed zijn nu er stond nog wat op de achtergrond te draaienquote:Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen last van hier... probeer de versatel streams...
Die relatie tussen Lieske en Ingrid zet ik mijn vraagtekens bij. Wat mij betreft hing die relatie TE veel af van de situatie waarin Ingrid zich bevond in het huis. Lieske was vanaf het begin al op zoek naar een 'mama'. We zullen wel zien hoe oprecht die relatie is als ze het huis uit zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te typen, is dat de 'vriendschap' tussen Lieske en Ingrid toeval is, 2 mensen die erbuiten vallen, en naar elkaar toetrekken.
Terwijl bijvoorbeeld Dido-Nath wel op een natuurlijke manier is ontstaan.
Joost is een watje, dat is ie ook buiten deze gesprekjes omquote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En weer is het meestal Joost die daar fijn gebruik van maakt.
Mên, hou op! Ik hoop zó dat ze dat diner waar iedereen in janken uitbarstte, gaan herhalen in de finalequote:
Idd en wat dacht je van die gladde, slijmerige kop van hem tijdens de live.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En weer is het meestal Joost die daar fijn gebruik van maakt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was zojuist tot een heel andere conclusie gekomen![]()
Hoe kon ik die vergetenquote:
Waar Roel hem deed denken aan zijn zoonquote:
Ik heb ook wel even genoeg van Joost gezien. Maar aan de andere kant, zónder hem was BB nog véél en véél saaier geweest, dus ergens heb ik het idee dat we hem nog dankbaar moeten zijn ookquote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Idd en wat dacht je van die gladde, slijmerige kop van hem tijdens de live.![]()
Joost noemde Dido Mevr Roosquote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Morwen het volgende:
Waar komt dat "Frau Roos" toch vandaan? Dat is me echt even ontgaan?
Zo noemde Joost Dido eens een keer in het begin... waar het vandaan komt weet ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Morwen het volgende:
Roos is de 2e naam van Didoquote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Morwen het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ikooknie![]()
cuall, oh grote fotosoep goeroe. Heb eigenlijk even je hulp nodig![]()
Muerte... de koning van de gekke bekken capsquote:
Het is ook nog wel leuk maar soms wel een beetje saaiquote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind BB nog steeds leuk
Als ik dat niet zou vinden, zou ik niet meer kijken
Zo noemde Joost haar ooit, als geintje. En toen werd ze boos, omdat ze de naam Dido natuurlijk veeel en veeeel mooier vindt.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Morwen het volgende:
Josti vond Dido meer een "Roos" dan een Dido. Haar zus heet Iris wellicht heeft dat er mee te makenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Morwen het volgende:
Ikquote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef D.Rose het volgende:
zou er iemand zijn die slechter zingt dan Joost?
A, ok, thanxquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef D.Rose het volgende:
kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef sleepy1958 het volgende:
Volgens mij heeft Dido een kleine tatoeage op haar enkel (?). Roosje. Vandaar.
Corrigeer me aub als ik het fout heb.
Andre Hazesquote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef D.Rose het volgende:
Dat zou ook nog kunnen, het zal wel een combi van bovenstaande mogelijkheden zijn. Thanx voor jullie reactiesquote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Josti vond Dido meer een "Roos" dan een Dido. Haar zus heet Iris wellicht heeft dat er mee te maken![]()
Jij ook alquote:Op woensdag 14 december 2005 22:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ook moest tijdens het schoolzingen vroeger altijd playbacken![]()
Tjep, maar lijkt wel alsof er alleen goede regie is als er geen sodezooi valt te beleven helaasquote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
Prima regie werk vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |