quote:
Gek, hè? Om 00:01.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Die stomme Sven en Bupa hebben hun kaart nog niet eens bekeken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
I can open your eye's take you wonder by wonder over sideways and under on a magic carpet ride.
I can show you the world, shining, shimmering, splendid. Tell me princess, now when did you last let your heart decide?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
I can open your eye's take you wonder by wonder over sideways and under on a magic carpet ride.
Er is een prijsvraag bij Nieuwe Revu, kun je elke dag andere prijzen winnen, maar sowieso kun je iedere dag een Powerball winnen. En aangezien jij altijd alles wintquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is een prijsvraag bij Nieuwe Revu, kun je elke dag andere prijzen winnen, maar sowieso kun je iedere dag een Powerball winnen. En aangezien jij altijd alles wint.
http://www.nieuwerevu.nl/media/prijzenfestival/vandaag.htm
Hee, zo ben ikquote:Op donderdag 15 december 2005 09:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Ik zal het proberen
. Lief dat je gister nog aan mij dacht trouwens in IDO SC
Dat is elke dag al!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Mag ik bij deze vandaag uitroepen tot officiele. Antony and the Johnsons
. dag?
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:01 schreef PeRi het volgende:
Ik zag weer die jongen die zo leek op Tom en hij keek naar meen ik wilde iets zeggen maar het leek me zo vreemd want wat moet Tom in de trein van Rotterdam naar Deventer/Enschede.
Haai.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:32 schreef MissBliss het volgende:
Hallo
Ieks, een loekalaik! Maar inderdaad, waarom zou ik van Rotterdam naar Enschede of deventer willen?quote:
Ken je kindertjesdag niet? Als je aan je LePapa en LeMama vroeg waarom er wel vader- en moederdag zijn en geen kindertjesdag, dat ze dan zeggen: "Ja, maar het is al elke dag kindertjesdag!" En jij dan weer: "Maar ik krijg toch niet elke dag cadeautjes?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:31 schreef LeBeau het volgende:
Kindertjesdag?
MissBliss.quote:
Ik hoopte zo dat jij het wasquote:Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ieks, een loekalaik! Maar inderdaad, waarom zou ik van Rotterdam naar Enschede of deventer willen?.
Nee. Ik wist zelf maar al te goed dat mijn ouders één keer per jaar verwend moesten worden met een tekening, een papieren stropdas, een presse-papier of een ontbijt op bed.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ken je kindertjesdag niet? Als je aan je LePapa en LeMama vroeg waarom er wel vader- en moederdag zijn en geen kindertjesdag, dat ze dan zeggen: "Ja, maar het is al elke dag kindertjesdag!" En jij dan weer: "Maar ik krijg toch niet elke dag cadeautjes?!" En zij dan weer: "Jawel, je krijgt liefde van ons, elke dag."
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |