Sorry, maar ik ga volgend jaar voor de award, user die zich het slechts inleest. Wat ga je nou doen... wel of niet.. of liet je het nou als een verassing?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of je leest topics gewoon door..
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga volgend jaar voor de award, user die zich het slechts inleest. Wat ga je nou doen... wel of niet.. of liet je het nou als een verassing?
Ik weet het dus gewoon nog niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Oh, en ik kom niet naar de meet, omdat het dan een vet grote verrassing is als ik toch op kom dagen. En blijkbaar als ik "misschien" zeg, gaat iedereen ervan uit dat ik wel kom
PLEAAAAAAAAASE KOMquote:Op woensdag 14 december 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het dus gewoon nog niet.
Ik laat me wel verrassen. Ben benieuwd! Wordt het tof, of een teleurstelling?!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het dus gewoon nog niet.
Ik weet het pas de 27equote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
PLEAAAAAAAAASE KOMIk zou het heeel leuk vinden
Jij bent DÉ slowchatslet!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe SC gevonden. Het onmogelijk is gebeurd. Ik ben ook lid van de DIG SC
"Lid van"quote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe SC gevonden. Het onmogelijk is gebeurd. Ik ben ook lid van de DIG SC
Nog altijd beter dan "zit op"quote:
quote:
Jawel, maar het klinkt zo stomquote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat grammaticaal weer niet correct?
Oh.. nou dan post jij hier alleen maar. Je bent dus niet lid van onze cliquequote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, maar het klinkt zo stomLid van een SC zijn
. Je post er gewoon, that's all.
.
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef Dizer het volgende:
Zhen, ben je digitale kerstkaarten aan het versturen of zo?
Is dat echt je mail?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. nou dan post jij hier alleen maar. Je bent dus niet lid van onze cliqueJe behoort niet tot onze incrowd
![]()
![]()
![]()
Jij slette bak. Das echt de ranzigste kaart ooit.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij slette bak. Das echt de ranzigste kaart ooit.
Sex met een Yeti
Touch me.. oh yeah... ooh you bitch. Greetings Nielsquote:Op woensdag 14 december 2005 23:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik zo grappig: tekenfilmfiguurtjes die alles zeggen wat jij wilt!![]()
Dat zei de yeti he, niet ik.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Touch me.. oh yeah... ooh you bitch. Greetings Niels
WTF, van wie is die stemquote:
Tja, dat doet het programma. Die stem is automatisch natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF, van wie is die stem??
En ik zeg altijd Zhénar, niet Zhènar!
Moest jij ook die yeti aanraken en bevredigen en zo...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF, van wie is die stem??
En ik zeg altijd Zhénar, niet Zhènar!
Ik zeg altijd Zheeenarquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, dat doet het programma. Die stem is automatisch natuurlijk.![]()
Ik zeg altijd zhènàr.
Ik kreeg een yeti die opmerkte "how gay is my voice? seriously. how gay is it? totally gay."quote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest jij ook die yeti aanraken en bevredigen en zo...![]()
Ik denk ook altijd "daizer" hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Zheeenar
En het is Daaizer en niet Diezer
Ik moest steeds lager gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest jij ook die yeti aanraken en bevredigen en zo...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest steeds lager gaan.
Mooi niet... volgens mij zegt ie wat... ik kan hem niet verstaan... hij heeft zijn mond volquote:Op donderdag 15 december 2005 00:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga ook zzzlapen!![]()
!
En laat die yeti een beetje met rust he, Dizer?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |