Ik geef het tenminste eerlijk toe.quote:
Dat is waarquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Staat er al: Man bevredigt zich in de trein.
hij mag wel dicht blijven hoorquote:
Heb het nu juist geschoptquote:
Wordt toch niks meerquote:
Had liever dat jij het had gedaanquote:
Config scherm > Systeem. Daar staan wat eigenschappen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef Drumpie het volgende:
waar kan ik zien hoeveel Mhz mijn processor heeft??
Ik bedoelde mijn geheugen kaart maar ik had prongelijk processor ingetiptquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Config scherm > Systeem. Daar staan wat eigenschappen.
Of korter: Windows toest +Pause toets
Welke geheugenkaart?quote:Op zondag 25 december 2005 11:10 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn geheugen kaart maar ik had prongelijk processor ingetipt
Maar het Gadgets forum is toch gesloten?quote:En die omschrijving vat het eigenlijk wel goed samen, totdat we het Gadget forum erbij kregen.
TV's, stereoapparatuur, home entertainment, GSM's vallen dus onder het Gadget forum.
Heb het aangepastquote:Op maandag 26 december 2005 16:34 schreef Baris het volgende:
Volgens mij moet de faq geupdate worden:
[DIG] De huisregels.
[..]
Maar het Gadgets forum is toch gesloten?
Graag gedaan.quote:Op maandag 26 december 2005 16:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb het aangepast
Dank voor het melden
Nee maar wel als er voor de zoveelste keer naar word gevraagd. En als je 1x google gebruikt je het antwoord hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 09:44 schreef Conflict het volgende:
Is het normaal dat een topic gesloten wordt als de mod het antwoord geeft? Meerdere bestandsnamen tegelijk wijzigen
ohh ok, ik vond het namelijk een wat vreemd slotje.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee maar wel als er voor de zoveelste keer naar word gevraagd. En als je 1x google gebruikt je het antwoord hebt
Openlijk warez uitwisselen is idd goed voor een slotje. Doei!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:46 schreef Aurelium het volgende:
Altijd zo typisch aan DIG en GAM he, alles wat ook maar enigsinds te maken kan hebben, in verband te brengen is met warez gaat onherroepelijk op slot
FTD...Das toch iets met warez?
SLOT MOORD BRAND HELP SLOT SLOT
we zijn weer eens heiliger dan de paus als het om warez gaat.
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:56 schreef Marty26 het volgende:
Daar heb je een punt ik knal hem wel ff open meschien komen er nog goede reactie's Tag&Rename is wel 1 van de beste trouwens.
Openlijk? Er werd helemaal geen warez uitgewisseld in dat topic voor zover ik gezien heb. Het was een discussie over de tijdelijke sluiting van FTD. Mochten mensen offtopic gaan door warez uit te wisselen moet je die posts maar verwijderen of iets dergelijks maar niet meteen de hele discussie op slot gooien.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Openlijk warez uitwisselen is idd goed voor een slotje. Doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |