Iddquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef mark_03 het volgende:
Wat een absurde aflevering gister. En wat enorm slecht geacteerd ... maar wel vermakelijk
![]()
.
Daar dacht Linda helemaal anders overquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:33 schreef Beaudien het volgende:
GEWELDIGE AFLEVERING!
Ik lag helemaal dubbel op de bank!![]()
![]()
![]()
Zo praat je niet over meneer Harmsenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:09 schreef suus21 het volgende:
gaat die ouwe de serie uit? Ik hoop het wel hij heeft nooit iets toe te voegen...
In het gesticht heeft ze geleerd dat een trauma best kicken is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Normaal houdt Nina toch 5 jaar der bek als ze een trauma heeft opgelopen?
Ik vond het veel weg hebben van die aflevering van ER (#11.15 om precies te zijn) waarin één van de actrices van 'Sex and the City' een beroerte krijgt en daardoor niet meer kan bewegen en praten. De kijker is de enige die haar kan horen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
nou, ik heb geluisterd en de afl. van gisteren vanmorgen opgenomen.... [half, want disc vol]
idd zeer hylarisch [die voice-over van Linda], al vraag ik me af of het ook zo bedoeld was
Nog meer dan normaal.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef DeTolk het volgende:
Sja, Morris is de lul
Tja als iemand mogelijk dood kan zijn ligt dat wel anders hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
Robert is pas een lul, Linda heeft 'm vet gemanipuleerd, maar nu maakt ie zich ineens zorgen.
Wat Hannie betreft, die is al weer wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:11 schreef StarGazer het volgende:
Hoe kan Frits nou weer terug komen?Zelfde acteur ook trouwens?
Hoorde trouwens dat Hannie weer terug komt, dat is echt briljant.
Ouwe?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:09 schreef suus21 het volgende:
gaat die ouwe de serie uit? Ik hoop het wel hij heeft nooit iets toe te voegen...
Die is er allang uitgekropenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef Beaudien het volgende:
Wat valt het vandaag dan weer tegen, he........................![]()
En Linda ligt nog steeds te stinken in het vuilnis.![]()
Dat zag zij helemaal niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idd, wel zielig voor Nina dat zij het zag ! Dat Morris Linda in de container erin gooide![]()
Jawelquote:
Volgens mij zag ze dat wel .quote:nope, nina zag dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |