Als je alles goed had gelezen, heb ik die smoes verzonnen ná ik in Aalsmeer was geweest. Want als LS had ik een beetje te veel gezegd. En Isabeau had me de tip gegeven in het topic om er verder over op te houden, omdat BB FOK! meeleest. En die tip heb ik opgevolgd, door een oud account te gaan gebruiken. Ik was er de 13e november en kijk maar wanneer LS overging in MrO... Was leugentje om bestwil over die buurman, maar wel geslaagd zo te zienquote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef Kleintje het volgende:
Zijn het dan geen leugens?? Eerst LS als buurman afschilderen, dan weer niet. Het is list en bedrog.
*knip*
Als er nu altijd van deze creatieve foto's kwamen van Lieske, dan mopperde ik niet zo over de overkill aan Lieske foto'squote:
Zet er dan een smilie bij, dan snap ik ook dat het een grapje is.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef Foreverblue het volgende:
@ Pinball en Kleintje...
Dat was ook maar een grapje hoor... Je hoort hier vaker langskomen dat bijvoorbeeld de foto's in het exit boek van Fok komen. Natuurlijk is dat niet zo. Maar ik vond deze gelijkenis wel ff grappig.
Dan zou deze daar meer voor in aanmerking komen denk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef Kleintje het volgende:
Dropkick... die rouwrand om haar foto heen
Is ze dood? Het zou een goede kaart zijn voor als ze dood is![]()
(sorry)
Hahaha, alsnog eenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zet er dan een smilie bij, dan snap ik ook dat het een grapje is.![]()
Of deze?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan zou deze daar meer voor in aanmerking komen denk ik![]()
[afbeelding]
De Cock en de moord in het Big Brother huisquote:
ik heb het hem geloof ik alleen een keer tijdens de rookopdracht zien doenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:34 schreef Foreverblue het volgende:
Roken in de badkamer mocht toch niet
[afbeelding]
ze moet haar opdracht nog afronden, misschien heeft BB gezegd dat haar verhaal aan Roel niet goed genoeg was?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef melke het volgende:
Die arme Nathalie, ze zit volgens mij echt niet lekker in haar vel
Ingrid heeft al vroeg een vermoeiend gezicht,haar ogen zijn ogen van een vrouw die veel ouder zou zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 18:26 schreef Foreverblue het volgende:
Big Brother ziet alles...
[afbeelding]
Thx... het was zo rustig hier... ik dacht, kom... ik ga eens lekker cappenquote:
Ja dat vind ik ook... maar dit was wel extreem ingezoomd natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:58 schreef riri het volgende:
[..]
Ingrid heeft al vroeg een vermoeiend gezicht,haar ogen zijn ogen van een vrouw die veel ouder zou zijn
snap ook niet dat niemand daar in het huis iets zegt van dat rare met die mond trekken,het maakt haar lelijk
Of het verhaal over Dido waar is of niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:08 schreef Bartoli het volgende:
wat zou roel zich nu bedenken
Roel zonder Dido ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:01 schreef melke het volgende:
Nathalie zonder Dido vind ik wel veeel leuker
Is een 'hoerenkapsel' de laatste trend ofzo?quote:
BB zonder Dido ook!quote:
Een 'hoerenkapsel' hoort ook bij een hoerenfeest hequote:Op woensdag 14 december 2005 19:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Is een 'hoerenkapsel' de laatste trend ofzo?
Oh ja, het is weer woensdag-lullig-avondje-voor-genomineerden.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een 'hoerenkapsel' hoort ook bij een hoerenfeest he
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo ik ga vanavond van het ene gelul naar het andere gelul.
Weet nog niet wat erger is
Voeg ik eentje aan toe:quote:
Picsplace doet het niet vandaag... Probeer deze: www.filedump.nlquote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voeg ik eentje aan toe:
Lies geeft aanwijzingen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:26 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid ziet er wel leuk uit met dat kapsel en die leren broek
Raar, ik kon hem wel zien hier...maar goed, heb de link even aangepast. Filedump it is!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Picsplace doet het niet vandaag... Probeer deze: www.filedump.nl
Ze maakten zelf straks de Olivia Newton John in Grease connectie ook al.quote:
Die is ook leuk jaquote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voeg ik eentje aan toe:
Lies geeft aanwijzingen
[afbeelding]
Was erg voorspelbaar dat Nath Lieske zou noemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:06 schreef Bartoli het volgende:
wat kan Naat slecht beargumenteren zeg. Wie mag de pot niet winnen "Ja Lieske" maar een fatsoenlijk argument komt er niet uit
Net zoals Lieske direct Naat gaat noemenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was erg voorspelbaar dat Nath Lieske zou noemen.
ja dat wel maar de beargumentering was nog slechter dan het roddel verhaal aan roelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was erg voorspelbaar dat Nath Lieske zou noemen.
Misschien dat het op de laatste avond nog lukt, dan zullen toch wel veel mensen posten.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef F4iTH het volgende:
Dit zou eigenlijk een kippevel-moment moeten zijn voor de kijker....wij dus!
Nu horen we in principe dus helemaal uit ons dak te gaan van "Kijk ze nou blij zijn met de foto's!!! Oh wat is dit mooi zeg". Maar nee het blijkt alweer hoe saai BB is geworden waardoor veel fokkers hun biezen hebben gepakt.
Wat betreft de 1000 topics zie ik het dus somber in.
Of zit iedereen de reguliere te bekijken?
Oeps, mis gedachtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Net zoals Lieske direct Naat gaat noemen
Hoi cuallquote:
Lieske zei net ook: "Ik verlies het graagst van Ingrid"quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef pullup het volgende:
Ingrid: "Lies is mijn trouwste hond hier geweest"![]()
Ik dat Roel de trouwste hond van BB5 was.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef pullup het volgende:
Ingrid: "Lies is mijn trouwste hond hier geweest"![]()
Ik ook niet maar dat geldt eigenlijk ook voor Josti en Nath.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
Begrijp ik het goed en gunnen Lieske en Ingrid, Roel de pot niet![]()
Nou ik ook niet![]()
Leuk hoe je vaak gelijk Roel erbij betrekt als Lies/Ingrid "bekritiseerd" wordtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik dat Roel de trouwste hond van BB5 was.
Sinds Dido weg is niet meerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik dat Roel de trouwste hond van BB5 was.
Roel is deze week niet echt goed/gunstig in beeld gebracht op tv, dus ik gok op Roelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:14 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen weg moet?
Hoop op Nat maar je weet het maar nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |