Die is ook leuk jaquote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voeg ik eentje aan toe:
Lies geeft aanwijzingen
[afbeelding]
Was erg voorspelbaar dat Nath Lieske zou noemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:06 schreef Bartoli het volgende:
wat kan Naat slecht beargumenteren zeg. Wie mag de pot niet winnen "Ja Lieske" maar een fatsoenlijk argument komt er niet uit
Net zoals Lieske direct Naat gaat noemenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was erg voorspelbaar dat Nath Lieske zou noemen.
ja dat wel maar de beargumentering was nog slechter dan het roddel verhaal aan roelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was erg voorspelbaar dat Nath Lieske zou noemen.
Misschien dat het op de laatste avond nog lukt, dan zullen toch wel veel mensen posten.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef F4iTH het volgende:
Dit zou eigenlijk een kippevel-moment moeten zijn voor de kijker....wij dus!
Nu horen we in principe dus helemaal uit ons dak te gaan van "Kijk ze nou blij zijn met de foto's!!! Oh wat is dit mooi zeg". Maar nee het blijkt alweer hoe saai BB is geworden waardoor veel fokkers hun biezen hebben gepakt.
Wat betreft de 1000 topics zie ik het dus somber in.
Of zit iedereen de reguliere te bekijken?
Oeps, mis gedachtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Net zoals Lieske direct Naat gaat noemen
Hoi cuallquote:
Lieske zei net ook: "Ik verlies het graagst van Ingrid"quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef pullup het volgende:
Ingrid: "Lies is mijn trouwste hond hier geweest"![]()
Ik dat Roel de trouwste hond van BB5 was.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef pullup het volgende:
Ingrid: "Lies is mijn trouwste hond hier geweest"![]()
Ik ook niet maar dat geldt eigenlijk ook voor Josti en Nath.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
Begrijp ik het goed en gunnen Lieske en Ingrid, Roel de pot niet![]()
Nou ik ook niet![]()
Leuk hoe je vaak gelijk Roel erbij betrekt als Lies/Ingrid "bekritiseerd" wordtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik dat Roel de trouwste hond van BB5 was.
Sinds Dido weg is niet meerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik dat Roel de trouwste hond van BB5 was.
Roel is deze week niet echt goed/gunstig in beeld gebracht op tv, dus ik gok op Roelquote:Op woensdag 14 december 2005 20:14 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen weg moet?
Hoop op Nat maar je weet het maar nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |