gelukkig hebben we de caps nog;)quote:Op woensdag 14 december 2005 17:11 schreef Foreverblue het volgende:
We houden het wel gezellig hier he?
Ik vind dit niet zo nodig en niet echt op zijn plaats!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar die webcamhoer moet zich niet zo aanstellen als er iemand op FOK! zit die dan wel de mazzel had om een gesprek met Hummie en BB te hebben. Want als we dan persoonlijk gaan aanvallen dan ken ik er ook nog wel een paar.
Die look zal haar niet helpen... want haar grote voorbeeld is er ook uitgegaanquote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[knip]
Maar ik hoorde dus weer het "ja... ja .... ja.... is ook zo.... nee, toch niet... ja? toch?...."
En nu heeft ze maar zo hele zinnen en een Dildo-look. Denkt ze daar mee te scoren?
Mooi creatief uitgeleefdquote:
Dan nav de kritiek maar een positieve opmerking over Lieske.quote:
En nu moet ik mij verantwoorden bij jou?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo nodig en niet echt op zijn plaats!
Schat... blijf je nou dromen en doen alsof jij een date met Chantal wilde? Kom op man. Je leugens weten we allemaal wel!
Zo is 't OOK nog weer es.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef Manu82 het volgende:
Dan nav de kritiek maar een positieve opmerking over Lieske.
Niemand huppelt zo goed als Lieske
Kleintje blijft gewoon een kutje...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kleintje kan heelzijn maar ook vaak
![]()
![]()
He Pijlemans, we schijnen tegenwoordig irritant te zijn als we haar lopen af te zeiken, je moet het nu in een positieve context plaatsen anders voelen de Lieske trekkers zich benadeeld. We moeten het over haar positieve kanten hebben...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:25 schreef Pijlemans het volgende:
Dag allemaal.
lieske heeft ook weer een verhaal.![]()
Het is over een oma en opa van eenzoon van vrienden van de ouders v
an een vriendinnetje uit Haaksbergen.![]()
Wat zeg je nu?? Ben hier echt te lang niet geweest... maarre Scan was hier toch al weg? Lopen er hier nog meer van die Lieske-rukkers rond dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
He Pijlemans, we schijnen tegenwoordig irritant te zijn als we haar lopen af te zeiken, je moet het nu in een positieve context plaatsen anders voelen de Lieske trekkers zich benadeeld. We moeten het over haar positieve kanten hebben...
dus dat wordt heel lang zoeken
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Kleintje blijft gewoon een kutje...![]()
Bb gaat totaaaal aan me voorbij.. wat een duffe bende! totale anti-climax....gooi inda en rob terug in het huis...en zelfs tanja mag van mij terugkeren...Chantal.. geroddeld moet er worden...
Ik kan me niet herinneren dat ik spannende verhalen heb verteld. Alleen dat ik één van de acht uitgenodigden was voor de date met Chantal. En dat ik met Hummie en BB heb gesproken. En daarna een gesprek met up2date.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:26 schreef Kleintje het volgende:
LekkerSimpel, je hoeft je voor mij niet te verantwoorden hoor. Ik geloof die spannende verhalen van je niet.
*knip*
Het is alleen zo jammer dat het geen verhalen van jezelf waren!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik spannende verhalen heb verteld. Alleen dat ik één van de acht uitgenodigden was voor de date met Chantal. En dat ik met Hummie en BB heb gesproken. En daarna een gesprek met up2date.
Als je dat al spannend vindt?
Volgens mij begon jij met het aanstellen toen Menno ineens jouw plek als 'deskundige' innam, door heel kinderachtig te blijven beweren dat, boehoehoe, bbmenno een faker was.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wel hoor, maar die webcamhoer moet zich niet zo aanstellen als er iemand op FOK! zit die dan wel de mazzel had om een gesprek met Hummie en BB te hebben. Want als we dan persoonlijk gaan aanvallen dan ken ik er ook nog wel een paar.
ff ter verduidelijking, ik ben MrObjective, hahahahaquote:Op woensdag 14 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat het geen verhalen van jezelf waren!
[BB SC 760] Stemafspraken
Stel je niet aan man. Die 2 zijn gewoon verschillend, en het gebeurt hier ook wel eens dat er 2 bijna tegelijkertijd op printscreen drukken.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Nog ff snel... het bewijs dat de Talpa medewerkers zelf geen leuke caps kunnen verzinnen:
Deze gemaakt door mij:
[afbeelding]
Talpa:
[afbeelding]
Kijk eens naar het blauw rondom het hoofd van graftak Lieske?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Nog ff snel... het bewijs dat de Talpa medewerkers zelf geen leuke caps kunnen verzinnen:
Deze gemaakt door mij:
[afbeelding]
Talpa:
[afbeelding]
Idd zeg....quote:Op woensdag 14 december 2005 17:42 schreef soylent het volgende:
Tering wat een lekker sfeertje hier!
Jezus, hoe vaak blijf je daar over door zeuren.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik spannende verhalen heb verteld. Alleen dat ik één van de acht uitgenodigden was voor de date met Chantal. En dat ik met Hummie en BB heb gesproken. En daarna een gesprek met up2date.
Als je dat al spannend vindt?
Ik ben er weer....Normaal gesproken doet iedereen dan aardig tegen mekaar. Want anders.....quote:Op woensdag 14 december 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Idd zeg....![]()
Doen we allemaal weer kus/kroel/knuf nu??
Niet zeiken. JIJ begon persoonlijk te worden, wel ff goed lezen wat je zelf schreef he?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Nope Flugel.
Hij begon persoonlijk te worden, hij komt met webcamhoer.
Ik moet hem niet... sorry.
En ik ga niet kus, kroel, knuf doen.
Ik zal hem wel negeren, geen probleem mee. Tot hij weer te persoonlijk wordt. Dan heb ik er wel een tijdelijke ban voor over hoor!
---------
Heb nog steeds geen streams. Gebeurt er nog wat leuks?
Je hebt gelijk, had betreffende post gemist...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Nope Flugel.
Hij begon persoonlijk te worden, hij komt met webcamhoer.
Ik moet hem niet... sorry.
En ik ga niet kus, kroel, knuf doen.
Ik zal hem wel negeren, geen probleem mee. Tot hij weer te persoonlijk wordt. Dan heb ik er wel een tijdelijke ban voor over hoor!
---------
Heb nog steeds geen streams. Gebeurt er nog wat leuks?
LS, doe ff normaal zeg.... Een beetje geklier over en weer hoeft niet tot bepaalde uitspraken te leiden...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zeiken. JIJ begon persoonlijk te worden, wel ff goed lezen wat je zelf schreef he?
.... KLAAR....
Als MOD mag je niet met 2 maten meten. Ik word voor leugenaar uitgemaakt, wat nergens op slaat, dus ik "klier" terug met een feit (wat in ander subforum over haar is te lezen)...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
LS, doe ff normaal zeg.... Een beetje geklier over en weer hoeft niet tot bepaalde uitspraken te leiden...![]()
Ik meet niet met 2 maten LS. Kleintje lokte e.e.a. wel een beetje uit... Geklier noem ik het dan. Het is alleen niet nodig haar vervolgens uit te schelden....quote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als MOD mag je niet met 2 maten meten. Ik word voor leugenaar uitgemaakt, wat nergens op slaat, dus ik "klier" terug met een feit (wat in ander subforum over haar is te lezen)...
Dus geen partij gaan trekken, en zeker niet als MOD....
En kunnen we dit onderwerp nu dan afsluiten? PLEASE?!?!?!?!
Mij een leugenaar noemen is dan wel normaal terwijl je zelf zegt Werken in de erotische sector deel 3 het te zijn? Doe waar jij goed in bent, dan doe ik het mijne. En wat je al zei. Negeer me dan gewoon. Doe ik bij jou ook. Niet iedereen hoeft je leuk te vinden, ik weet dat je positieve aandacht gewend bent, maar kan ook soms anders zijn, en ik mag jou net zo min als je mij mag....quote:Op woensdag 14 december 2005 18:01 schreef Kleintje het volgende:
Laatste post vanaf boven:
Heet Menno welkom op Fok! (deel 4)
Hier schrijft LS als een geintje dat hij zich inschrijft als NANA.
Vandaar dat ik in het begin van dit topic op die post kom. Eerst zonder smilie erin, maar wel met PI knipoog.
Dat hij het zo opvat, prima, maar dan hoeft ie mij geen webcamhoer te noemen!
AL KLAAR!
Dat slaat wel ergens op, je hebt hier ook gelogen over je 'buurman'.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
<..>
Ik word voor leugenaar uitgemaakt, wat nergens op slaat,
Iemand een hoer noemen is geen klieren.quote:dus ik "klier" terug met een feit (wat in ander subforum over haar is te lezen)...
<..>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |